כדורי ברזל פולקס 400 - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום, בעלון של תרופה זו כתוב על מס'' תופעות לוואי שקורות עד שמתרגלים לתרופה. שאלתי היא: כמה זמן צריך כדי "להתרגל" לתרופה? אני אמנם לוקחת את הכדור רק יומיים, ואני בשבוע ה-8, אבל יש לי בחילות ושלשולים ואני לא יודעת אם זה שייך לתופעות לוואי של הכדור.בנוסף צבע הצואה השתנה כפי שכתוב בעלון ואני לוקחת את הכדור כשעתיים אחרי האוכל (לא חלבי).
    אשמח לקבל עזרה בנושא.
    תודה מראש,
    טל
1 תגובות
עמוד 1
  • שלום
    תקופת ההסתגלות לתרופה משתנה מאדם לאדם. סביר להניח שהבחילות הן על רקע ההריון, אך הברזל יכול להחמירן. אם אינך מסוגלת לשאת את תופעות הלוואי ניתן להחליף לכדור אחר. אגב, נטילת ברזל אינה הכרחית בשבוע זה, לפי המלצת משרד הבריאות יש ליטול ברזל החל משבוע 20 )אלא אם כן ההומוגלובין אצלך נמוך). חומצה פולית מומלצת עד שבוע 12, אך לרב אינה גורמת לתופעות לוואי.
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה