ביוץ אחרי גלולות - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • אני כרגע מסיימת את המחזור של אחרי הגלולות. יש לי היום תור לרופאת נשים שתתן לי הפניה לבדיקות שצריך (יש לי חתולים והבנתי שצריך לעשות בדיקה לטוקסופלסמה...) בכל מקרה רציתי לדעת אם הביוץ אחרי הגלולות מתאחר? ממתי כדאי להתחיל "לעבוד"?
    תודדדההה

6 תגובות
עמוד 1
  • אני לא חושבת שהביוץ אחרי הגלולות מתעכב... לא ששמעתי על זה בכל אופן
  • היי מרבלס,
    גם אני לא שמעתי על זה...
    אבל בגלל שלקחתי גלולות הרבה זמן הרופאה המליצה לי לחכות חודשיים לפחות עד שאני מנסה על מנת שיהיה לי מחזור טבעי (ללא גלולות).
    אני לא יודעת אם גם במקרה שלך יש צורך, כי אני לקחתי גלולות דיאנה שהיו יחסית גלולות חזקות, ואולי בגלל זה הרופאה אמרה לי לחכות..
    הכי בטוח - תתייעצי עם הרופא נשים.
    שיהיה לך בהצלחה
  • אני אגיד לך את האמת... זה לא קל כמו שזה נראה אבל עדיין זה אינדיווידואלי, יש לי חברות שנקלטו ממש ישר אחרי הפסקת הגלולות
    אני מאחלת לך הכי בהצלחה שבעולם

    אני טיפונת בבעייה..... תמיד היה לי מסודר ומאז שהפסקתי עם הגלולות קיבלתי פעם אחת מסודר ומאז כל 46 יום בערך... זה ככה כבר 6 חודשים....
    אני ממש לא יודעת מה לעשות נראה לי אני אקבע לרופא נשים אין לי מושג מתי הביוץ יוצא מרוב שהכל מתאחר לי ולא מסודר.. אני כל חודש בטוחה שאני בהריון כי זה מתאחר ואז ה מגיעה !!!
    אני שומרת נידה, זה מאוד חשוב לי, ואני מפחדת שהביוץ יוצא לי ב7 נקי....
    לא יודעת מה לעשות.............

    בשורות טובות
  • תודה על התגובה בנות

  • מרבלס- תודה את מקסימה !

    כן, יש לי תור בקרוב לרופא נשים, אני מקווה שיש עוד סיכוי ושלא נצטרך לחכות עד שיסתדר כל הבלגן של הגלולות... בכל אופן בהצלחה לשתינו

    בשורות טובות
  • אני תכף מסיימת עם פמינט והייתי אצל הופאה בשביל הפנייה לבדיקות דם כלליות ושאלתי אותה כמה זמן לוקח להקלט והיא ענתה שדיי מיד אבל הרירית לא מספיק חזקה להריון אז בדר"כ זה נגמר בהפלה.אווף אין לי כח להפלה!

    שיהיה בקלות לכולנו!!

    שנה טובה ומתוקה!
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה