נסיעה להודו בהריון - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום,
    אני בשבוע 6 להריוני, ונוסעת להודו בעוד כ- 3 שבועות למשך חודש, לרישיקש. חוסנתי לפני כחודש פעם אחת, נגד צהבת A ו B וטטנוס. לאחר שהודעתי שאני בהריון נאמר לי לא להמשיך את שאר החיסונים- האם נכון?. קיבלתי תדריך לגבי היגיינה ומה מותר ומה אסור לאכול או לשתות. כמו כן, נאמר לי להשתמש בחומרים דוחי יתושים, האם יש המלצה לחומר מסוים? מכיוון שאני יודעת שיש חומרים האסורים לשימוש בהריון. הומלץ לי לקחת B12 בנוסף לברזל וחומצה פולית שאני כבר נוטלת וכך אני עושה. מעבר לזה, אשמח לכל המלצה בנוגע לתרופות שעלי לקחת איתי או כל דבר שיעזור להפוך את המסע הזה להכי בטוח שאפשר עבורי ועבור העובר.

    תודה
    fey
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה