אבא שבת... כנסו ((: - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • הכנתי את זה היום בבוקר...
    כל כך פשוט וקל

    כמובן שלא על כולם כתבתי שבת שלום... כי זה טרוף

    הילדים בגן ממש התלהבו ורעי התמלא גאווה לגמרי!


    "...אמא שרה לבן בלילה... אמא כאן לידך כל הזמן..."

19 תגובות
עמוד 1
  • נראה מקסים
    אשמח לדעת מה הוראות ההכנה...



    אלי, תן בי את השלווה
    לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם
    האומץ לשנות את אשר ביכולתי
    והתבונה להבחין בין השניים

    הזורע חיטה דואג לשנה,
    הנוטע עצים דואג לשנים,
    המחנך נפשות דואג לדורות (הרב קוק)

    אדם הוא מעט ממה שנולד עימו, והרבה ממה שהוא עושה מעצמו. (אלכסנדר בל)
    לעולם לא מאוחר מדי להיות מי שיכולת להיות. (ג'ורג' אליוט)


  • ואו זה ממש יפה !
  • ממש יפה
  • וואוו יפה!! איזה משקיענית!! סחטיין! מה זה? מרציפן?
    [email protected]

    img]
    פייס: ortal_hori


  • ]
  • איזה משקיעניתתתתתתת

  • וואו מקסים
    מתכון בבקשה
  • ממש יפה!!

    תמר
    הבלוג שלי

    http://www.tapuz.co.il/blog/userBlog.asp?FolderName=myscraps

  • מהמם בטרוף, את משקיענית ומוכשרת!
    לא הבנתי, אבא של שבת או אמא צריכים לתת ממתקים לכל הגן?
    איזה תיק להורים....ולא הכי לרוחי
  • תודה לכולן!
    "...אמא שרה לבן בלילה... אמא כאן לידך כל הזמן..."

  • אה.....טוב אני לא ידעתי
    עם כשרון כזה גם אני הייתי "נשרטת"
  • טוב, נורא פשוט, כמו שאמרתי:

    מכינים בצק של עוגיות שאוהבים. כדאי שהמתכון יהיה לא לעוגיות פריכות מידי.
    אני השתמשתי במתכון הזה:
    3 כוסות קמח
    1 כוס סוכר
    2 שקיות סוכר וניל
    2ביצים
    חבילת מחמאה
    נותנים לבצק לנוח חצי שעה במקרר ומתחילים

    מרדדים היטב את הבצק
    משטחים אותו לעובי של כחצי ס"מ וקורצים צורה שאוהבים
    לוקחים שיפוד עץ ומכניסים לעוגיה עד לחצי
    אופים כרבע שעה (לעקוב כדי שהשיפוד לא יתחמם מידי)

    קונים מרציפן צבעוני או בצק סוכר
    לא להיבהל מבצק סוכר. זה כבר לא יקר כמו פעם
    ובסופרים הוא נמכר במגוון צבעים
    עובדים איתו כמו עם פלסטלינה. ואם קצת נדבק אז משתמשים בקונפלור ולא בקמח...

    קורצים צורות מבצק הסוכר (כמו שאמרתי, ממש כמו פלסטלינה)

    מניחים בקערה חצי חבילת שוקולד מריר וכף חלב או כף שמנת צמחית (אם רוצים פרווה)
    מכניסים לפחות מדקה למיקרו
    זה למעשה הדבק שידביק בין העוגיה לבצק סוכר...

    מורחים על הבצק סוכר מעט שוקולד, ו"מדביקים" על העוגיה...

    אפשר ליצור אותיות (כמו שאני עשיתי "שבת שלום") ולהדביק אותם על הבצק סוכר עם קצת מים
    (בצק סוכר לבצק סוכר מדביקים עם מים)

    כדי שיראה יפה ואסטטי אפשר לעטוף בצלופן עם סרט

    הכי כיף שאפשר לעשות את זה גם עם הקטנים...
    "...אמא שרה לבן בלילה... אמא כאן לידך כל הזמן..."

  • טוב, כבר מעכשיו אני אומרת לך שאני מכינה כאלו ליום ההולדת של אלירן !




  • מקסים!
    כל הכבוד על ההשקעה
  • וואו איזו השקעה מהמם
  • מדהים!!!

  • רואה מה זה......?

    שמרתי את השירשור הזה במועדפים שלי...
    מחר אני מכינה אותם ליום הולדת של אלירן !




  • ואהוו מקסים !!! כל הכבוד על ההשקעה !!!!!!

  • מהמם!!!!! כמה השקעה!!!
    איך כתבת את השבת שלום? מבצק?
    אגב טיפ לייעול- אפשר להשתמש בממרח שוקולד קנוי להדבקה ( במקום ההמסה של השוקולד והשמנת)

    נראה מעולה, שמרתי במועדפים

מותר ואסור לאכול בהריון והנקה