דם בצואת תינוק - למישהי קרה?.... - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • לתינוקת שלנו, בת 4 חודשים, יש דם בצואה כבר 8 ימים, הרופא חושד שזו אלרגיה לחלבון חלב...למישהי קרה ויכולה לשתף מה עשתה?....
15 תגובות
עמוד 1
  • קרה לי. עליתי למיון אמרו לי דיזינטריה..נשמע לי לא הגיוני והלכת לרופאת ילדים עשו תרבית צואה יצא שלילי..אחרי כמה ימים זה הפסיק לבד...

    הכי טוב לכי לרופא ילדים שיקחו דגימת צואה...יכול להיות הרבה דברים



  • את מניקה?

    לי זה קרה עם 2 הילדים וב"ה אמרו שזה רגישות/אלרגיה לחלב
    וזה נעלם ...

    לכי לרופא לייתר ביטחון אבל אומרים שזה קורה ונורמלי ..

    וזה לא ממש דם זה סיבים/ חוטים כאלה נכון??

    אולי מאמץ גם יכול להיות

    בכל מקרה הילדים שלי רגישים למוצרי חלב ככה שאם הייתי מתדלקת חלב ואז מניקה אז זה בהתחלה השפיעה על הצואה שלהם

    המון בריאות ובשורות טובות
  • לא מבינה בזה- אבל כמו שכתבו לך הייתי ממליצה על בדיקת צואה. בשורות טובות!

  • עשיתי בדיקת צואה והכל יצא שלילי...כלומר אין חיידקים או פרזיטים, אך יש דלקת....
  • shim 58
    זה בדיוק מה שכתבת...חוטי דם ריריים
    כמה זמן לקח לזה לעבור? אצלה זה כבר 8 ימים רצוף!!!!!
    ממש מטריד אותי...
    האם הפסקת מוצרי חלב? מה עשית? ואיך הם היום ובני כמה הם?
    סליחה על מתקפת השאלות...אני בסטרס מזה
  • לי זה קרה עם שתי הבנות. עם הגדולה הפסקתי לצרוך דברי חלב כולל חלב עזים/סויה וכו׳ (הנקתי אותה)וזה עבר. לקח קצת יותר משבוע לראות תוצאות. היא טעמה דברי חלב רק בגיל שנה בהמלצת הרופא.
    עם הקטנה לא הנקתי אותה אלא רק שאבתי וגם בגיל חודשיים זה הופיע, מין רצועות של ריר עם פסים של דם. גם הפסקתי עם החלב, אבל ממש לגמרי, כולל בצקים חלביים, וזה עזר. אצל הקטנה בגיל 7 חודשים נתתי פורמולה חלבית והיה בסדר.

    גם אני נלחצתי וגם אנחנו עשינו תרבית והכל יצא תקין.

    אנה
  • אנה,
    ובכל השבוע הזה המשיך הדימום בצואה?
  • לי זה לא קרה
    אבל לבת של חברה טובה שלי זה היה ..אמרו לה להפסיק הנקה
    והיה גם שלב שהחליפו לה תאוכל...
    שתרגיש טוב
  • ואני מסבה את תשומת לב כל המניקות גם...הכל התחיל אחרי שהיא ינקה מלא ורק לפני 3 שבועות, שהייתה בת 3 חודשים ו-3 שבועות התחלנו סימילאק כל ערב, בקבוק אחד....ופתאום אחרי 3 שבועות התחיל הדם...הרופאה אמרה שזה ככל הנראה גירה לה את הרגישות ולכן זה המשיך גם לאחר שהפסקנו את הפורמולה וחזרתי להנקה מלאה...כרגע אני כבר 3 ימים על דיאטת שום חומר אלרגני...לא קל, אבל מה לא עושים בשבילם...ועדיין יש חוטי דם בצואה...
  • כן, זה המשיך הכמויות מצטמצמות.
    אין ספק שהיה קשה בהתחלה בלי דברי חלב, במיוחד בארוחות שלא אני הכנתי. חמותי כל פעם הייתה ״שוכחת״ ולא הבינה למה עשינו עניין מפירה שהיא הכינה עם חמאה. אבל לא הייתה ברירה, כל דבר קטן היה גורם לעוד דם. רק הימנעות מוחלטת עזרה.
    אגב, כתחליף לחלב בקפה לי ממש עזר חלב שקדים, גם טעים גם בריא!

    אנה
  • ועוד משהו, ברוב המקרים זה מופיע אחרי מספר חודשים. לפי הרופאים שראינו זה קורה בגלל שיש לזה אפקט מצטבר. מערכת העיכול שלהם עדיין לא בשלה עד הסוף ואם היא אלרגית למזון כלשהו (בגיל הזה בד״כ מדובר על חלבון חלב) באיזשהו שלב מערכת העיכול מתקשה לעבד את המזון ומופיע הדם.

    אנה
  • את לא מציפה זה בסדר..את דואגת וזה נורמלי.. אני המשכתי להניק ולהוריד דברי חלב קצת קצת ,לא לגמרי וזה נעלם כלא היה וחזרתי לחלב.. אומרים שזה תסמין לרגישות לדברי חלב..בכל מקרה הגדול שלי בן שנתיים וחצי והקטנה 4 חוד ובשניהם זהקרה לי..הרופא הרגיע אותי וראיתי שזה עבר..אבל אני מניקה.. אצלי הם רגישים לחלב עד גיל שנה..הם מקיאים מתחליף וכו.. המון בהצלחה מקווה שעזרנו פה קצת ובעיקר שנרגעת.. מצטערת על הכתיבה זה דרך הפלא וזה יצא מגילה :‏)‏
  • לנו זה קרה לפני חודש כשניסיתי להפסיק להניק ונתתי סימילאק ואז מטרנה והוא הקיא את שניהם. אחרי כמה ימים ירק דם וא הופיע דם בצואה. זה נמשך 3 ימים והפסיק. לפני שבוע עשינו בדיקת דם סמוי בצואה ויצא חיובי. הרופאה אמרה שזה יכול להמשיך חודשיים. כמובן שהפסקתי דברי חלב לגמרי וגם בשר בקר (אני לא יודעת למה, גסטרולוג המליץ). כששכחתי ואכלתי קבב אז זה מיד ניכר בו, הוא היה ממש לא רגוע. האמת שמאוד קשה לי עם הדיאטה הזאת, אני משלבת נוטרמיגן.
  • שלום לבן שלי יצא דם סמוי בצואה מישהי שהיה לך או יודעת מה זה אומר? אני ממש ממש בלחץ
  • שלום לבן שלי יצא דם סמוי בצואה מישהי שהיה לך או יודעת מה זה אומר? אני ממש ממש בלחץ
    שהיה לתינוק שלה
    התינוק שלי בן 5 חודשים ויצא לומדים סמוי בצואה
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה