אין הריון החודש - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • בנות יקרות ומדהימות שלי .....

    אומנם צפיתי את זה מראש, והכנתי את עצמי לבטא השלילית הזאת ... אבל כנראה שזה אף פעם לא קל, גם כשמוכנים לשלילי המעליב...זה קשה .

    הראש מתפוצץ לי , ואין לי חשק לכלום ולאף אחד .... פשוט להיות לבד ... במיטה שלי .... בשקט ... עם שלוש קילו של גלידה ולבכות על מר גורלי ...

    אופטימיות היום זה לא .... לא ! אני מרגישה שזה לעולם לא יקרה לי שוב ...הגוף שלי שכח איך נכנסים להריון

    הדבר הכי אופטימי שאני יכולה להוציא מהמצב כרגע, זה שלפחות בחודש הקרוב לא יגעו בי, לא ידקרו אותי, ואולי אני ארגיש שוב נורמלית ....בלי כל ההורמונים האלה.

    אוהבת אתכן מאוד ...

    תן לאהבה שלך להוביל אותך
17 תגובות
עמוד 1
  • יקירה קודםכל נורא הצטערתי לשמוע סה תמיד מכה ולא טף פעם לא נקבל את זה כמובן מעליו נקום ונמשיך כאלו כלום,אבל אבל אבל כל אחת שנאלצה ללכת בדרך בה אנחנו הולכות חזקות מאוד אז זה בסדר להכנס מתחת לשמיכה ולרחם על עצמך אבל לא הרבה זמן כי יש עוד ד3ך ללכת ואל תשכחי שבסוף הדרך יש פרס ענקי.תיהי חזקה בובה בעזרת בשם חודש הבאה שלך.
  • כ"כמבינה אותך... אצלי כבר עבר כמעט שבוע מהשלילי ואני עדין לא חזרתי לעצמי.
    כל יום עצבנית,כואבת,בוכה...
    אבל יודעת שבסוף זה יקרה, תתנחמי שיש לך כבר ילד ובעה יבוא עוד אחד .
    שתהיה שבת שלום.
  • אוי מתוקהה אני שולחת לך חיבוק ענק
    כל כך מבינה את ההרגשה
    כי גם אני הרגשתי שזה שלילי לפני אך תמיד יש עוד איזה שהיא תקווה שאת טועה
    ולכן השלילי הזה כל כך קשה וכל כך פוגע
    יקירה תבכי תתפרקי תוצאי הכל
    ואז תרמי את עצמך ותתלכי לתת חיבוק ענק לנסיך שכן יש לך בבית
    שולחת לך חיבוק ענקי ופה בשבילך אם את צריכה לפרוק

  • זה קשה, זה מתסכל... אבל
    תעשי הכל כדי להרים את עצמך, גם ככה זה קשה מאוד מבלי שנוסיף לעצמנו עוד מחשבות שליליות, תשתדלי לא להתעסק עכשיו במחשבות לא טובות (נורא קשה אני יודעת), תעשי את כל הדברים שעושים לך טוב, תתני לבעלך לפנק אותך.

    רציתי להגיד לך בקשר לקרינון - גם לי כשלקחתי התחיל איתו המחזור, מבחינתי הוא פשוט לא עשה טוב את העבודה (אצל כל אחת זה אחרת) ולא פעל מספיק חזק. מאז אני לוקחת רק אנדומטרין ואיתו הפרוגסטרון שלי גבוה ואני לא מתחילה לדמם עד הבטא, ועד שאני מפסיקה איתו. כדאי לשקול אולי תמיכה אחרת לפעם הבאה.

    והכי חשוב:
    זה שיש לך ילד בבית מוכיח שזה אפשרי, ואני מאמינה שכל דבר שקרה פעם אחת יכול לקרות שוב, אז תחשבי חיובי כי שלילי בטיפול הזה (מבאס ככול שיהיה) לא אומר כלום על ההצלחה של פעם הבאה
  • מבינה אותך לי 4 שנים הייתה ציפיה להריון ולא באה כמו שאומרים כל ילד ביום שלו ובזמן שלו
    בעזרת ה" חיובי בטיפול נוסףףףף נדליק לך נר ונתפלל שרק יצליח מחזיקה לך המון
    היה בסדר


  • ליטלילי

  • הי בנות,

    חזרתי משום מקום .... ישר אליכן .

    אין כמו כמה שעות במיטה כדי לעודד קצת את המצב... וההודעות של כולכן פשוט עזרו לי להתרומם .... תודה .

    טלי , את צודקת, זה קשה גם בלי שאני אקשה על עצמי ... קמתי מהמיטה, בדרך לארוחת ערב משפחתית (שאף אחד לא יודע בה שום דבר), אני אחייך ואעשה כיף עם האנשים הכי קרובים אלי ....
    הטיפול הזה מההתחלה לא היה משהו... חודש הבא יהיה כבר יותר מוצלח אני מקווה.
    גם על השימוש בקרינון אני אדבר איתו ...מה זה אנדומטרין ? זריקות ?

    שבת שלום לכולן
     

    תן לאהבה שלך להוביל אותך
  • היי,

    אנדומטרין זה "נרות" לנרתיק. זה נראה כמו טבליה, שאת מכניסה לנרתיק בעזרת מוליך פעמיים ביום, בבוקר ובערב לפני השינה. חשוב לשכב איזה 15 דקות אחרי שאת מחדירה אותו כדי שהוא יספיק להתמוסס. בערב שמים לפני השינה והולכים לישון, ובבוקר אני תמיד קמה קצת לפני, רבע שעה, שמה וחוזרת למיטה להתפנק עוד קצת.
    לי זה אפילו יותר נוח מהקרינון, בקרינון תמיד נראה לי שנשאר קצת ולא הכל נכנס וגם עם קרינון הנחו אותי שצריך ללכת אחרי ששמים אותו ולא לשכב כי ככה הוא נספג יותר טוב.
    עם אנדומטרין הפרוגסטרון ביום של בטא (שלילית) היה 30, לעומת זאת עם קרינון קיבלתי מחזור יום לפני הבטא והפרוגסטרון היה רק 12, שזה ממש מעט, ולכן קיבלתי מחזור עוד לפני שהפסקתי איתו.

    שמחה שהתעודדת, תהני בארוחה. אני תמיד מפצה את עצמי בימים כאלו עם כל מיני דברים שאסור לאכול בהריון וזה עושה לי טוב.
  • חחחח גם אני מפצה את עצמי עם אוכל ... מה שבא לי אני אוכלת ...

    הסיפור הזה עם הנרות נשמע יותר נוח, חוץ מזה שמכניסים פעמיים ביום .... אבל אם זה יגרום לזה שהוסת לא תגיע לפני הפסקת התמיכה, אני מוכנה לנסות את זה .

    אני צריכה ללכת עכשיו לדבר עם הרופא שלי, לראות מה הוא יעשה עם מה שיצא ... נראה מה הוא יגיד. אני בכל מקרה אתעקש על החלפת הקרינון.

    אגב , לא בדקו לי היום את רמת הפרוגסטרון ... רק הבטא היתה שם .
    תן לאהבה שלך להוביל אותך
  • אני לא יודעת באיזו קופה את ואיך זה הולך שם, אני בכללית ובכל הפעמים שעשו לי בטא היו עוד שני ערכים, אחד מהם פרוגסטרון, לגבי השני אני לא כל כך זוכרת אבל נראה לי אסטרודיול. חשוב לעשות גם אותם עם הבטא, כי למשל אם הבטא חיובית והפרוגסטרון נמוך אז צריך להוסיף עוד תמיכה.

    שיהיה לך בהצלחה
  • נשמע הגיוני , אני זוכרת שבאמת בבדיקות הבטא בהזרעות בדקו גם עוד שני הורמונים ... מוזר שפה זה לא היה ככה. אני אברר למה זה ככה מול הרופא שלי .
    תן לאהבה שלך להוביל אותך
  • אני מבינה אותך! ילדתי את בתי הראשונה לפני שנתיים. אחרי 6 חודשים נכנסתי שוב להריון ו"הפתעה" שבוע 6 הפלה טבעית. אחרי חודשיים בערך שוב נכנסתי להריון אבל זה היה יותר מסובך. שבוע 7 לא נמצא דופק ועברתי גרידה! אחרי זה, המחזור שלי היה לא סדיר ואני חשבתי שזהו אני לא אלד לעולםםםםם, כאילו הגוף שלי מסרב להרות ראיתי זוג הורים עם 2-3 ילדים ופשוט בכיתי אויי אלוהים על מה העונש?!
    והנה, אחרי שנה וכמה חודשים, יום יפה אחד, אני כבר הייתי בטוחה אין הריון החודש! אפילו לא חשבתי על בדיקת הריון ביתית. אבל משהו בתוכי אמר לכי תעשי! ומה? 2 פסים! אני רוצה להגיד לך שכל מה שצריך זה סבלנות, אמונה, והכי חשוב תהי חזקה ובטוחה בעצמך! כי כמה שלא נבכה שומדבר לא יעזור! כל דבר בזמן שלו! ובעזרת השם את עוד תקבלי 2 פסים! אלוהים גדול.
  • Aysel שלום,

    זה באמת כמו שאת מתארת ... והכל ברור לי , אבל לקבל שלילי כל כך מעליב אותי ... אני כל כך מחוברת לגוף ולנפש שלי ... והפעם הרגשתי שהגוף בוגד בי ואת הנפש אני לא מצליחה להבין ... וזו הרגשה קשה ...

    אנחנו לא מוסברים מבחינת הפוריות , על פניו אין סיבה ניראית לעין שיכולה לגרום לבעיות פוריות, ועדיין חמש שנים ואין הריון ... לא קל, אני יכולה להבטיח לך .

    ועדיין אני מאמינה שכל דבר מגיע בזמן שלו, רק שעם כל הציפיה וחוסר הסבלנות של הסביבה לקבל אותנו כמשפחה עם ילד אחד ... לא פשוטה . אני באמת מאמינה שאם לא היה את הלחץ המטורף הזה לעשות ילד נוסף ומהר.. עוד היום אם אפשר, כאילו שאנחנו לא רוצים ... היה הרבה יותר קל להתמודד עם הכישלונות החוזרים שוב ושוב.. אצלינו אף אחד לא יודע שום דבר, וכולם יושבים ועושים לנו שיחות מלב אל לב ... למה כדאי לנו להביא עוד אחד, וכמה שיותר מהר... או שאם אני מגיעה לאירוע חברתי , זה נורא, ישר המבטים לאזור הבטן שלי ... מחכים כולם, כאילו שזה עניין שלהם, הם יגדלו את הילד שיגיע, הם יכלכלו אותו, הם יאהבו אותו . מה איכפת לעולם !!! שיפסיקו עם זה, זה מכאיב ... ואף אחד לא מבין את זה.

    תן לאהבה שלך להוביל אותך
  • ג'ירפה יקרה!
    כולנו פה בשבילך - את אחת הנשים שהחזקות פה בקבוצה ואין כמוך!

    שולחת לך חיבוק ומחזיקה אצבעות לחודש הבא
  • ג'ירפה יקירתי אני מזדהה איתך עד כאב..

    אני יכולה רק לשלוח לך חיבוק חזק חזק ולתת לך כתף וירטואלית להישען עליה..

    תוציאי כאן מה שאת לא מוציאה ליד אף אחד, אני מקווה שזה לפחות קצת יעביר לך את הכאב.

    אני גם מקווה אחרי שנתת לעצמך את זמן האבל קמת והיום את הרבה יותר טוב..

    הופ אמרה וצדקה - את אחת החזקות כאן! אני אישית שואבת מהתשובות שלך המון כוחות..

    תעדכני - נשיקות!

    אפרסקית
  • תודה בנות ... איזה מקסימות .... חיזקתן אותי עם האמירות שלכן ...

    כבר ביום שבת קמתי יותר טוב ... ובמוצאי שבת כבר התחלתי לצחוק ... מה שלא יכולתי לעשות מאז הבטא השלילית . והבוקר אני ממש בסדר ... מתכוננת למחזור הטיפולים הבא... שרק יבוא על כולנו לטובה , אמן.
    תן לאהבה שלך להוביל אותך
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה