זקוקה לתמיכה - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום בנות, אני אחת משלכן, לא פעילה יותר מידי אבל צופה מהצד.
    אני פונה משום שאני במצוקה גדולה, הסיפור הוא ארוך לכן אשתדל לקצר ואשמח אם למישהי יש קצת נסיון סוציאלי שתתן לי כלים להתמודד.
    לאחרונה בעלי הכה אותי ואיים עליי ברצח. תלונה הגשתי למשטרה והוא הורחק ל10 ימים. היתה לי תקווה שהוא יודה ויתנצל ויהיה מקום לטיפול אבל לאחר שהייתי במשטרה להשלמת העדות- הבנתי שהוא בהכחשה כך שאין מקום לזה כרגע. משפחתי לא תומכת בי- מאימי לא קיבלתי אפילו חיבוק. גיסתי- אחותו שבנתיים הוא מתארח אצלה אפילו טלפון לא הרימה אליי לשאול לשלומי. מבחינת המשטרה אני שקרנית- זו מילה שלי נגד מילה שלו. יש עוד גורם קרוב שטען שהמצאתי הכל רק כדי לצאת מסיטואציה מסויימת. בעלי ליכלך עליי בפני כל העולם, סילף דברים וגרם לכולם כולל את כולם לחשוב ולהבין שאני הלא בסדר (גם במהלך השנים ולא רק בעקבות הסיטואציה הזו). רק אתמול נפל לי האסמון שהדחקתי- שבמשך שנים אני נמצאת עם בעל שבעיקר מתעלל נפשית, היו כמה סיטואציות אלימות שהעדפתי להעביר כדי לשמור על שלום בית וכי אני אוהבת אותו כל כך, אבל הפעם זה חצה את כל הקווים האדומים והחלטתי- שאשה מוכה אני לא אהיה ובטח ובטח לא אחת שתרצח ע"י בעלה.
    מבחינה משפטית הופנתי בעזרתו של מנהל בעבודה-ללישכה לסיוע משפטי ואני הולכת לשם מחר- על מנת זכאות לעו"ד ללא תשלום- שני גורמים הבהירו לי שאני בפירוש זכאית לכך. שלב ראשון יהיה להוציא צו הגנה כמה שיותר מהר.
    והשלב השני לקבל עזרה סוציאלית- יש לי פגישה ברביעי הבא ברווחה עם עו"ס- לצערי הרב רק בימי רביעי אחר הצהריים היא נמצאת אחר הצהריים (אין לי אפשרות בבקרים בגלל העבודה).

    עד אז- בא לי למות, אני מרוסקת, אין לי עם מי לדבר, אני מרגישה אבודה ונבגדת מכל הכיוונים אני בעיקר בוכה, לא אוכלת ומתקשה לישון, אני מפחדת מהאיום ומפחדת ממה שעתיד לקרוא- אני אוהבת את בעלי ועצוב לי מאוד לדעת שבעצם אם הוא לא יודה ויטפל זה הסוף של הזוגיות שלנו. אין לי מילים לתאר את הריקנות והעצב שאני מרגישה בו זמנית.
    אני צריכה להוציא ובאמת שאין לי למי לכן החלטתי שאני פונה אליכן. מודה לכן.
15 תגובות
עמוד 1
  • יקירתי קודם כל אלפי, מיליוני חיבוקים


  • מאמי אני קוראת ואני בוכה
    אני לא יודעץ מה לאמר לך חוץ מלתת לך מלא חיבוקים



  • מה זה שטויות האלה

    דוק
  • איזה סיפור...
    אני מחקבת אותך
  • ואו, כ"כ עצוב לקרוא מה שכתבת, אני על סף בכי.
    קודם כל אני שולחת לך מליוני חיבוקים, ורוצה לומר לך שאני מעריצה אותך שהחלטת לקום וללכת למשטרה ולא לספוג הכל פנימה.





  • בחיים צריך לדעת להסתכל על חצי הכוס המלאה - תמיד!!!!!

    שיהיה יום מקסים לכולם!!!!!

    באהבה, ליאת.
  • מאמי, פה לא כ"כ תמצאי סיוע לבעיה שאת מפרטת, אני בטוחה שיש לכך פורומים שמיועדים לזה...
    אני מצטערת לשמוע
    פה את תמצאי חום והרבה חיבוקים.

  • וואו, אין מילים. אני כל הזמן קוראת ומתרתחת אבל לא יודעת מה לייעץ לך. אין לך אחים אחיות שיגנו ויעזרו? ילדים מעורבים, כי אם כן אין תירוץ! לעזוב ועכשיו!
    יש מקלטים שנועדו להגן, יש עו"ס שמקווה שיצליחו...

    רשמת - "אני אוהבת את בעלי ועצוב לי מאוד לדעת שבעצם אם הוא לא יודה ויטפל זה הסוף של הזוגיות שלנו" - אל תדאגי לסיום הזוגיות כי זאת היתה צריכה להסתיים ממזמן. תדאגי לחיים שלך כי היו המון סיפורים שהתחילו ככה והסתיימו ממש ממש גרוע לצערינו

  • נועה ???? התעוררת משנת החורף ?



    ****
    אינבוקס הפייסבוק שלי : [email protected]

    ****
    האל חשב וחשב, איך אוכל להשביח את האישה? איך אוכל לגרום לה להיות עוד יותר טובה?
    בדק האל -הוסיף לה חולשה לילדים מתוקים,
    הוסיף לה כוח לוותר לאחרים.
    הוסיף לה את היכולת להמשיך גם כשרע,
    הוסיף לה את האומץ לבלוע צעקה,
    הוסיף לה חשיבה עמוקה ועין חדה,
    הוסיף לה רגש למחר ורגש למשפחתה,
    הוסיף לה אהבה ויהי מה,
    וכשסיים מלאכתו


    קרא לה - אמא !!!


    *****
    **
    **
    **
    *****
    www.2all.co.il/web/Sites/2007-8

  • אוי מאמיי קבלי
  • הדס


  • קודם כל - צר לי על הסבל שלך ומאחלת לך רק ימים טובים.
    אני מכירה חלקית את מה שאת עוברת עכשיו- כמה חודשים אחרי הנישואים הראשונים שלי עברתי תאונת דרכים שבגללם לא הייתי מסוגלת לצאת לעבוד - התחייבנו לדירה שכורה ולהוצאות נלוות שלא יכלו להיכסות ע"י משכורת אחת. אני עבדתי בעבודות מזדמנות פיזיות, לכן לא קיבלתי חופשת מחלה ולא הייתי מסוגלת לעבוד בהן. הגרוש שלי החליט אחרי חודש שאני אחזור לעבוד למרות הכאבים אך אני לא יכולתי וביטלתי עבודה. הביטול הזה הכעיס אותו והוא החליט "לטפל" בי - הוא חזר באותו היום מוקדם מהעבודה והיכה אותי. לשמחתי הוא הסגיר את עצמו למשטרה בטענה שחושש שיעשה לי משהו רע אם לא יעצרו אותו.
    למרות שהוא בא בעצמו למשטרה וסיפר שהרביץ לי - היתה שוטרת בעדות שנתתי שהאשימה אותי במה שקרה ואמרה שאני בכוונה הרגזתי אותו וכו'. במשטרה לא יודעים לעשות את העבודה - רק אחרי שקורה משהו הם מתעוררים. אבל כשביקשתי צו הרחקה קיבלתי ולכן אני מבקשת ממך לדרוש מהם צו הרחקה.
    בעניין עורך הדין שאת רוצה לקבל - דעי לך שאת מקבלת מתמחה שלא ממש יודע מהחיים שלו - במצב שלי אני קיבלתי מתמחה שישב עם הגרוש שלי בבית הדין הרבני ולא איתי ובזמן הדיון לא הוציא מילה. אני מקווה שאת תקבלי טיפול ראוי יותר.
    אני לא נתתי לו הזדמנות נוספת להכות אותי וחוץ מזה הוא קיבל מנה טובה מאבא שלי - כזו שגרמה לו להתרחק כמה שיותר ממני. תבקשי שוב עזרה מהמשפחה או מחברות - זו תקופה שחייבים בה אוזן קשבת וכתף להישען בה.
    אני מציעה לך ללכת לפתוח תיק ברבנות ולבקשה מזונות - את יכולה לקבל מזונות גם אם אין לך עדיין ילדים וחוץ מזה תאיימי עליו לתבוע את הסכום שרשום בכתובה. תגידי גם ברבנות שאם לא יחייבו אותו בגט תמשיכי את חייך כרווקה, גם אם זה יוביל ללידת ילדים מחוץ לנישואים - זה עובד עליהם ברבנות. יש איזה משפט שהאישה יכולה להגיט בבית הדין הרבני שמחייבת אותם לדרוש מהבעל גט - אני לא זוכרת מה אמרו לי אז להגיד- אבל תנסי לבדוק באינטרנט.
    בקיצור תזרקי אותו מהחיים שלך - הוא לא ראוי לך!!!
    הלוואי והדברים יבואו לטובתך - תתחזקי!

  • אני חוששבת שאומרים בבית הדין הרבני- מאסתי בו......וכך מחייבים אותו לגט- אבל תבדקי את זה.
    בהצלחה רבה!!!

  • מתוקה אני כל כך מצטערת לשמוע
    ושולחת לך את כל החיבוקים והעידודים שבעולם

מותר ואסור לאכול בהריון והנקה