הפלות חוזרות - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • [b]אני בת 32, חובקת בבית ילדה קטנה מקסימה אחרי שעברתי 5 הפלות (בשבוע 5) רצופות והריון אחד תקין שליוויתי אותו בשימוש באנדומטרין פעמיים ביום במשך חודשיים. מזה כמעט שנה אני מנסה להיכנס להריון שני ובמהלך השנה האחרונה עברתי 10 הפלות כימיות רצופות , כאשר יש איחור, בדיקה חיובית, וכמה ימים אחרי המחזור בא לביקור. ב-8 פעמים מההפלות נעשה שימוש באנדומטרין ובפעמיים האחרונות לקחתי בנוסף גם אספירין (לאחר התייעצות עם הגניקולוג שלי). אציין כי לפני ההריון הראשון (התקין) עשיתי בדיקת קרישיות יתר שיצאה תקינה . נתון נוסף- במהלך הלידה השיליה שלי הייתה דבוקה לחלוטין ונאלצו לבצע גרידה עצבנית ברחם (הגניקולוג שלי לא חושב שזאת בעיה). עד כה לא אותרה בעיה כלשהיא במבנה הרחם. אשמח לקבל המלצות נוספות כיצד ניתן לעזור לגוף שלי לא לדחות את ההפלות. תודה רבה.
1 תגובות
עמוד 1
  • שלום
    אפתח ואומר שיתכן שבתדירות המדהימה שבה את מצליחה להרות ( 10 פעמים בשנה !! ) אולי את לא צריכה לעשות כלום.
    אני חושב שבגלל הגרידה שתארת, אין מנוס מלעשות הסטרוסקופיה
    אני ממליץ שאת ובעלך תעשו בדיקת קריוטיפ
    אם הכל תקין, אני ממליץ לנסות טיפול בקלקסאן במקום באספירין
    וכשיכלו כל הקיצים, אני מציע שתפנו לדר' קרפ בתל השומר שמתעסק בגורם חריג ושנוי במחלוקת של הפלות חוזרות

    דר' דוד ישי - מומחה למילדות ונשים
    מומחה לבעיות פוריות ולהפריה חוץ גופית (IVF)
    מנהל בנק הזרע במרכז הרפואי כרמל
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה