שקיפות ותוסף תזונה. - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • ערב טוב בנות ושבוע טוב ומבורך !!!!!
    האם בדיקת שקיפות עורפית מבוצעת על הבטן או שזה וגינלי בשבוע 12 ???
    ועוד שאלה .. מה אתן מציעות לקחת במקום תוספי התזונה פראנטל ופולקס שהם גורמים לעצירות ??? כי הרופאה לא יודעת מה לא גורם לעצירות .
    תודה
14 תגובות
עמוד 1
  • היי...אני עשיתי שקיפות לפני יומיים והיא הייתה בטנית וראו הכל מצויין...לפי הסרגל שלך אנחנו ממש באותה שבוע עם הבדל של יום...המון בהצלחה בבדיקה ותהני ממנה אצלי אישית היא הייתה ממש מרגשת ממש כבר ראיתי את המלאך שבתוכי ואת הידיים ורגליים הקטנטנות שלו/שלה אפילו אף קטן וחמוד אפשר היה לראות...תהני זו אחת החוויות ותעדכני אותנו בתוצאה תקינה ויפה שבוע טוב
  • תודהההה אני מה זה בלחץץץץץ אני מקווה בעזרת ה׳ שהכל יהיה בסדר :-) אפשר לדעת את מים העובר בבדיקה הזו??

  • התכוונת למין העובר???....אם כן אז אצלי הוא דווקא לא ראה...אומרים שאחרי שבוע 13 יותר אפשר לראות לראות וגם יותר בטוח...עם הבן הראשון שלי ראו בשבוע 13+1 וזה היה כבר ודאי...בבדיקה הזאת גם נורא רציתי שיגיד לי כבר אבל אחרי שראיתי את העובר ואיך שהוא זז והכל מרוב בהתרגשות כבר לא היה לי אכפת הכי חשוב שהבדיקה יצא תקינה 1.5...ואת מין העובר כבר בטוח יהיה ניתן לראות אוטוטו בסקירה הראשונה...המון בהצלחה....ותורידי לחץץץץץץץ הכל יהיה בסדר תחשבי טוב ויהיה טוב...מחזיקה לך אצבעות..
  • היי
    אצלי זה היה בטני אבל זה תלוי ברופא ובהעדפות שלו.
    הסקירה שלי דווקא הייתה וגינלית, ואני מכירה כמה חברות שגם השקיפות שלהן.

    המין אפשר לראות התחלה של משהו אבל זה לא בטוח אז אל תסמכי על זה כמשהו סופי אם יגידו לך. לי הוא אמר בת וזו בת, אבל לגיסתי רופא אחר אמר בת ובסקירה התברר שזה בן...
    הכי חשוב שיהיה תקין ושתראי כבר התחלה של משהו שנראה אנושי!! זה כל כך כיף! תעדכני אחרי
  • היי,
    אצלי זה היה בטני בשבוע 12 הבנתי שזה תלוי ברופא הוא מחליט איך נוח לו יותר לבצע את הבדיקה.
    ובקשר לתוסף אם מדובר בחומצה פולית שעושה לך את העצירות גם לי היה ככה מהתוסף שניתן לי דרך הקופ"ח והחלפתי לתוסף של אלטמן ברזל+חומצה פולית מיועד במיוחד לנשים ומאז פלאים! יקר אבל שווה את זה

  • תודה בנות !! אני פשוט לא נעים לי שזה יהיה וגינלי כי גם בעלי בא והרופא גבר .. ולא נעים לי

  • גם אני ישבתי שלא נעים ומביך אבל היה שטויות
    בסקירה הרופא היה ממש רגיש כשהפשלתי מכנסיים הוא שם סדין מולו וכל הבדיקה הייתי מכוסה בסדען הזה... לא כמו אצל הרופאת נשים בשגרה.
    מקווה שלהרבה רופאים יש כזו מודעות!
  • אז ככה בנות הבדיקה הייתה בטנית .. וברוך ה' הכל תקיןןןן :) אני מה זה שמחה !!!!
    יש מצב שזו בת אבל הוא אמר שזה לא בטוח ורק בסקירה אני אדע בוודאות..
    מה שאותי מלחיץ העניין שהעובר לא ממש זז.. הרופא היה צריך להזיז הלוך ושוב את המכשיר כדי שהעובר יזוז... לטענת הרופא זה בגלל שאני לא אוכלת כפי שצריך.. אז עכשיו הוא הפחיד אותי ואני אתחיל לאכול ולא להזניח..
  • איזה יופייייייי ממש כיף לשמוע...ואצלי הרופא גם הזיז באיזשהו שלב וממש הלחיץ אותי ואת בעלי עם התנועה הזאת שהוא עשה עם המכשיר ובעלי ישר קם עליו ושאל למה הוא עושה ככה והוא אמר שרק בישביל להזיז אותו קצת כי לא תמיד העובר נמצא בתנוחה שמאפשר לרופא לבדוק מה שצריך..אבל לא נירא לי שיש מה להילחץ בגלל זה כל כך...

  • כן גם אני הבנתי כך .. העניין הוא שהוא היה טיפה מודאג.. והוא הזיז כמה פעמים ..
    כן בסדר אני מבינה שהכל בסדר בכל מקרה זה מה שמשמח אותי :)
  • ומתי יש לך סקירה?

  • הסקירה הראשונה היא ב29.9 זה שבוע 16

  • איזה קטע...אצלי ב 28.9...יאללההההה שיגיע כבררררר
  • חחחחח כןן יאללה אני מצפה בקוצר רוח !!! :) בעזרת ה׳ שהכל יהיה תקין
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה