האם ייתכן שאין ביוץ - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום, מזה 5 חודשים אני ובעלי מנסים להיכנס להריון. תחילה לא ערכתי בדיקות ביוץ ורק לפני 3 חודשים קניתי את הערכה.
    בפעם הראשונה ובהתאם לבדיקה, הביוץ היה ביום ה-14 למחזור. (יש לציין שהמחזור של הנו בן 27-29 יום). ואולם, בפעמיים האחרונות שביצעתי את הבדיקות, נראה היה כאילו אינני מבייצת כלל וזאת למרות שהתחלתי לבצע את הבדיקות כבר ביום ה-11.
    אשמח אם מישהו יוכל לתת לי מענה לבעיה.
6 תגובות
עמוד 1
  • היי נעמה
  • שלום נעמה וברוכה הבאה לפורום
  • היי לך!

    כן יש מצב שאין ביוץ ועל כן כמו שהמלחצו לך כאן הבנות צריך להויעץ עם רופא.

    אל דאגה יקירתי במידה ואין מה שקשה לי להאמין הרופאים ידאגו להביא את הביוץ שנית כל כל כך מוקדם לקפוץ למסקנות רק לידעתך אני רק אחרי 10 חודש נקלטתי בשני ההריונות שלי.

    בכל אופן שיהיה לך בהצלחה והכי חשוב בלי לחץ.

  • הי נעמה,
    קודם כל ברוכה הבאה לפורום הכי חם ואוהב
  • שלום
    בניגוד לדעה הרווחת בין המשיבות לך , נשים עם מחזורים סדירים של אחת לחודש ( פלוס מינוס ) מבייצות !!!! ולא מעניין אותי מה מראה הקיט של בדיקת השתן.
    נראה לי שאת מלחיצה את עצמך לחינם . אם יש לך מחזורים סדירים של 28-30 יום הביוץ צפוי להיות בימים 14-15 של המחזור. קיימו יחסים מהיום ה 10 עד הים ה 19 יום כן יום לא לסירוגין ( בלי ערכות ובלי בדיקות דם או אולטרסאונד ) ואני מהמר שתוך כמה חודשים את בהריון.
    בברכה

    דר' דוד ישי - מומחה למילדות ונשים
    מנהל בנק הזרע
    מרכז רפואי כרמל
  • מה עליי לעשות אם ברצוני להיכנס להריון אבל המחזור החודש לא הגיע ,בכלל, ובדרך כלל המחזור לא סדיר
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה