זה מאחורינו תודה לאל... - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • טוב אז חזרנו הביתה השבוע..זה היה מאורע מאוד משמח,בשיחרור הרופא מנהל מחלקת טיפול נמרץ ילודים קרא לנו לשיחה ואמר שאין אפשרות להגדיר את המקרה שלנו אחרת מאשר נס..הוא הסביר ואמר שהילד היה ממש במצב אנוש ושהרופאים ממש לא ידעו מה לעשות,הוא ממש "ברח להם מבין האצבעות"..הוא הוסיף ואמר שאף תינוקות שיוצאים ממצב זה יוצאים אחרי שיקום של שבועות ארוכים..בקיצור ראינו איך כולם בתפילות ובבקשות ממש הפכו את המצב..וכאן גם הזמן באמת להודות לכל מי שעודדה בשעה הקשה,התפללה ולמי שהחזיקה אצבעות...
    הברית היתה השבוע ברוך ה',חגגנו אותה בשמחה רבה ובהודיה שהילד איתנו...
    אומנם יש לנו עוד דרך ארוכה לעבור איתו,של בדיקות שונות ומשונות,אולטרסאונדים ועוד סוגי בדיקות ומעקבים למיניהם,אבל הכל מתגמד לאור העובדה שהילד חי,נושם ובריא...
    היה לי ממש קשה בכל התקופה הזאת ואני שוב מודה על הפינה שהיתה לי לפרוק,תודה לכולכן ריגשתן אותי עם הדאגה והתמיכה......
    "אין בעולם אהבה כמו אהבה של אמא..."
1 תגובות
עמוד 1
  • רותם שלום,

    ראשית, איחולי מזל טוב ורפואה שלמה.

    שנית, ככל שמצבו של ילדך נגרם כתוצאה מלידה שנוהלה בצורה לא נכונה ו/או כתוצאה ממעקב היריון שהיה לוקה בחסר בהחלט הייתי מציע לך לבדוק את הנושא עם עו"ד העוסק בתחום.
    בברכה,

    עמית שטרייכמן, עו"ד
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה