הריון ולידה: הסכם שימוש

על מנת לאשר את הסכמתך לתנאים המפורטים מטה, יש ללחוץ על כפתור "אישור". אם לא, יש ללחוץ על "ביטול".

מובהר במפורש, כי השירותים והתכנים אשר מסופקים במסגרת שירות זה, מיועדים על מנת לספק אינפורמציה כללית בלבד ואינם בגדר עצה רפואית, חוות דעת מקצועית או תחליף להתייעצות פרטנית עם מומחה, אשר בכל מקרה חוות דעתו היא הקובעת. התכנים והמידע המסופקים במסגרת השירות הנם כלליים בלבד, ועלולים לבטא אסכולה רפואית מסוימת או דעה אישית, ובכל מקרה תלויים בנסיבותיו ובעובדותיו של כל מקרה. בנוסף, התכנים המוצעים במסגרת השירות עלולים להכיל ליקוי ו/או טעות ו/או הטיה ו/או אי דיוק במידע ו/או בדרך העברתו או הצגתו, ואין להסתמך עליהם.
                       
ייתכן שהמלצת מומחה פרטני תהיה שונה מאינפורמציה אשר ניתנת במסגרת השירות על ידי החברה ו/או בעלי מקצוע ו/או כל צד ג' אחר. מובהר במפורש, כי אין להסתמך על עצה ו/או מידע המתקבלים באמצעות השירות ובכל עניין רפואי יש לפנות באופן פרטני למומחה או איש המקצוע המתאים. בכל מקרה, המלצת איש המקצוע שלך היא הקובעת, ואין לראות בשירות הניתן במסגרת זו, בשום אופן או צורה, כתחליף להתייעצות עם המומחה המתאים.
כל שימוש בשירות, נעשית על אחריותו הבלעדית של המשתמש, והתכנים במסגרת השירות עומדים לרשות המשתמש כמות שהם (As Is ) בלא כל התחייבות של החברה ו/או האתר ו/או מי מטעמם.
המשתמש מתחייב להשתמש בשירות אך ורק למשלוח וקבלת הודעות וחומר המתאימים למטרת הפעילות באותו שירות. כדוגמה בלבד וללא כוונת הגבלה, אין לפרסם או להעביר באמצעות האתר כל מידע שהוא שקרי, מעליב, משמיץ, מאיים, בעל אופי מיני, גזעני או בלתי חוקי או שיש בו משום פגיעה /או הפרה של זכויות הזולת על פי כל דין, ובכלל זה הזכות לפרטיות.
המשתמש אחראי באופן בלעדי לנכונות המידע אותו יפרסם או יעביר באמצעות האתר, והחברה אינה מקבלת על עצמה כל אחריות לתכנים המפורסמים או המועברים. כל קשר וירטואלי או אחר של משתמש עם מי מהמשתמשים האחרים באתר או עם מי מאנשי המקצוע או מנהלי הפורומים באתר, וזאת בין בהתכתבות או בצ'ט או בכל דרך אחרת, הן באחריותו הבלעדית של המשתמש.
החברה אינה יכולה ואינה מתיימרת לעקוב אחרי התכנים האמורים. החברה שומרת על הזכות להסיר תכנים שאינם ראויים בעיניה מכל סיבה ולפי שיקול דעתה הבלעדי, ואולם מובהר כי החברה אינה מחויבת לעשות כן, ואין החברה ו/או מי מטעמה נושאת בכל אחריות להסרה ו/או אי הסרה של תכנים כאמור.
בנוסף, המשתמש מאשר כי ידוע לו שכל הפורומים, הקהילות וכיו"ב הן בגדר תקשורת ציבורית, והודעותיו חשופות לקריאה על ידי אחרים. על כל משתמש להיות מודע לכך, ולנקוט, ככל שיחפוץ בכך, זהירות בפרסום נתונים אישיים מזהים על עצמו ו/או ילדיו ו/או מי מטעמו.
המשתמש מאשר קבלת מידע באמצעות מייל ו SMS שיתכן וישלבו הודעות שיווקיות ודברי פרסומת .
טרם הירשמותך לשירות, קרא שנית את תנאי השימוש באתר, אשר חלים גם על שירות זה. במסגרת זאת, ומבלי לגרוע מכלליות האמור, תשומת לבך מופנית למדיניות הפרטיות של האתר, ובכלל זה לכך שפרטיך ישמרו במאגר המידע של החברה. הירשמותך לשירות זה, ייחשב כהסכמה מצדך לכל התנאים ההתניות וההודעות הכלולים בהודעה זו ובתנאי השימוש של האתר.

 

להסכמה עם כל המפורט מעלה, יש ללחוץ על "אישור", אחרת יש ללחוץ "ביטול".


מאשר קבלת מידע באמצעות טלפון מייל ו SMS שיתכן וישלבו הודעות שיווקיות ודברי פרסומת

אם יש לך שאלות בקשר לתנאי השימוש , או לגבי השימוש בפורומים, ניתן ליצור קשר עם מנהל הפורום בכתובת: [email protected]

מותר ואסור לאכול בהריון והנקה