פורום הריון ולידה

הוספת נושא חדש לפורום אובדן הריון - תמיכה ריגשית

 קיום יחסי מין אחרי גרידה/ריקון רחם
לתשומת לבך: עליך להרשם כדי לפרסם תגובה.
על מנת להרשם, יש ללחוץ כאן. ההרשמה הינה חינם!
חיוך [:)] חיוך גדול [:D] מגניב [8D] מסמיק [:I] לשון [:P] רשע [):] קריצה [;)] ליצן [:o)] חיבוק [hug] תינוק [B] זועף [:(] ביישן [8)] המום [:0] כועס [:(!] מת [xx(] לב [|)] נשיקות [:X] מאשר [^] לא מאשר [V] שאלה [?] מצויין! [++] לא טוב! [--] ספר [i] מלאך [o_] עוגה [cake] מתנה [gift] אהבה [love] ורד [rose] אצמעות [fin] חסידה [stork] מוצץ [pacifier] קניות [shopping] טרול [fin] עצור [stop] סימן קריאה [excla] אין כניסה [entrance] בן [boy] בת [girl] דואר [email] טלפון [phone]
 

ה ה ו ד ע ה    ה מ ק ו ר י ת
miri_590 פורסם - 10/11/2017 : 14:40:52
שלום לכולן.
היום אני 3 שבועות לאחר גרידה/ריקון רחם בשבוע 8, לאחר שבשבוע 6+3 נצפה שק הריון ריק (ערכתי בדיוק בטא ואולטראסאונד בטווח שבין לבין כדי לאשר שזה אכן הריון לא תקין). הבטא הגיע ל10,400 כמה ימים לפני הפרוצדורה הרפואית. בהתחלה חשבתי שאבצע את ההפלה בכדורים כפי שהמליץ ברופא אך במיון נשים בשיבא נצפו שני שקי הריון קטנים ורירית מעובה והומלץ לי שם ״לא להסתבך עם הכדורים״ לבסוף הלכתי על הפרוצדורה הרפואית שעברה בשלום ברוך ה.
יום יומיים לאחר הפרוצדורה היו לי דימומים שמילאו פד או שנייפ בקטנה עם כאבים קלים בבטן. דימום פחת בהדרגה. לאחר 4-5 ימים הייתה הגברה קלה שמילאה תחתונית או שתיים. כך בכל השבועיים שאחרי. בשבוע שעבר בשישי התחתונית הוכתמה בפעם האחרונה. בשבוע האחרון התחתונית הייתה נקייה לגמרי. היופ בבוקר שכבתי עם בעלי, זוהפעם השנייה מאז הגרידה(. הפעם הראשונה הייתה לפני שבוע- היו לימכאבים קלים בנרתיק וכעבור שעתיים ראיתי הכתמה ומאז נקי).
היום לאחר הסקס החלו לי כאבים בבטן התחתונה שהזכירו ציר קטן/גזים שלא יוצאים. כמו כן הכתמה קלה בניגוב (ורודה) וכעבור שעתיים הכתמה קלה דמית בתחתונית.
הרופא הנחה אותי לחזור אחרי 5 שבועות בין אם אני מקבלת מחזור ובין אם לא. לא הנחה לבצע בדיקות בטא.. למישהי קרה כאבים קלים אחרי מחזור לאחר הגרידה? דימום קל? אני לא יודעת למה לייחס זאת. אציין שכבר אחרי שבוע חזרתי לפעילות גופנית ולסקס חזרנו מאוחר יותר כי פשוט לא היה לי חשק. הרופא אמר לנוח 3 ימים ולחזור לשגרה.
אני ממש רוצה שזה יהיה מאחורי, איבדתי אמון בגוף שלי
התחלתי לחשוב שאולי נפגע משהו במהלך הגרידה ושצוואר הרחם מדמם. אוף:/ ושאולי הייתי צריכה לנסות כדורים קודם....
הרופא שלי מהמצויינים בתחומם והיה מאוד רגוע אחרי הפרוצדורה.אבל המוח שלי עובד שעות נוספות........וזה עוד לפני החרדות שלי מאי הצלחה להיכנס להריון נוסף ופחדים ממהלכו לכשאצלח:/
1    ה ת ג ו ב ו ת    ה א ח ר ו נ ו ת    (החדשות ביותר ראשונות)
miri_590 Posted - 10/11/2017 : 14:43:48
תיקון- השאלה האם היו לכן כאבים לאחר סקס,לאחר הפלה בגרידה?
אם זה לא הובן הלכתי על הפרוצדורה הרפואית-ניתוחית כלומר גרידה.

מותר ואסור לאכול בהריון והנקה