פורום הריון ולידה

הוספת נושא חדש לפורום פוריות - טיפולי פוריות וקליטה להריון

 בעיה בביציות-מיואשת לאחר שאיבה 1
לתשומת לבך: עליך להרשם כדי לפרסם תגובה.
על מנת להרשם, יש ללחוץ כאן. ההרשמה הינה חינם!
חיוך [:)] חיוך גדול [:D] מגניב [8D] מסמיק [:I] לשון [:P] רשע [):] קריצה [;)] ליצן [:o)] חיבוק [hug] תינוק [B] זועף [:(] ביישן [8)] המום [:0] כועס [:(!] מת [xx(] לב [|)] נשיקות [:X] מאשר [^] לא מאשר [V] שאלה [?] מצויין! [++] לא טוב! [--] ספר [i] מלאך [o_] עוגה [cake] מתנה [gift] אהבה [love] ורד [rose] אצמעות [fin] חסידה [stork] מוצץ [pacifier] קניות [shopping] טרול [fin] עצור [stop] סימן קריאה [excla] אין כניסה [entrance] בן [boy] בת [girl] דואר [email] טלפון [phone]
 

ה ה ו ד ע ה    ה מ ק ו ר י ת
Time after time פורסם - 10/01/2017 : 13:58:53
היי, אני בת 38.5, בריאה לגמריי כך הראו לאורך השנה כל בדיקות הפוריות ומה לא עברתי ומה לא ניסיתי.אחריי כשלונות הזרעה ללא הורמונים ושתי הזרעות הורמונליות החלטנו לעבור לIVF האולטראסונד הראה על המון זקיקים המון ביציות.המפנה קרה שלשום יוםראשון בזמן שאיבת הביציות.מסתבר שהיו המון ביציות, אך שאבו רק 2 הפרופסור קודם התקשר אליי שאנחנו בבעיה.אין עוברים.גם שתי הביציות שראויות לשאיבה פשוט התפרקו ביקש שנגיע אליו ונראה מה עושים איתי?? זה כל כך מדכא.... על מה לא חשבתי.. מה לא קראתי...מההתחלה שלא הצלחתי להכנס להריון ידעתי בתוכי שזו בעיה רגשית חזקה.לרגע לא התחמקתי מבעיה פיזיולוגית.אך מתוך מודעות לאסון הנורא שפקד אותי ידעתי שאני שבורה נפשית.אימי המדהימה נפטרה מסרטן לפניי כשבעה חודשים.זה הרס אותי ופירק אותי לרסיסים בכל קנה מידה אפשרי... אני בעצם שואלת כאן: האם אצטרך שאיבת ביציות? האם טיפול הוליסטי רגשי עשוי לעזור לי?
1    ה ת ג ו ב ו ת    ה א ח ר ו נ ו ת    (החדשות ביותר ראשונות)
PAND Posted - 22/01/2017 : 12:48:42
הי לך. בבקשה אל תתייאשי. אני חגגתי לא מזמן 40 ורופא פוריות גועלי במיוחד בחר בדיוק את היום הזה, בו הגעתי אליו בלי נפש חיה אתי (ובסה"כ אחרי שני סבבי IVF לאורך כולה חצי שנה), להודיע לי שאני מאבדת פוריות וצריכה תרומת ביצית.

חייכתי אליו בתודה ויותר (בע"ה בלי נדר), לא חוזרת אליו. תוך פחות משבוע מצאתי רופאים חלופיים יותר אופטימיסטיים, שאמנם לא מוכרים אשליות אבל גם לא חושבים שהמצב חסר סיכוי. וד' גדול. את רק בתחילת הדרך, אל תוותרי. ובנוגע לטיפולים - תמיד אפשר לשלב אלטרנטיביים עם הקונבציונאליים. ישראל זו מעצמת פוריות. יש לך עוד הרבה אופציות, אז קחי לך קצת זמן להחלים ולהתעודד ותתרוממי שוב. חייבים אופטימיות, כי כמו שאת יודעת זה משפיע על הגוף רק לטובה.

בהצלחה.

מותר ואסור לאכול בהריון והנקה