היי - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי בנות.
    בנות שנתקלו בקשיים- אנא כתבו לי למייל מאיפה לא הצלחתן להגיב- מהמחשב או מהנייד ואם מהנייד באיזה סוג אתן משתמשות..
    [email protected]
    אשמח לשמוע על קשיים נוספים שנתקלתם בהם או הצעות שדרוג וייעול.
    נטע
15 תגובות
עמוד 1
  • הצעות לשדרוג כהר כתבו כ״כ הרבה פעמים - ממשק נוח לאייפונים!!!!!!
    בנות הפסיקו להכנס לכאן בגלל שאי אפשר לגלוש מהנייד


  • אני דווקא כאן כמעט ורק מהאייפון, יחסית נוח
    בעיה שקיימת - כשכותבים הודעה באייפון והמסך של כתיבת ההודעה קופץ הצידה ולא רואים מה כותבים.

  • ההצעת ייעול שיש לי, זה בעיקר להחזיר את אפשרות החיפוש בפורום!

    יש פה כ"כ הרבה נוסטלגיה ולפעמים אני צריכה לחפש פה משהו - וזה כבר לא אפשרי
  • נכון - חיפוש ממש יעזור
    גם לא בקטע של נוסטלגיה בקטע של לחפש מידע על בדיקה / רופא...!!
    בכל פורום יש את זה!
    וסימני השאלה עדיין פה



  • סימני שאלה
    חיפוש
    כשפותחי את העמוד באייפון, שאגב זה אחד הלא נוחים שנתקלתי! מופיע חלונית עידכון טלפון או משהו כזה שמתחיל לזוז ואי אפשר לסגור, הנוא יורד במהירות ואי אפשר לתפוס את ה-X ולסגור, ממש כמו משחק!
  • היי נטע
    לא הגיע הזמן להחליף לשם משתמש חדש?
    צריכה להיות אפליקציה לניידים
    אני כרגע מגלקסי 3 וכמעט בלתי אפשרית הגליש בפורום
    הכי סיוט שאני לא מצליחה להגיב רק לפתוח הודעות חדשות ושמעתי כבר על עוד מישהי שזה קורה לה מגלקסי 3.
    אנחנו בשנת 2013 והגיע הזמן לשדרג את האתר
    מה גם שצריך לעלות אופציה להעלות תמונות ישר מהפורום ולא רק באמצעות אתרים שונים.
    ואני לחלוטין בעד החזרת ממשק החיפוש לפורום.

  • גם אני מהגלאקסי 2 וקשה להגיב. האתר לא מותאם לניידים. אפילקציה לאתר או אתר שמותאם יעזור מאוד. וכמובן עניין התמונות.



  • גם אני מהגלאקסי 2 וקשה להגיב. האתר לא מותאם לניידים. אפילקציה לאתר או אתר שמותאם יעזור מאוד. וכמובן עניין התמונות.



  • אני גולשת פה רק דרך האייפד ממש כמו במחשב והרבה יותר נוח ...דרך האייפון בטוח לא היתה לי הסבלנות ...
    ונילי בקשר לחיפוש גמני ניסיתי כמה פעמים הייתי שמחה למצוא פה התכתבויות שלנו מלפני 5-6-7 שנים זה היה יכול להיות משעשע ....

    יוווו איזה תקופה ... התקופה שמסבירה למה התמכרנו לפורום כל שרשור היה כזה ארוך לא היינו עוקבים בכלללללל ..... איפה הימים איפה ?!?!?

  • ואותי מעניין למה יש הגרלה פה בפורום כבר חצי שנה
    פייס: ortal_hori


  • אביבית - אני חושבת שאם נמצא את השרשורים האלו אנחנו נשתין מצחוק...

    זוכרת את שרשור התחתונים של טלי וזה גלש לצחוקים של 10 עמודים??
  • גם אני לא מצליחה להגיב מהנייד, פעם היה מסורבל אבל לפחות הולך היום בכלל לא
  • בארוררררררר שזוכרתתתתת אחד הגדולים
  • אי אפשר להכנס לפרופיל
    ההודעה על הצאט החדש (שהוא כבר ממש לא חדש) יושבת בדיוק מעל.


  • בנוסף לכל מה שרשמו בעיה מפלאפונים סימני שאלה וכו
    שלא תהיה אופציה להגיב על שרשור ישן יש אנשים שמפרסמים ופתאום נתקלים בשרשור מלפני התק ומעלים אותו לדפים הראשונים הרבה בנות לא שמות לב מגיבות ולא נעים.. אם יש אופציה פשוט לחסום שרשורים ישנים למעלה מX זמן שיוחלט

מותר ואסור לאכול בהריון והנקה