מתי מספרים? - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • אז הייתי היום אצל הרופא שראה שק היריון בתוך הרחם (כבר חדשות טובות) שמתאים לשבוע 5 (למרות שמחזור אחרון היה ב 2.6, כלומר שבוע 7). הוא אומר שזה הגיוני לפי תאריך בדיקת ההיריון החיובית הראשונה שלי (17.7) ושעכשיו צריך לחכות שבועיים לתור הבא כדי שנראה דופק.
    אני לחוצה ומחזיקה אצבעות שעוד שבועיים הכל יהיה בסדר והוא יגיד שהכל תקין. השאלה, מה עושים בינתיים? איך שומרים את זה בסוד? במיוחד כשכולם מסביב שואלים מה קורה.
    אשמח לדעת מתי סיפרתן לאנשים (הורים, אחים, חברים טובים, עבודה וכו').
    תודה!
7 תגובות
עמוד 1
  • מזל טוב ובהצלחה בבדיקת דופק!
    בהריון הראשון שלי שנגמר בהפלה הייתי דיסקרטית וסיפרתי רק להורים שלי ושל בעלי. חבל שחמותי לא הייתה כזאת דיסקרטית וכל המשפחה המורחבת ידעה על ההריון וכמובן על ההפלה. רק המשפחה שלי תמכה בי. מהצד של בעלי אפילו האחים שלו לא טרחו להתקשר כי לא נעים להם. בהריון הנוכחי ישר סיפרתי לאמא ואחותי וחברה טובה. רק לאנשים שבאמת תמכו כשמשהו רע קרה. לא רציתי לספר לחמותי עד לשלב מאוחר אבל נתקלתי בה בשבוע 11 והיא עשתה לי סקירת מערכות מוקדמת עם העיניים שלה וישר אמרה שהיא רואה שאני בהריון. אחרי השקיפות היא כבר סיפרה לכולם למרות שאני עדיין לא כל כך מרגישה עם זה בנוח בגלל ההיסטוריה שלי.
    שוב אני לא יודעת איך המשפחה שלך אבל ממליצה בנתיים לספר רק על מי שאת סומכת שיכול לשמור סוד!! ויוכל לתמוך בך חלילה יקרה משהו (ולא יקרה אל תדאגי). אני אישית התחרטתי שסיפרנו להורים שלו אבל לא מכירה את חמותך אולי היא האישה הכי נפלאה בעולם. שלי בחיים לא התנצלה על הכאב שהיא גרמה לי..
    אבל אני מבינה את הצורך לספר. זה באמת הדבר הכי מרגש בעולם!!!
  • בשעה טובה !!!!
    איך שגיליתי על ההריון סיפרתי להורים שלי ושל בעלי לסבתא שלי ודודה שלי ..
    אחרי השקיפות למשפחה המורחבת אחרי הסקירה לחברים ועבודה :)
    שיהיה בהצלחההה !!

  • היי אני בשבוע 12 סיפרתי לאמא שלי ולאחותי שזה היה אחרי השקיפות. לחמותי וחמי סיפרנו אחרי הסקירה הראשונה שבוע 15 בערך. כמובן שחמי וחמותי לא יכלו לשמור על הנושא בסןד! סיפרו לכל אדם אפשרי למרות שבחקשתי לא לספר כי לי הייתה הפלה בשבוע 6 לא היה כלום בתוך השק ונאלצתי לעבור הפלה בציטוטק, גם לא הייתה הכפלה של בדיקת דם, כך שזה היה וודאי.
    עד עכשיו אני מאוד מתקשה לספר לאנשים כי אני מפחדת שיקרה משהו, אני הולכת עם שמלות רחבות שלא יראו. החלטתי שהיעד זה עד סקירת מערכות מאוחרת- עוד שלשה שבועות. מקווה שאצליח כי כבר הבטן מבצבצת מבעד לשמלה הרחבה.
    ממליצה לך לספר אחרי בדיקת דופק שתראי שהכל בסדר:) בהצלחה ??
  • היי
    באמת מאוד אישי! אני סיפרתי להרבה אנשים האמת. להורים שלי, אחותי ואחי והמשפחות שלהם (חוץ מהילדים הקטנים) סיפרתי באותו יום שגיליתי. להורים של בעלי כמה ימים אחר כך וביקשתי שהאחים שלו לא ידעו - בהריונות של הגיסות שלנו אחת סיפרה לנו בחודש חמישי ואחת רק כשכבר ראיתי לבד וזה היה באמת בולט, לא מרגישה צורך לשתף אותם בחזרה ולא ממש אכפת לי מזה גם, לא מרגישה קרובה אליהם במיוחד. מאמא שלו גם ככה רק נעלבת שהיא לא שאלה אפילו פעם אחת עד עכשיו מה אני מרגישה ולא מתעניינת בבדיקות ולא כלום.
    אבל בגלל שבתחום שאני מתעסקת בו הקשר עם אנשים מאוד מאוד קרוב ואינטימי אז יצא שאנחנו דיי הרבה בנות שיודעות בדיוק מתי כל אחת מנסה וכמה זמן וכו' (גם עם אחד הבנים), אז כשגיליתי סיפרתי להן גם מהר מאוד כי הן ידעו שניסינו... לא מרגישה עם זה לא בנוח, להפך - אם חס וחלילה משהו רע היה קורה או יקרה היה מוזר שהן לא ידעו. אותו דבר לכמה חברות טובות.
    לכמה חברים טובים של בעלי\שלנו סיפרנו בערך בשבוע 10, ועכשיו מספרת לאט לאט לפי החשק (שבוע 14), בעיקר למי שנפגשת איתו כי הבנתי שזה בולט וזה מגוחך (חברה נגיד אמרה לי שהיא ראתה ישר אבל לא רצתה לשאול).

    בקיצור... נראה לי גם עניין של אופי בעיקר, ועד כמה מאמינים באמונות טפלות, ועד כמה משתפים אנשים באופן כללי - כי כמו שאמרתי שיתפתי בהתחלה בעיקר אנשים שאם חס וחלילה משהו רע קורה נראה לי הזוי לא לשתף אתם אבל אני ככה גם לגבי עניינים אחרים בחיים.
    מחזיקה אצבעות
  • איך שאת מרגישה ,
    אני סיפרתי רק אחרי בבדיקת דופק להורים שלי ושל בעלי,
    והמשפחה המורחבת ידעה סביבות חודש רביעי, לא רציתי לספר לפני, אבל זה אני :)
    בהצלחה ושימשיך תקין
  • להורים שלי סיפרתי ישר שגיליתי שזה היה שבוע 5 ולהורים של בעלי אחרי ששמענו דופק בשבוע 9, לאחים סיפרנו אחרי הסקירה הראשונה ואמרנו לכולם לא לספר לאף אחד כי רצינו לעשות את הבדיקת דם של המי שפיר כדי לשלול דיסמונט דאון-והקשיבו לנו ולא סיפרו.
    רק אחרי הסקירה השניה סיפרנו לבני דודים ולסבתות ולחברים-שבוע 22
    ואני ממש מרוצה שזה יצא ככה-זה מאוד כיף שהסביבה לא דוחפת את האף כי זה מאוד פרטי ואישי לפי דעתי אבל שוב יש לי חברות שסיפרו כבר משבוע 9 לכולם והכל היה בסדר ונהנו מזה-הכל תלוי בך

  • תודה רבה לכולן על העזרה! לאמא שלו אי אפשר לספר כלום בלי שתוך שניה כולם יודעים (חברות, משפחה מורחבת, אנשים שהיא מתאמנת איתם... כ-ו-ל-ם!). מצד אחד יהיה לי מוזר לא לספר לה, אבל מצד שני ברגע שנספר, ההיריון הזה יפסיק להיות שלנו ויהפוך להיות נחלת הכלל (מקווה שזה לא נשמע נורא מדי).
    להורים שלי יהיה לי מוזר לא לספר (כשלספר להם זה בפועל גם לבני הזוג שלהם - גרושים) מה ששוב אולי מגדיל לי מדי את המעגל בשלב מוקדם מדי. אני רוצה מצד אחד לספר מצד שני, חוששת שכולם ייכנסו לנו לחיים.
    אם חו"ח יקרה משהו, אני לא חושבת שאפשר יהיה להסתיר כי כולם מעורבים מדי בחיים של כולם, כנ"ל בעבודה, אז מניחה שכולם יידעו מה קורה (מקווה שלא אצטרך לגלות מי תומך ומי פחות )
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה