גלולות מינס - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום ד"ר
    התחלתי ליטול את הגלולות מינס.
    אני יודעת שאלה גלולות עם מעט הורמונים יחסית אך האם ייתכן מצב בו אכנס להריון למרות השימוש בגלולות??? לא שכחתי באף אחד מן הימים לקחת . קרו פעמיים או שלוש ששכחתי אבל לקחתי בטווח של ה- 12 שעות. קיבלתי ווסת לאחר 26 ימים ולא 28 ימים כפי שהייתי אמורה.
    האם ייתכן שאחת מתופעות הלוואי של הגלולה הוא גרד בנרתיק? יש לציין כי נטלתי אנטיביוטיקה, ייתכן שזה קורה כתוצאה מהאנטיביוטיקה. השתמשתי בנרות ומשחה אגיסטן אך אני עדיין סובלת מהתופעה.

    תנו חיוך, הכל לטובה!!!!
    VIL
3 תגובות
עמוד 1
  • שלום
    אפשר להרות עם גלולות , אבל הסיכוי מאד נמוך. הוא עולה מעט אם לא לוקחים את הגלולות בסדירות ( היחוד אלה עם המינון הנמוך ) .
    סביר הרבה יותר שהפטריה בנרתיק קשורה לאנטיביוטיקה שלקחת ולא לגלולות

    דר' דוד ישי - מומחה למילדות ונשים
    מומחה לבעיות פוריות ולהפריה חוץ גופית (IVF)
    מנהל בנק הזרע במרכז הרפואי כרמל
  • שלום דוקטור,
    אני על גלולת מינס ואני יודעת שכאשר את על הגלולה המחזור הוא מזוייף אז אם אני בהריון איך אוכל לגעת אם אני עדיין ממשיכה לקבל את המחזור?
  • שלום
    עושים בדיקת הריון.
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה