כבר ממש אבודה ומבולבלת :( - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי,
    אני מנסה להכנס להריון כבר חמישה חודשים ללא הצלחה.
    אני כבר נורא מבולבלת מכל עיניין הביוץ ואשמח לעזרה כי אני כבר מיואשת :(
    הבנתי שלא משנה מה ואצל מי(ותקנו אותי אם אני טועה כמובן)-במידה ואין הריון,המחזור תמיד תמיד יגיע 14 יום אחרי הביוץ.
    אז אצלי מאז שהפסקתי גלולות המחזור ממש לא קבוע-הוא מגיע פעם אחרי 34 יום,פעם אחרי 28 ולכל היותר בינתיים אחרי 39 יום.
    החודש יצא שהייתי אצל הרופא נשים ביום ה 11 למחזור (שהגיע אחרי 28 יום מזה שקדם לו) ובבדיקת אולטרסאונד שיגרתית הרופא אמר שהוא רואה התחלה של ביוץ. הוא אמר לי ש 3-4 הימים הקרובים הם הימים הפוריים.אז כמובן שניסינו.
    היום קיבלתי מחזור-27 יום אחרי הביוץ כביכול! ו 37 יום מהמחזור האחרון! אז אני די אבודה! זה אומר שזה לא היה הביוץ?!
    איך יודעים? בדיקות ביוץ לא ממש עוזרות בהתחשב בזה שאלה שעשיתי החודש אכן הראו חיובי ביום שהרופא אמר-אבל גם שבוע וחצי אחרי זה הראו לי חיובי במשך יותר משבוע רצוף...
    אני כבר מתחילה להלחץ ולחשוב שמשהו לא בסדר,שלא לדבר על העצב והקושי שבלהתאכזב שוב.
    אשמח לעצות :(
26 תגובות
עמוד 1
  • אני ממש מבינה אותך אני כבר 11 חודשים מנסה ללא הצלחה.. אצלי זה גם התחיל כל הבלאגן אחרי הגלולות וכבר אחרי 7 חודשים הלכתי לרופא והתחלתי בבדיקות למה לא הולך לא חיכיתי שתעבור שנה ולא ויתרתי לרופא.. אצלי התגלה שחלות פוליציסטיות והתחלתי החודש עם טיפול.. תלכי תדברי עם הרופא שלך ומאחלת לך ולכולנו שבקרוב נזכה לרגע המיוחל..
  • אמן!!!
    אני יודעת שחמישה חודשים זה לא נחשב הרבה זמן-ובטח ובטח לכאלה שמנסות יותר זמן ממני...
    אבל באמת שקשה לי-אולי כי הפעם הייתי ממש בטוחה שזה זה.
    וגם מהסיבה שכל חודש שעובר ולא מצליח-מגביר אצלי את תחושת הלחץ ש״משהו לא בסדר״.
    בקיצור-עובר עליי יום נוראי היום. מחר בטח יהיה טוב ואופטימי יותר :/
  • היי
    לפעמים המחזור מתחרפן אחרי גלולות. תקופה של חמישה חודשים זה לגיטימי שעדיין לא יהיה סדיר. גם יש מצבים שאין ביוץ באיזשהו חודש וזה לא אומר שיש לך בעיה. בנוסף לפעמים המחזור מתחיל לאחר כשמנסים. היה לי כך בחודש הראשון שניסינו. או שזה הריון כימי שכשל או שהגוף מנסה להיקלט.
    שתיי שאלות:
    1) כשאת אומרת שבדיקת הביוץ חיובית את מתכוונת ששני הפסים באותו חוזק? ואת לא עושה אותם עם השתן הראשון בבוקר נכון?
    2) את מזהה הפרשות פוריות? זה שיטה טובה לדעת מתי להיות פעילים. בזמן ההפרשות ועוד יומיים אחרי. הן מאוד צמיגיות ויש יותר אותם הרבה.
    אני מאמינה שברגע שהמחזור קצת יתייצב פלוס תצליחי לזהות ביוץ לפי ההפרשות והמקלות את תכנסי מהר להריון.
  • היי,
    קודם כל תודה :)
    וכן-שני הפסים היו חזקים במידה שווה.גם עשיתי את הבדיקה בשעות הערב והקפדתי בכל יום לעשות באותה השעה...אני פשוט חושבת שהערכת ביוץ שהזמנתי מאיביי דפוקה.לא נראה לי הגיוני שבדיקה תראה ביוץ פעמיים בחודש בהפרשים של כשבועיים.
    לגבי ההפרשות-באמת שאני לא מצליחה להבחין...זה תמיד נראה לי אותו הדבר :/
  • תנסי לקנות את המקלות הביוץ שמוכרים בחנויות לפעם הבאה. תנסי לא לבדוק אחרי שזיהית ביוץ. אם את רואה שלקראת ביוץ הפס השני מתחזק ואז נהיה זהה אז אין טעם לבדוק יותר. אולי ההורמנים שיש אחרי ביוץ יכולים לגרום לבדיקה חיובית. בדיקות הביוץ יותר מתוסבכות מבדיקות הריון.
    בקשר להפרשות כמה ימים אחרי סוף המחזור ההפרשות נהיות צמיגיות כאלה. אפשר לראות אותם בניגוב לפעמים אחרי פיפי (ובמיוחד אחרי קקי כי יש יותר דחיפה באזור לפלוט דברים החוצה). גם לפעמים אפשר לראות את זה יוצא עם הפיפי אם מסתכלים. זה לא יהיה תמיד, פעם ביום כזה אז צריך ממש לעקוב. סורי על התיאורים אבל זה אחד מהדברים שצריך לחפש בשביל למצוא...
  • חחחח זה בסדר!
    ואם נעשה פשוט יום כן יום לא כל החודש? יש סיכוי?
  • ברור זה מתכון מנצח!!! כל עוד אתם יכולים לעמוד בקצב...אני אישית אחרי הימים הפוריים צריכה שבוע מנוחה....אבל זאת אני... תתחילו בערך כמה ימים אחרי מחזור שלא תתעיפו
  • נניח ביום ה 10 מהמחזור?
    אוף זה ניהיה ממש מייאש!
    באמת שלא חשבתי שזה כזה מסובך :(
  • שבוע אחרי שנגמר המחזור...אצלי בזמן הזה מתחילות ההפרשות
  • אם יש בעיות לזהות את הביוץ תתחילו מתחילת החודש... אנחנו בחודשיים הראשונים שניסינו בכלל שכבנו כל יום כרגיל ואז גיסתי הציעה לי ממש לעבור ליום כן יום לא, ואז כשהתקרב הביוץ הורדנו ליום כן יום לא... צחקתי על בעלי שהוא בטח הגבר היחידי שכשמנסים להיכנס להריון יש הרעה בתנאים
    חוץ מזה אני ממש מבינה אותך ואל תרגישי מוזרה שאת היסטרית, לנו לקח ארבעה חודשים וכל פעם הייתי בוכה בהיסטריה ובדיכאון שבוע ואחרי חודשיים כבר הכרחתי את בעלי לעשות בדיקת זרע רק כדי שאני אהיה רגועה וכבר היו לי סרטים בראש... נראה לי גם הושפעתי קצת מאנשים שהקיפו אותי..מחזיקה לך אצבעות
  • תודה :-)
    נראה לי שנעבור גם ליום כן יום לא
    אגב גם אני אמרתי לבעלי לעשות בדיקת זרע והוא לא מוכן ואומר שאני נסחפת וכל ההתעסקות הזאת זה מה שמקשה עלינו
    יש מצב שהוא צודק
  • ואוו שני איזה חתלתולת מין...חחחח...הלוואי עלי ועל בעלי. אם יש טיפים אשמח לשמוע
    בקשר לזרע אני לא חשבתי על בדיקת זרע אבל כל פעם הקפדתי שבעלי לא ישתה אלכוהול וקפה וזה היה משגע אותו. פלוס הייתי קונה לו ויטמינים ממש איכותיים ב 90 דולר. הוא גם היה תמיד אומר אל תלחיצי מה שיהיה יהיה. תכלס הוא צודק אבל קשה לשלוט בצורך הזה של להרגיש שיש לך איזשהי שליטה על הנעשה בעניין
  • חחח כן שני-טיפים :-)
    אני חייבת לציין וקצת לא נעים לי לומר את זה במיוחד אחרי מה שכתבה שני-מאז שאנחנו מנסים אז כל עיניין הסקס ניהיה קצת מתיש! זה רק אני מרגישה ככה?!
    אני חושבת שזה נובע מעצם ההגדרה הזאת של ״מנסים״
    אולי באמת צריך להרפות קצת ולתת לזמן לעשות את שלו וזה יגיע
  • היי בנות, כמה פעמים ניהלתי את השיחות האלה עם חברות.. כל פעם שמישהי שומעת זה מצחיק מחדש
    זה לא בא ממני זה בא מבעלי, ממש לא היה לי במערכות יחסים קודמות, ואיכשהו זה הפך ממש להרגל, אם בכל זאת קורה פתאום שיומיים-שלושה לא יוצא אני כבר בסרטים... זה ארוך לפוסט אחר מניחה :)
    בכל מקרה זה לא קשור לזה שגם כשאנחנו ניסינו זה היה מייאש ולא כיף כבר, כל הזמן זה ישב לי בראש וגם כשעברנו ליום כן יום לא זה לא תמיד היה היום שבא, וסיפרתי פה לא מזמן גם שבחודש שנכנסנו היינו עם סינוסיטיס וגמורה ועדיין היה "צריך"... באופן כללי הרבה דברים לא היו כיף עם כל הלחץ והחרדות.
    וגם בעלי בהתחלה לא הסכים כמובן לעשות בדיקת זרע (לא שמעתי וד על גבר שמתלהב מזה) ונאחז בסטטיסטיקות ושכולם אמרו לי שלוקח עד שנה ורק הפסקתי עם הגלולות ואין שום בעיה ואני מכניסה את עצמי לסטרס וכו'... אבל בסוף כל כך ביקשתי ושיגעתי אותו שזה לא הוגן כי הרופאה שלי לא מוכנה לשמוע על זה ואם זה היה אפשרי הייתי עושה בדיקות בעצמי, והבדיקות שלנו זה לא שתי דקות... אז הוא הסכים ואחרי שהתוצאות חזרו תקינות הוא גם היה מאוד מרוצה מעצמו וגם סוף סוף יכל לטעון שהוא צדק כל הזמן
  • היי בנות
    שירנוש לא להתייאש, אני מבינה אותך ואת הסטרס שאת נמצאת בו אבל את חייבת להמשיך קדימה ואף פעם אף פעם לא להתייאש!!!

    בקשר לבדיקות זרע- אני אחרי הפלה טבעית ( 4 חודשים) והופנתי ע״י הרופא שלי למומחית פטריות שנתנה לי המון בדיקות ובין היתר גם בדיקת זרע לבעלי
    וכמו שצפיתי הוא לא מוכן בשום פנים ואופן לבצע.. הוא טוען שאם נכנסתי להריון כבר אז הכל תקין ורק אני הורסת... עם הלחץ כמובן!!
    אז באמת לקחתי חודשיים של רגיעה ואפילו לא ניסינו להיכנס להריון לא בדקתי ביוץ וגם לא עשיתי את הבדיקות ובין היתר גם הפסקתי עם הפורום הזה כי האיזה שהוא מקום זה גם תרם להתעסקות שלי בנושא..
    החלטתי לחזור לעניינים בשקט.. בחודשיים הקרובים אני אשתה איקקלומין כי זה מה שעזר לי בפעם הראשונה, אני שומרת טהרה וביום שאני טובלת (12) אני כבר אחרי ביוץ!!
    אני לא מספרת לבעלי כי ברגע שאנחנו מכריזים שאנחנו מנסים אנחנו נכנסים ללחץ גם בסקס..

    אני מקווה מאוד שאני לא אצטרך לחזור למומחית פריון אלא רק לבדיקות של הריון..
    הלוואי ויבואו בשורות טובות לכולנו..

    שירני, לפעמים צריך לקחת צעד אחד אחורה בשביל להתקדם שניים קדימה...
  • היי
    קודם כל שיהיה המון בהצלחה!! וטוב שאת יודעת מה עושה לך טוב וגם נמנעת ממה שלא... מסכימה ממש שבאופן כללי לפורומים יש הרבה יתרונות ומצד שני זה גם מכניס הרבה דברים לראש, וכל מיני בעיות וכאלה שאחרת גם אני מרגישה שלא הייתי כל כך מודעת אליהן ביומיום...
    לגבי הבדיקת זרע אז שוב כל זוג ומה שמתאים לו. אני אישית כן הרגשתי שאני מספיק גדולה ומודעת לעצמי כדי לדעת שכמה שיותר דברים שיהיה אפשר לשלול בהם בעייתיות - ככה ארגע וארגיש יותר טוב. ובסוף הצלחתי לשכנע את בעלי שזה שהוא נלחם בי על זה לא מועיל ורק מכניס אותי ליותר סטרס, וזה שהוא לא רוצה לעשות לא יותר חשוב מזה שאני כן רוצה שהוא יעשה. גם אמרתי את האמת - אם הרופאת נשים שלי כמו מרבית הרופאי נשים לא היו כאלה נוקשים עם בדיקות פריון, הייתי בכיף לוקחת את זה על עצמי וחוסכת ממנו בשלב הראשון. באמת גם ברגע שידעתי שהכל אצלו תקין מבחינתי במקום X דברים שיכולים להשתבש היה X פחות 1 וזה עזר לי מאוד. אני רק אומרת שלפעמים לא בהכרח לוותר זה הדבר הכי נכון, כל אחת יודעת מה מתאים לה.
    ובהצלחה!!!
  • תודה בנות!
    אני חושבת שהחודש ארפה מעט...לא מהנסיונות וגם לא מהפורום-כי אני קוראת בו דברים שעוזרים לי...
    אלא פשוט להרפות קצת בגישה,להרפות בכל ההתעסקויות...פשוט לזרום עם זה
    אז החודש החלטתי שאני לא עושה בדיקות ביוץ
    ושננסה את שיטת ה״יום כן יום לא״
    ואנסה להגיע לזה בגישה של לחזק את היחסים והתשוקה בנינו ולאו דווקא בקטע של ״אנחנו עושים תינוק עכשיו״
    מקווה שכולנו נתבשר בבשורות טובות! אתן מקסימות ו
    ותומכות ומעודדות-תודה
  • היי
    קודם כל שירן, אני איתך בהחלטה האמיצה הזו שלך!! זה לא ככ ברור עם כל הלחץ הזה לקחת צעד אחד אפילו קטן אחורה,
    שני, אני יודעת, ואני איתך בכל מילה ומילה שכתבת אני פשוט כבר עייפה, פיזית נפשית מנטלית הכל, אין לי כח והוא פשוט בלוק!! אין עם מי לדבר בכלל!!
    הוא ממש נחוש בדעתו שאני אכנס להריון באופן טבעי, החוואי ואני אצליח לשכנע אותו, אבל אני מכירה אותו כל כך ואני יודעת עם מי יש לי עסק.
    אם לא היה לי את ההריון הקודם אני כבר יודעת שהייתי מצליחה לשכנע אותו.

    אם אני כבר פה, אז אני אתייעץ איתכן:
    מבחינתי- אני רוצה ילד בכל מאודי, אין דבר שאני רוצה יותר מילד!!
    ואני יודעת שגם בעלי, ההבדל ביננו הוא שאצלי- המטרה מקדשת את האמצעים ואצלו זה לא ככה, ( אני מדברת על בדיקות לטיפולי פוריות)
    הבעיה שלי היא שאני עקרה הילכתית, ז״א שאני מבייצת בשבוע של הימים שאני צריכה לשמור ( לפני הטבילה כי אני שומרת טהרה)

    בהתחלה, בעלי התעצבן שאני שומרת כי מבחינתו הוא מפספס שבוע ( חחח)
    ואז כשהסברתי לו את המהות וכמה זה חשוב לי אז הוא גילה הבנה,
    אבלללללללל
    לפני שבוע בערך הוא שאל אותי אם יש מצב שאני לא אטבול החודש- חודשיים הקרובים ונעשה ניסיון!!
    אבל אני לא הייתי מוכנה וכי אילו פספסנו חודש!!
    גם רבתי איתו כזה כי הוא כיאילו לא מוכן לעשות בדיקה אבל שאני לא אטבול זה בסדר?!?
    אני לא צדיקה גדולה אבל זה מאוד חשוב לי, זה מושרש אצלי בעיקר מאמא שלי
    אבל כמו שאצרתי כבר, המטרה מקדשת את האמצעים ואני כבר נמצאת במצב שלא כלכל אכפת לי מכלום העיקר שיגיע ההריון המיוחל הזה.... אני כל כך מלאת רגשות אשם מההפלה הזו שאני רוצה את ההריון גם כי אני רוצה ילד וגם כדי שהרגשות האלה יעזבו אותי.. מעיין חוויה מתקנת כזו!!

    מה לעשות?? מה אומרות???
    האם אני צריכה לוותר על חודש כדי לנסות?
    כי ת׳אמת, לא רואה אומנו מתקדמים אפילו צעד אחד בזמן הקרוב
  • וואיי רק עכשיו ראיתי כמה ההודעה שלי ארוכה...
    מצטערת. אבל אני חייבת להתייעץ עם מישהו אובייקטיבי :)

    תודה מראש לעונות
  • היי אני לא מבינה גדולה בעניין, אבל אם מבייצת בימים שלפני מותר לך הלכתית לקיים יחסי מין, את לא מקבלת ויתור מהרב כי זה מקרה יוצא דופן? נגיד כמו לא לצום בכיפור בגלל הריון או מחלה. סלחי לי אם מה שאמרתי זה שטות. יש לך רב שתוכלי להתייעץ איתו? דרך אגב יש פורום של דתיות נראה לי קוראים לזה כיפה שהבנות שם מדברות הרבה על הריון בהקשרי דת
  • דרך אגב כשנכנסתם להריון פעם ראשונה מתי שכבתם? את חושבת בחודש הזה היה לך ביוץ מאוחר??
    בכל אופן אני במקומך הייתי מנסה לותר על הטבילה ולראות מה קורה. קראתי מבנות אחרות עם סיפור דומה שזה עבד.. בסופו של דבר הכמיהה לילד זה משהו בלתי אפשרי לתאר. אחרי ההפלה שלי הלב נקרע לי רק מלראות אחרות בהריון. לא מאמינה שיכולה להיות לאישה כמיהה יותר חזקה מאשר לתינוק..
  • היי שני
    גם לי אולי קשה לייעץ לך באמת כי אני לא מתחברת לדברים האלה - אז מבחינתי מובן מאליו לוותר על הטבילות בחודשים שמנסים להיכנס להריון...
    כמו נטשה גם לי נראה הגיוני להתייעץ עם רב ובהקדם, אבל שוב - גם בלי אישור שלו הייתי עושה את זה, הרי בעצם אם את יודעת בוודאות שאתם לא שוכבים בביוץ את באמת לא יכולה לקרוא לזה לנסות ובאמת אין לך מה לחשוב שיש לכם בעיה לא??

    תעדכני מה קורה איתך...
  • היי חמודות,
    קודם כל תודה על הענות

    בקשר להתייעצות עם רב- כבר עשיתי את זה לפני שנכנסתי להריון
    מה שקרה הוא שהרב אמר לי שפעם היו מתירים לשכב לפני טבילה אבל בגלל שעכשיו יש כדורים כמו איקקלומין וסרופן שדוחים את מועד הביוץ אז כבר לא מתירים
    הבעיה אצלי שאחרי ההפלה כבר לקחתי את הכדורים ואסור לקחת אותם יותר מ6 פעמים.. ולצערי אני כבר שתיתי את המכסה שלי.

    אבל כמו שאמרתם- הכמיהה הזו לילד משלי כל כך גדולה שמבחינתי כל דבר שהיווה עבורי ערך ומוסר מתגמד!!

    אז חודש אחד או שניים אני לא אשמור, אם אצליח מה טוב ואם לא- לפחות אהיה רגועה שניסיתי!!
    והדבר הכי הזוי עכשיו כשאני חושבת על זה.. אני באיחור!!!

  • היי שני,
    אני לא שומרת או מתחברת לעיניין הטבילה אבל יכולה להבין אותך. זה משהו שאת מאמינה בו וקשה לפעול אחרת ולעשות משהו שמנוגד למה שאת מאמינה. אבל מנגד-אם הביוץ שלך מתרחש רק בימים האלו,איך תצליחו להכנס להריון?
    אולי תנסי להסביר לרב את העיניין הזה של הכדורים שאת לא יכולה כבר לקחת? ככה תוכלי גם להרגיש טוב עם עצמך כשלא תשמרי
    גם כתבת שיש לך רגשות אשמה בגלל ההפלה-למה?! מאמי זה משהו שיכול לקרות וקורה המון ובטח שזה לא משהו שאת צריכה להרגיש אשמה בו!
    מחזיקה אצבעות לכולנו ובטוחה שיהיה בסדר!!!
  • טוב אני אגיב בקצרה כי זה נושא עדין... יש סיבה שאת הכדורים האלה אסור לקחת יותר מדי. הם לא בריאים ואפילו מזיקים ואת יכולה לחפש על זה מחקרים ולראות לבד. חסר אחריות להגיד שיש את הכדורים אז לא נורא. בכלל להפנות להתערבות רפואית כשמי אמר שמשהו בך לא בסדר.... מאחלת לך המון בהצלחה!!

  • תודה חמודות

    משהו מוזר קורה לי... בדרך כלל לפני המחזור שלי שיוצא כל 26 יום - כמו שעון שוויצרי, ככה.. ביום ה25 יש לי הפרשות חומות חומות יבשות ( מראש- מצטערת).
    ואז אני יודעת שאני צריכה להתכונן... כי המחזור יגיע מחר.

    עברו 29 ימים מהמחזור שלי, אין לי כאבי בטן, או גב, אין לי הפרשות אני לא חלשה כמו שאני תמיד יום לפני וגם אין לי את ההרגשה הזו של "אני צריכה לקבל" מכירות אותה?!?!

    אין לי כלום!!!!!!!!!!!
    הייתי אומרת שאני בלחץ ובגלל זה ה מחזור שלי אולי מתעכב אבל אני ממש לא!! וגם איך שהוא ציפיתי לו כי הריי אני טובלת אז אין סיכוי להריון לא?!?
    גם ביום של הטבילה שלי הייתי במעקב זקיקים והטכנאי אמר לי שהיה לי כבר ביוץ לפני יומיים בערך אז.....

    קרה למישהי???????? מוזר, נכון????????
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה