חבילת לידה , עזרה בבקשה - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • בנות איפה הכי משתלם לקנות חבילת לידה, גם לקבל שירות טוב , גם שלא הדחפו לי מוצרים מיותרים , לא לשבור קופת חיסכון, עגלת טובה ונוחה במחיר הוגן , בקיצור תתנ לי כיוון , אחותי המליצה לי על מוצצים אבל שמעתי שהשירות שלהם לא משהו. תודה מראש ועוד שאלה חשובה מי אמור להרכיב לנו את רהיטים אנחנו או מהחנות עצמה.
    /]
36 תגובות
עמוד 1
  • בייבי סטאר יש בראשלצ בארות יצחק...


  • אחרי סיבוב בדוקטור בייבי,מוצצים ושילב
    המליצו לנו על בייבי קלאב שנמצא בצומת סגולה ליד פתח תקווה.
    ישבנו עם יועצת הכי מתוקה בעולם שהייתה אמיתית ולא ניסתה לדחוף לנו דברים
    בנוסף היא עברה איתנו מוצר מוצר והסבירה עליו.
    ההורים שלי קנו לנו ממש את כל הערכה הראשונית של התינוקת + הדברים הכי חשובים שזה המיטה+המזרן+שידת החתלה ועגלה שבאה עם סלקל עריסה טיולון ותיק מגניב.
    הכל יצא לנו ביחד 7,000 שקל במקום כמעט 9,000
    אחרי הקנייה נורא היינו מרוצים גם מהמחיר וגם מהמוצרים האיכותיים.
    ניתן להשיג שם הכללללל
    אני מאוד ממליצה על המקום הזה!
    בנוגע להרכבה של הרהיטים הם אמרו לנו שאחרי שבע"ה אני יולדת
    הם מחוייבים לספק לנו עד 3 ימי עסקים והמשלוח הוא 300 שקלים
    ואנחנו מרכיבים את הרהיטים אבל לפי מה שהיא הסבירה זה לא משהו
    שמצריך יותר מדי ידע. זתאומרת כל אחד יכול לעשות את זה
    עם יש לך שאלות ספציפיות דברי איתייי
  • השירות של מוצצים טוב בד"כ, אני מאמינה שגם תלוי בסניף ובמוכרת שאת נופלת עליה.
    חוץ מזה - זה גם תלוי בך ובכמה סבלנות יש לך.
    יש חנויות שהן יותר זולות אבל גם יותר מבולגנות והכל שם לוקח יותר זמן.
    יש חנויות שהן מתוקתקות ומהירות אבל יקרות יותר.
    לדעתי, בדיעבד, לא צריך לקנות "חבילת לידה", אלא לעשות סקר מחירים על הדברים הגדולים (ריהוט ועגלה) ולקנות אותם בנפרד במקומות שהכי משתלמים.
    שאר הדברים - להיכנס לחנות זולה ולקנות אותם.
    חנויות שידועות במחירים הזולים שלהן הן: כלבו סימה (אולי גם בעגלות. רהיטים אני לא יודעת אם יש להם), בייבי אאוטלט בבצרה, בייבי סטאר.
    וגם - לא את כל הדברים שידחפו לך בחבילת לידה את באמת תצטרכי. ממליצה לך להיכנס לחנות, לבקש רשימה של מוצרים שיש בחבילה, ואח"כ לשבת עליה בנחת עם חברה שכבר ילדה ושתעזור לך לסנן את כל הדברים שלא צריך.
    חברה שלי לפני שלוש וחצי שנים הוציאה 12,000 ש"ח (!!!!!!!) על חבילת לידה, כי היא קנתה מיליון דברים מיותרים.
    אני חודשיים לפניה הוצאתי בסביבות ה-7,000, ובדיעבד גם זה לדעתי היה יקר מדי ויכולתי לחסוך כמה דברים.

    מקווה שלא הלאיתי אותך יותר מדי :-)
    מוזמנת להעלות לפה (או לשלוח לי) רשימה של מוצרים ואנסה לעזור לך לסנן.
  • בנות תודה רבה לכן , את אמת עוד לא התחלנו להסתובב יש לנו עוד זמן , אבל פחות או יותר התמונה ברורה לי , בהזמנות אני אפרסם פה רשימה של דברים שתעזרו לסנן (יותר מאוחר ) פשוט ממש לא בא לי לזרוק כסף על דברים שלא יהיה בהם שימוש, שלא תבינו לא נכון , פשוט אני חושבת שלא לתת לחניות לגזור עלינו קופון , אני יודעת איך הם יכולים לדחוף דברים , ולהגיד שזה נורא חשוב ובלי זה אי אפשר להסתדר. רחלי אני אבדוק את בייבי קלאב, פשוט עגלה אני רוצה בלי אמבטיה (אמרו לי כבר שזה ממש מיותר , לקנות עגלה שמשלבת בה גם טיולון (כדי אחרי זה לא לקנות עוד עגלה) שתהיה קלה ולא 11 קילו , שתתקפל בצורה קלה ותכנס בקלות בתא מטען.
    /]
  • דיאנוש קודם כל תרגישי טוב ותנוחי הרבה לשאלתך, הייתי במוצצים לפני הלידה (בכמהסניפים שונים) השירות היה זוועה, ובנוסף מסרו לנו מידע שגוי. גם כשהלכתי לד"ר בבייבי כשהלכתי לברר על משאבות הייתה שם איזו נערונת שלא מבינה עדיין דבר וחצי דבר וכל מוצר ששאלתי היא ישר אמרה "זה, מוצר פצצה!" בייבי אאוטלט אכן היה המקום הכי מוצלח מבין אלה, רק תיקון קטן, הוא כבר לא בבצרה אלא באזור תעשיה כפ"ס. אם את הולכת אני ממליצה ללכת כמה שיותר מאוחר כי חם שם בטירוף!
    מה שאני בסוף עשיתי, בדקתי והשוותי , החלטתי מה אני רוצה, מצאתי את המקום הכי זול (בגדול, אצל חרדים) וכך חסכתי הרבה.. אכן דוחפים הרבה שטויות מיותרות והמחירים לפעמים מופקעים לחלוטין ברשתות הגדולות.

    יאא דיאנה אני מתרגשת בשבילך!!!
  • מאיפה את? אצלנו בצפון יש את מי בייבי בירכא מחירים מצויינים
    לא דוחפים לך סתם דברים ושירות בסדר
    אצלנו מוצצים מאוד נחמדים אז ככה שאני לא יודעת איפה היית...
    בהצלחה

  • תמרוש תודה מותק לאט ,לאט חוזרת לעצמי, תגידי אמרת שקנית אצל חרדים ( את אמת זה ממש לא מפריע לי ,עיקר שירות טוב ומוצרים טובים) אז איפה זה? אני גרה במרכז הארץ , אזור שפלה ומרכז מתאים לקניות , באיזה סניפים של מוצצים הייתם תמר ? לי הכי קרוב הסניף של ראשון לציון. אני לא ממהרת לעשות קניות פשוט רוצה לדעת למה לצפות. אבל ממה שהספקתי לבדוק באינרנט במוצצים באמת חבילות לידה לא יקרות.
    /]
  • תמרוש תודה מותק לאט ,לאט חוזרת לעצמי, תגידי אמרת שקנית אצל חרדים ( את אמת זה ממש לא מפריע לי ,עיקר שירות טוב ומוצרים טובים) אז איפה זה? אני גרה במרכז הארץ , אזור שפלה ומרכז מתאים לקניות , באיזה סניפים של מוצצים הייתם תמר ? לי הכי קרוב הסניף של ראשון לציון. אני לא ממהרת לעשות קניות פשוט רוצה לדעת למה לצפות. אבל ממה שהספקתי לבדוק באינרנט במוצצים באמת חבילות לידה לא יקרות.
    /]
  • אנחנו גם קנינו בנפרד.
    לא קנינו שידת החתלה כי לדעתי זה מיותר. עדיף לקנות ארון.
    גם מיטת תינוק עוד לא קנינו. בע"ה בהמשך.

    עגלה וכל השאר קנינו איפה שהכי זול.

    בהצלחה

    [url=http://www.glittertextlive.com][img=http://img-s3-01.mytextgraphics.com/glittertextlive/2014/06/01/cfe7a67934996e037895a306bdf1ca98.gif]
  • אממ.. אני צריכה להיזכר.. במוצצים היינו בירושלים ובבני ברק. את העגלה הזמנו בירושלים בחנות שנקראת נסיכונת. אני בטוחה שיש גם חנויות של חרדים בבני ברק ובאשדוד ובעוד מקומות במחירים דומים. מיטת תינוק מצאנו באגורה (אל תטרפו אותי, באמת שאני לא מבינה מה ההבדל..) שידה לא קנינו, אבל גם זה יש המון באגורה ויד 2 (כרגע מכונת הכביסה בחדר שלה והיא משמשת כשידת החתלה, מקווים לקנות בקרוב ארון). את כל הטקסטיל והמשחות והפיציפקעס האלה קנינו ב"בזאר שטראוס" מחירים נוחים, איכות שלא נופלת מכל הרשתות הגדולות. אני ממש בעד לפצל קניות, כמעט תמיד יצא יותר זול, ולא מתחייבים למותגים ספציפיים.. אולי זה נראה קצת קמצני, אבל עד שלא תהיה לנו דירה וביטחון בשביל הילדים, סוג המובייל והמותג שכתוב עליו נראה לי פחות חשוב בשבילה..

    לגבי עגלה, גם אנחנו קנינו בלי אמבטיה. קנינו דגם book של פג, ואנחנו מאד מרוצים!
  • היי תמרה,
    רק רציתי להגיד שלי זה לא נשמע קמצני בכלל :)
    אצלי עוד הרחוק וטפו טפו טפו שנגיע לשם קודם, אבל יש לי כוונה מלאה לקחת הכל מאחותי וגיסתי מבחינת ריהוט והכל... חלק מהדברים של האחיין הקטן בן פחות משנתיים אבל גם הוא למשל ישן במיטה של הבכור (בן 13) והיא נראית חדשה ואני לגמרי לא מבינה מה ההבדל. הבת של אחותי ישנה במיטה ילדים של האחים שלה, שהיא אומנם בתכלת אבל היא כמו חדשה ובמלא הילד האמצעי בכיתה א כבר עבר למיטה וחצי, אז למה לקנות מיטה ל3 שנים רק כדי שתהיה ורודה?
    בקיצור נשמע לי יעיל ופרקטי
  • זה ממש לא קשור לקמצנות , אני גם בדעה לקנות את דברים בסייסים ולא לרדוף אחרי מותגים ודברים אופנתים. וזה עוד פעם זה עניין אישי , כל אחד עושה את בחירה שלו, אני חשבתי על מיטה+שידה , עגלה טובה וכל מיני דברים קטנים , עריסה אני חושבת מיותר לקנות , סל קל לאוטו. תודה על עזרה.
    /]
  • תמרה מה יש של עגלה ? את יכולה לכתוב לי עוד פעם שם מלא.
    /]
  • בכיף מרגו. עגלת peg-perego דגם book. העדפנו אותו על פני הbook-plus כיוון שמתקפל לקטן יותר וגם קל יותר. אנחנו ממש מרוצים, מאד פרקטית (רוב הזמן אני לבד ומתניידת איתה באוטובוסים וזה נוח לי).
    ברור שזה עניין אישי, וכל אחד ינהג כפי יכולותיו וסדרי העדיפויות שלו, רק הסברתי את המניעים שלנו...
    ושני, תמיד גם אפשר לצבוע! גם אנחנו שמחנו לקבל הרבה דברים ממשפחה וחברים
  • דיאנה יקרה, אני מקווה שאת מרגישה טוב יותר ובבקשה בלי בעיות עד הלידה (-:
    אני קניתי שידה ביד ועגלה בכלל במקום אחר (אני לא ממש ממליצה אז לא רושמת מה ומי..)
    את כל הפיצ'יפקס - קניתי בבייבי שיק בגבעת שמואל, הלכתי עם גיסתי שיש לה תינוק בן שנה ותיקתקנו שם הכל, הם ממש לא דוחפים דברים והמחירים ממש זולים (יש שם גם עגלות ורהיטים) - בהחלט שווה בדיקה!
  • תמרה תודה רבה רשמתי לפני , טלוש תודה אני דווקא אשמח אם תרשמי לי איפה קנית את דברים הגדולים ,זאת אחת סיבות שפניתי פה לבנות כדי לקבל המלצות .
  • תמרה תודה רבה רשמתי לפני , טלוש תודה אני דווקא אשמח אם תרשמי לי איפה קנית את דברים הגדולים ,זאת אחת סיבות שפניתי פה לבנות כדי לקבל המלצות .
  • איזה שרשור מצוין, כל הכבוד margo!

    תגידו בנות, מי שאמרה שקנתה את המיטה והשידה יד שנייה- אני גם חשבתי על זה, ממש לא מעניין אותי שזה לא חדש- ראיתי המון רהיטים שנראים כאילו הרגע קנו אותם ונראה לי מגוחך לזרוק על זה סתם כסף מיותר...
    יש לי רק התלבטות אחת- איך אתן יודעות האם הרהיטים עומדים בתקני הבטיחות וכל זה?
  • בטלפון שואלים, וכשרואים את הרהיטים- בודקים..

    אגב, מרגו, בקשר לעגלה, אנחנו קנינו את הסלקל של פג שמתחבר לעגלה ובדיעבד זה סתם מיותר. השתמשנו ממש מעט בחיבור הזה, והסלקל גדול, כבד ויקר.. קנינו לאוטו של ההורים אחד ב150 שח, יותר נוח.. (למרות שאולי יש גם יתרון בטיחותי במשקל הכבד, אבל זה פחות נוח..)
  • אני גם חשבתי על סל קל מתחבר לעגלה אבל יכול להיות שאת צודקת וזה באמת מיותר החיבור ,טוב נבדוק דברים בשטח כבר, ויקי ממה שאני זוכרת אנחנו באותו שבוע?
    /]
  • אני גם חשבתי על סל קל מתחבר לעגלה אבל יכול להיות שאת צודקת וזה באמת מיותר החיבור ,טוב נבדוק דברים בשטח כבר, ויקי ממה שאני זוכרת אנחנו באותו שבוע?
    /]
  • מרגו היקרה אני פשוט לא הייתי הרבה זמן בפורום אני ממש שמחה לשמוע שאת בהריון
    תרגישי טוב..! (זוכרת אותך מפורום פוריות)
    אני לא קראתי את כל השרשור רק חלקים.. לגבי ריהוט.. אנחנו קנינו במוצצים הייתה שידה ומיטה באחלה מחיר 1500 ש״ח משהו סטנדרטי ונחמד, יחד עם זאת אין לי מושג מה המחירים ביד 2 אז לא יודעת כמה זה משתלם לעומת מוצרים יד שנייה ועגלה קנינו בשילב אינגליזינה טרילוגי שאני מאוד אוהבת וממליצה אפילו שקצת יקרה.. אני יכולה להגיד לך שקנינו עם סלקל שמתחבר לשילדה ולנו זה דווקא ממש פרקטי כי אני כבר לא משתמשת באמבטיה ( הקטנה בת 5 חודשים) אגב היא עדיין נכנסת באמבטיה אבל היא כבר רוצה לראות עולם חחח ומצד שני הטיולון עדיין גדולה מדי בשבילה אז אני מטיילת איתה עם הסלקל וזה ממש נוח.. אז ככה נקודה למחשבה.
    בכל מקרה, מה שלא תבחרי.. שיהיה בהצלחה והמשך הריון תקין ושתצאי בידיים מלאות
  • היי מותק גם אני זוכרת אותך , את אמת עוד לא התחלתי להסתובב בין חניות ,יש לנו עוד זמן אבל פחות או יותר אני יודעת מה אני רוצה מיטה ושידה סטנדרטי וחמוד בלי כל מיני קישוטים מיותרים , עגלה טובה , סל קל ודברים קטנים בסייסים . בעזרת השם תמיד אפשר להשלים את מה שחסר ולקנות ישר הכל . עגלה חשבתי בלי אמבטיה חברות אמרו לי שזה מיותר ,לגבי סל קל את צודקת גם אני חשבתי על זה אבל עוד פעם זה תלוי בסוג עגלה שנקנה ולפי זה נבחר את סל קל , אני גם חשבתי לעשות קניות במוצצים ,אחותי עשתה שם את קניות לילדים שלה , אבל בנות פה נתנו לי עוד שמות של כמה חניות ,אז סביר להניח אני אקפוץ גם לשם. תודה על עזרה .
  • היי מותק גם אני זוכרת אותך , את אמת עוד לא התחלתי להסתובב בין חניות ,יש לנו עוד זמן אבל פחות או יותר אני יודעת מה אני רוצה מיטה ושידה סטנדרטי וחמוד בלי כל מיני קישוטים מיותרים , עגלה טובה , סל קל ודברים קטנים בסייסים . בעזרת השם תמיד אפשר להשלים את מה שחסר ולקנות ישר הכל . עגלה חשבתי בלי אמבטיה חברות אמרו לי שזה מיותר ,לגבי סל קל את צודקת גם אני חשבתי על זה אבל עוד פעם זה תלוי בסוג עגלה שנקנה ולפי זה נבחר את סל קל , אני גם חשבתי לעשות קניות במוצצים ,אחותי עשתה שם את קניות לילדים שלה , אבל בנות פה נתנו לי עוד שמות של כמה חניות ,אז סביר להניח אני אקפוץ גם לשם. תודה על עזרה .
  • מרגו, אני שבוע 29! ואת?
    גם אני עוד לא התחלתי לעשות את סיבובי החנויות... אבל מתחילה לחשוב על זה ולאסוף המלצות :)
  • אני 29 פלוס 3 , אז יש עוד זמן בעזרת השם. כל דבר בזמנו.
    /]
  • אני 29 פלוס 3 , אז יש עוד זמן בעזרת השם. כל דבר בזמנו.
    /]
  • אני מעדיפה תמיד לקנות ברשת מוכרת, במיוחד בגלל השירות.. אל תתני לאף אחד לדחוף לך דברים שאת לא צריכה, פשוט תבואי מוכנה אחרי שבדקת באינטרנט המלצות על מוצרים וביררת מחירים. גם ברשתות הגדולות יש מציאות (אנחנו קנינו מיטה + שידה ב-1000 ש"ח בשילב) צריך לדעת לחפש ותמיד לשאול אם יש תחלופה בעלות נמוכה יותר. מה שכן, בעגלה/סלקל/כיסא בטיחות, לא הייתי מתפשרת מבחינת איכות ומחיר וגם את הדברים האלו הייתי קונה ברשת גדולה ומוכרת כדי לא לקחת סיכונים :)
  • זה בדיוק מה שחשבתי לעשות להשקיע יותר בעגלה וסל וקל , ובמיטה ושידה קצת פחות , להשקיע יותר במזרן טוב ואיכותי, הבעיה שבאתרים באינטרנט אפילו של חברות גדולות לא תמיד מפרסמים את מחירים , נראה לי בכוונה כדי שאני אנשים יגיעו ישר לחניות.
    /]
  • גם אני בעד לבדוק את הדברים הגדולים לחוד ואת כל השאר - לקנות בהתאם לצורך במקומות זולים. תמיד ימכרו לך בחבילת לידה דברים שאת לא צריכה.
    ממילא יש לך זמן בחופשת לידה לעשות קניות (:
    עגלה וסל קל/כיסא לרכב זה חשוב. אפשר להשכיר עריסה להתחלה. לוקח זמן עד שתינוק ישן במיטה שלו.. אני גם בעד לקבל מחברים/משפחה ואפילו לקנות יד שניה. תמיד יהיו אנשים שימכרו מיטת תינוק במצב מדהים לדוגמא ואת רק צריכה להחליף מזרון ומצעים. כנ"ל שידת החלפה (שזה מתאים רק אם יש לך מקום בחדר או בבית) זו דעתי האישית ... בהצלחה !!!!
  • היי מרגו
    אני קניתי את העגלה המיטה מזרון ושידה מראש במוצצים..
    השארתי אותה שם ואחרי שילדתי בעלי הביא אותה לבית
    ואז אחרי חודש נכנסתי שוב למוצצים ועשיתי שם את הקניה של כל הדברים הקטנים
    הזמנה ראשונה(מיטה עגלה וכד..) יצא לי סביב ה7 אלף
    לקחתי את הפג פרגו בוק פלוס ואני מרוצה...

    ההזמנה השניה עלתה סביב ה2200
    שהיא כוללת הרבה דברים יקרים כמו בייבי סנס( עולה 590) אמבטיה(100-300) תלוי בדגם..
    אז יש לך מבחר מה לקחת ולבחור
    מצעים זה יחסית עניין גם יקר.. סט כולל הכל יכול להגיע ל700-900 שקל
    כולל הכל הכוונה למגן ראש סדין ושמיכה.. מזרון לשידת החתלה, סל כביסה, כילה עם המעמד וסלסלה לשידה...
    באותה הזמנה קניתי גם את כל הביגוד הראשוני, שמיכה להוצאה מבית חולים.. ילדתי בשיא החורף.. כל השמפו סבון ושמן... גרביים חיטולי טטרא חיטולי פלנל מגבת אמבט ועוד ועוד ועוד...

    לגבי הסלקל שלי כן מתחברת לעגלה
    ואם התקציב מאפשר הייתי ממליצה לך כן לרכוש
    הילד בן חצי שנה ועד היום בנסיעה לפעמים הוא נרדם, וכואב לי הלב להעביר אותו ביד לעגלה כשיורדים מהאוטו.. אז אני מעבירה אותו בשניה עם הסלקל והוא ממשיך לישון בכייף

    אם יש לך עוד שאלות.. אז בכייף
    בשעה טובה!
    בזמנו ובידיים מלאות...!


  • תודה מותק על המידע , יש עוד זמן , אז בינתיים אני רק עושה סקר שוק. דברים קטנים לא חייבים לקנות רשתות גדולות, ;סתם מנפחים מחירים. יש מלא מקומות קטנים שבהם יש אותם דברים בפחות מחיר
    /]
  • תודה מותק על המידע , יש עוד זמן , אז בינתיים אני רק עושה סקר שוק. דברים קטנים לא חייבים לקנות רשתות גדולות, ;סתם מנפחים מחירים. יש מלא מקומות קטנים שבהם יש אותם דברים בפחות מחיר
    /]
  • לא תמיד זה נכון לגבי הדברים הקטנים..,
    כל מוצרי ד״ר פישר
    קמיל סלו(שמפו לתינוקות)
    קמיל בלו סנסטיב(סבון לתינוקות)
    ויש עוד איזה 3 מוצרים בסדרה הזו(תחליב רחצה/שמן וכד) מאוד מאוד זול במוצצים
    כל אחד מהם עולה 13.9
    שבפועל בסופר פארם ובניו פארם כל אחד מהם עולה 22.9
    חסכת 9 שקל בשניה.. כפול 3-4 מוצרים כמו שמפו סבון ושמן... כבר הרווחת
    אני קניתי דפני ממגבת לאמבטיה
    עלה לי 99.99 במוצצים
    אותו אחד אותה חברה אותו צבע הכל ראיתי בחנות אחרת 149.99
    בקבוקי מאמ קבוע 26.9 במוצצים
    היום ראיתי בסופר פארם ב״מבצע״ ב34.9
    אז למה לקנות במבצע יקר כשיש לא מבצע זול יותר...
    אני בעד להסתובב ולעשות סקר שוק..


  • יש קבוצה בפייסבוק 4SALE2BABY
    אנשים מוכרים שם מוצרים יד 2 לתינוקות (רהיטים, צעצועים, ה-כ-ל)
    שווה הצצה
  • יקירתי, אני ממליצה לך על חבילות לידה שיש באתר עגליס שכוללות הכל. באמת חבילה שווה!!!!
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה