צריכה המלצה לדיקור סיני באיזור המרכז - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • זהו החלטתי שמתחילה לנסות דיקור סיני,
    בבקשה תמליצו לי על מישהו טוב שהייתן מרוצות ממנו,
    קשה לחפש באינטרנט- אי אפשר לדעת איך המדקר באמת,
    מעדיפה המלצה ממשהי שהייתה והייתה מרוצה,
    ואם גם נכנסתן להריון אז בכלל...
13 תגובות
עמוד 1

  • יש לי מישהיא מקסימה
    מהאיזור שלי
    עשיתי אצלה פעם דיקור סיני
    תאמת הדיקור מאוד הרגיע אותי
    אבל בהקשר לטיפול לצערי זה לא עזר

    אם תירצי אני ישיג לך שלה
  • מה זה האיזור שלך?....
    כמה פעמים היית אצלה?
    המחטים- חד פעמיות?..
  • היי
    אני עברתי דרך כללית משלימה ברחוב ארלוזורב בתל אביב
    אצל מדקר מומחה בפוריות בשם בן חור
    המחטים כמובן חד פעמיים
    ומא נעים ונח שם
    בהצלחה
  • היי, אני התחלתי דיקור דרך קופת חולים כללית גם אצל בן חור שהיה מקסים דרך אגב העניין הוא שיטת הסרט הנע של הקופה כמו בכל דבר לאחר מספר טיפולים הומלץ לי על בחורה מקסימה מתל אביב שעובדת בקליניקה פרטית והלכתי אליה שמה קרן ישראל, ההבדל בין הקופה לבינה היה מורגש מהפעם הראשונה.הטיפול הוא שעה ולא חצי שעה והיא ממש מומלצת , אני מנסה להיכנס להריון קרוב שנתיים (איך שהזמן עובר לו)אני איתה חצי שנה ועדיין לא נכנסתי להריון, מסתבר שאין קסמים אבל היא מאוד מרגיעה אותי עקב כל ההורמונים שיש לנו בגוף היא מייעצת לי בת****, עושה לי שיאצו, דיקור וטיפולים נוספים. הרבה פעמים הטיפול אצלה הוא כמו נקודת האיחזות ממש, אויר לנשימה, אני מציעה פשוט למצוא משהו שיעזור לנו לצלוח את התקופה הזו לא משנה מה העיקר שיעשה לך טוב.
    בהצלחה
  • היי אני יכולה להמליץ על עצמי
  • פשוש"ה

    אני ביום שישי נפגשת עם כנרת

    אספר חוויות .אחרי הטיפול
  • לא הבנתי.. מה זה סרט נע?
  • היי ללי מה שזה אומר זה שבמקביל אנחנו מקבלים שלושה מטופלים ז"א עובדים בשלושה חדרים וזה יוצר מצב שישנו קושי של המטפל לתת את מלוא תשומת הלב למטופל אבל !!!! זה לא אומר שלא שמים את המחטים כמו שצריך וזה לא אומר שהטיפול עצמו לא יעיל זה רק אומר שישנו קצת חסר במגע האנושי עם המטופל ישנו קושי לדלות את מלוא האינפורמציה מהמטופל .... ולפעמים המילה (השיחה ) היא חלק יותר משמעותי למטופלים מסויימים
  • היי ממי,אני עושה אצל מישהי מקסימה בתל אביב אם תרצי פרטים...
  • אני רוצה את הטלפון של בן חור בבקשה....
    גם התקשרתי למישהו בשם דורון לירן- שמעתן עליו? אבל לא תפסתי אותו הוא כנראה בחול כי הופעל סינון שיחות עם קוד
  • היי פשושה בן חור עובד בקופת חולים כללית ,רפואה משלימה ארלוזורוב ..... הוא מהממם בהצלחה
  • תודה כנרת.

    ורדים, תודה מותק! תל אביב רחוקה לי.
    שמעתי על מישהי מאזור שלי מקווה שהיא אכן טובה
  • אני חייבת לשתף מניסיוני..אנחנו ניסינו במשך כמעט 4 שנים בהתחלה טבעי, אח"כ הזרעות ולאחריהן בטיפולי פוריות..לפני ההחזרה האחרונה החלטתי לעשות הפסקה מכל ההורמונים ולנסות טיפול טבעי, אני סקפטית מטבעי, אבל גיסתי התעקשה שאלך אל מטפלת ברפואה סינית, שעזרה לה להיקלט בהחזרה של תרומת ביצית שנכשלה פעמיים קודם..היא מתמחה בפוריות, טופלתי אצלה בסה"כ חודש וחצי ונקלטתי בהריון!!..פשוט נס..אח"כ שמעתי מכל מיני חברות שגם הן נכנסו להריון בזכות הדיקור..שאלתי, איפה הייתן כל השנים?!..למה לא המלצתן?!..אז אני כאן כדיי להמליץ..בחום!!..תקרארו באתר שלה- מולי קליניק בת"א.
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה