כאבי ביוץ - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • כל חודש בעת הביוץ יש לי כאב בצד שמאל.
    האם זה יכול להעיד על בעיה בשחלה ימנית?
    האם העובדה שביוץ מתרחש רק ביום ה 21 למחזור ולא 14 יכולה להעיד על כך שהביוץ חזק יותר והזקיק גדול יותר מאשר לו היה מתרחש ביום ה 14?

    תודה !!
5 תגובות
עמוד 1
  • היי אורית,

    תראי אני לא מבינה בזה ממש אבל גם לי יש כאבים כל פעם שאני מבייצת אבל זה עובר לי.
    ממה שאני יודעת זה קורה לעוד נשים וזה רק דרך של הגוף לומר לך את זמן הביוץ כמו שיש לנו כאבים בזמן או לפני המחזור.
  • שלום אורית,

    האמת שגם אני לא כ"כ מבינה בענייני ביוץ, אבל עד כמה שידוע לי ביצית עוברת בשחלה ימינית פעם בחודשיים ובשחלה שמאלית פעם בחודשיים, כך שמתרחש מחזור פעם בחודש (אם הכל תקין כמובן), כך שלא ברור מדוע יש לך כאב רק בצד שמאל. בכל אופן העובדה שהביוץ מתרחש ביום ה- 21 ולא ביום ה- 14, לא אמורה לשנות לדעתי, אבל אולי יש כאן בנות שיודעות אחרת.

    בהצלחה,
    ליסה

  • אצלי הביוץ לפי מעקב זקיקים החודש ביום ה 16/17 וחודש שעבר התקיים ביום ה 9/10 , וגם אני סובלת מכאבים בכל הבטן התחתונה ובשביל לוודא שזה באמת נובע מהביוץ נבדקתי אצל רופא ... אז אם ז ממש מטריד אותך אני מציעה לבדוק אצל רופא .

    למרות שכאבים בביוץ זה לא דבר נדיר והמון נשים עוברות את הכאבים האלו כל חודש ...

    ושהיה בהצלחה ומקווה שתקלטי מהר ....
  • תודה רבה לכולכן על התשובות :) ומקווה להקלט מהר !!!!!
  • שלום
    האישה מביצת מאחת השחלות בכל חודש. לא בהכרח חודש מאחת וחודש מהשניה בסדר קבוע .לכן אם ההנחה שלך שהכאב קשור בביוץ נכונה מוזר שהוא תמיד בצד אחד.יתכן שלכאב שאת מתארת אין כל קשר לביוץ.
    לעיתים הכאב מופיע בביוץ בצד אחד ובשני לא. לעיתים מאד נדירות הביוץ מתרחש רק בצד אחד. כדי לברר את המצב צריך ראשית לעשות אולטרסאונד ולהדגים את שתי השחלות ואם במסגרת המעקב רואים לקראת הביוץ הצפוי זקיק בשל בשחלה הימנית סימן שהיא מביצת.

    אין קשר בין יום הביוץ לגודל של הזקיק אן ל"חוזק" הביוץ
    בברכה
    דר' דוד ישי - מומחה למילדות ונשים
    מנהל בנק הזרע
    מרכז רפואי כרמל
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה