סיפור לידה שני שלי - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • סיפור לידה שלי:
    כשהתחלתי את חודש תשיעי חיכיתי בכל יום כבר ללדת. וכך עבר לו הזמן עם ירידת הפקק הרירי בתשלומים, ירידת הבטן ועם צירים לא סדירים, אשר לא קידמו אותי לשום דבר. נאמר לי שהחל משבוע 40 צריך לעשות מעקב של מוניטור.

    כשהגיע התל"מ שלי, 22.01.09, שבוע 40 בול. באותו בוקר הופיע לי באופן חד פעמי בניגוב דם טרי עם מעט נוזל אולי ירידת מים בטפטוף?.

    בשעה 7:00 הורדתי את טל, בני הבכור, בגן ונסעתי לבצע מוניטור עם חשד לדימום.
    בשעה 7:30 עשיתי מוניטור שנמשך כשעה, כי הנסיכה רצתה רק לישון, וחיכינו שתזוז. המוניטור כמובן הראה צירים לא סדירים ולא רציניים.

    שלחו אותי לרופא, שיבדוק אם יש לי פתיחה ואם לא אז משחררים אותי הביתה.
    חיכיתי לרופא במשך יותר משעה, כי היה בישיבה באותו הזמן, ובזמן הזה שאני מחכה אני מרגישה צירים כל 5-6 דקות שמשך כל ציר כ 50 שניות.

    הרופא הגיע בסופו של דבר בשעה 10. הוא עשה לי אולטרסאונד ומנע את האפשרות של ירידת מים בגלל הדימום החד פעמי. הוא בדק לי פתיחה והיתה פתיחה של 4 ס"מ. ושלחו אותי לחדר לידה. בגלל שיש לי GBS וגינאלי, הייתי חייבת לקבל 2 מנות של אנטיביוטיקה בלידה בהפרש של 4 שעות. את המנה הראשונה קיבלתי ב 10:45. הזעקתי מיד את בעלי מהעבודה שיגיע.

    בשעה 11 פתיחה של 5 ס"מ. הפתיחה התקדמה די מהר ופחדו שלא אספיק לקבל 2 מנות אנטיביוטיקה לכן ניסו לדחות את הלידה כמה שיותר כדי שאספיק לקבל את 2 המנות, אחרת היו כבר פוקעים לי את המים ומיילדים. מקסימום אפשר לקצר את המתנה במתן האנטיביוטיקה בין מנה האחת לשנייה בשעה אחת בלבד.

    בשעה 12 פתיחה של 6 ס"מ. באותו רגע ביקשתי אפידורל, הכאבים היו חזקים כל כך שלא יכולתי לסבול. הזהירו אותי שעכשיו יגיע מרדים שהוא מעולה בעבודתו אבל שהוא לא כל כך נחמד ולא להתווכח עימו.

    בשעה 13 הגיע המרדים והזריק את האפידורל כשאני יושבת ומעגלת את הגב שלי כלפי חוץ לכיוונו. בינתיים פתיחה של 8 ס"מ, ואני מרגישה שרק חצי גוף צד שמאל שלי מורדם וחלק ימין אפילו לא קרוב. אז הרגשתי רק בחצי הגוף את הצירים ואת כאבי הלידה השונים.

    בשעה 13:20 קיבלתי את המנה השנייה של האנטיביוטיקה. ולאחר כ-10 דקות הייתי כבר גמורה (פתיחה מלאה, צוואר רחם רך ומחוק 100% והראש במינוס 2). ולאחר מספר דקות הרגשתי למטה מן פאק ואז ירדו לי המים בכמויות. מיד לאחר מכן הגיעו כמובן הלחיצות. בעלי והמיילדת עודדו.

    ובשעה 14:04 נולדה הנסיכה במשקל של 2.824 ומיד החלה לינוק. המיילדת אמרה שהגוף שלי פעל כמו שרשום בספרים.

    נשארו להשגחה (מעקב חום) של 48 שעות בגלל הGBS. וחזרנו רק היום הביתה בגלל צהבת.

    ושמה בישראל: תמר.
    [url=http://www.zix.co.il/images/764533467.JPG]
    צריך רק לחייך!
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה