שבוע 14 - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום ד״ר

    אני כרגע בשבוע 14 אחרי שקיפות עורפית שברוך השם הכל בסדר..היום הייתי בביקורת אצל הרופא שלי שעשה לי אולטרסאנוד ואמר שיש לי בת ?? ואחריי בדיקה מקיפה שבחן הכל אמר שהכל בסדר..אבל מה שקצת הטריד אותי זה שראיתי באולטרסאונד כאילו היא גדולה ואין לה מקום ומשהו מלמעלה לוחץ עלייה מרוב התרגשות לראות אותה זזה לא שאלתי אותו מה זה וגם לא נראה שהוא יחס לזה חשיבות אז יכול להיות שזה בכלל לא משהו שמפריע ואני סתם מכניסה את עצמי ללחץ כי גם הוא התעמק בראש של הקטנה שלי אני מאמינה כדי לראות שוב שהכל בסדר ואני חושבת רע ?? מה זה יכול להיות שלחץ מלמעלה???
1 תגובות
עמוד 1
  • שלום רב

    אין לי מושג, ואין לי שום אפשרות או יכולת לנחש
    אני מניח שאם הוא אמר שהכל בסדר אז את סתם מלחיצה את עצמך

    ד"ר הדר
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה