זוכרות שסיפרתי - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • על התרפיה בראיה שהגדולה עושה?

    למי שלא זוכרת, הגדולה מפחדת ממדרגות מסויימות, אחרי שהתעקשתי שהיא לא חרדתית הגענו לאופטימטריסט התפתחותי שאיבחן בעיה בראיית תלת מימד ועומק, בעיה במעבר עיניים מחפץ לחפץ ועוד ...

    בקיצור כולכן הסתקרנתן איך זה עובד אז ככה, כל שבוע היא הולכת לטיפול של 45 דקות ששם עושים כל מיני תרגילי ראיה כמו לעקוב אחרי אורות, להצליח ללחוץ על אורות שזזים לנסות לזהות צורות תוך כדי קפיצה על טרמפולינה ועוד...
    חוץ מזה צריך לתרגל כל יום, כל שבוע התרגילים מוחלפים.
    היה לנו תירגול של דף מלא צורות שהיא צריכה ל"הקריא" רק את הצורה הראשונה והאחרונה בכל שורה, אח"כ רק את השני מההתחלה ומהסוף בכל צורה.
    תרגילים של לראות מהפינות של העין, ז"א להעביר חפץ בגובה המתן אבל בלי להזיז את הראש .

    הבנתן את הרעיון?

    וכבר אנחנו רואים תוצאות, אחרי חודשיים וקצת, יש שיפור, ההקאות בנסיעות פחתו (כמו שnet אמרה) יש פתאום מדרגות שהיא יורדת למרות שבעבר לא יכלה. ופתאום היא מתחילה לעזוב את היד שלנו בחוץ (בינתיים במקומות מוכרים)

    אז זהו, מזל שקיצרתי
18 תגובות
עמוד 2
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה