שאלות - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • האם אפשר לגלות הריון לפני האיחור במחזור? האם יש סימנים גופניים שמתחילים לפני המחזור? אם כן מתי אפשר כבר לבדוק הריון ?


    אוסי
4 תגובות
עמוד 1
  • היי אוסי.
    אממ..ניתן לגלות הריון לפני איחור במחזור בעזרת בדיקה בתית של YES OR NO
    מיוחדת שמגלה הריון עוד לפני איחור...(אני לא מבינה בשביל מה יש שני סוגי בדיקות..) וכמובן בדיקת דם.
    לגבי תחושות... זה ממש שונה אצל כל אישה. יש כאלו שמרגישות שהן עומדות לקבל..עם כאבי ציצי ובטן תחתונה..
    יש כאלו שחשות ברע ובשונה מהמחזור.
    את מרגישה משהו?
    באהבה...ימית

    מזל טלה... 10.04

    הדברים הטובים ביותר מגיעים בהתפעה..
  • סימנים להריון ולמחזור הם אותם סימנים ובדרך כלל באים באותו הזמן (כאבי בטן, דימום מועט, וכ'ו..)ואלו יכולים להיות סימנים גם למחזור וגם להשתרשות

    אפשר לעשות בדיקה עם תוצאה אמינה יום יומיים לפני ה איחור אבל לא מומלץ הכי כדאי לעשות ביום האיחור והלאה...
    התופעות כמו בחילות צרבות וכד' יבואו בהמשך ההריון, כמעט כל הנשים בשבוע הראשון שלהן להריון לא חשות בשום דבר.. חוץ מאושרר...
    ילדים זה שמחההה
  • בכל מחזור אחרי הביוץ הגוף שלנו מתנהג מבחינה הורמונלית כאילו יש הריון ורק אם אין השתרשות של הריון והורמון ההריון לא משדר לגוף אז יש דימום של ווסת ומתחיל מחזור חדש. בגלל זה כל הסימנים של תחילת הריון הם בדיוק אותם סימנים של ווסת ורק כשיש השתרשות והורמון ההריון מתחיל לגדול, שזה בערך באותו זמן של האיחור במחזור או לכל המוקדם יום יומיים לפני, אפשר לדעת בבדיקה ביתית או בדיקת דם.

    מי כמוני יודעת כמה זה קשה לחכות את התקופה הזאת מהביוץ עד לאיחור, אבל כל נסיון להתחקות אחרי סימנים זה סתם ניחושים בלי בסיס.
  • עדיין אין לי סימנים , אבל כל חודש כאבי המחזור הם חזקים במיוחד. למשל חודש שעבר קיבלתי והכאבים היו חזקים במיוחד . כבר מספר חודשים כאבי המחזור כואבים במיוחד. עשיתי בדיקות והכל תקין . הסיבה לשאלות ששאלתי היא הסקרנות לדעת לפני.

    אוסי
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה