התייאשתי!! - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי..
    גילו לי לאחרונה שחלות פוליסצטיות.
    הבנתי שכיום מזהים את זה ל1 מתוך 4 נשים.
    לפעמים זה מפריע להיכנס להריון, ולפעמים לא.

    רציתי לדעת אם אכן דיקור סיני עוזר למצב הזה!

    נמאס לי לקחת כדורים.
    אנחנו מנסים כבר שנה, והכדורים עיפו אותי, פיזית ונפשית.
    התופעות לוואי, ההשמנה, ההורמונים.
    והלחץ הנפשי כל חודש מחדש... האם החודש נזכה...

    אני יודעת שבסך הכל שנה... וזה עוד נורמאלי.
    אבל קשה לי!
    זה לא שנה. זה 12 חודש.
    12 פעמים שאני נכנסת לחץ מחדש
    30 יום כל חודש של כאבי בטן.
    ותקופה עצומה של הורמונים משתנים.
    לפני יומיים נשברתי.
    הלכתי לרופא שהומלץ לי ע"י רב.
    וגם הוא נותן לי כדורים. וכדורים. וכדורים..

    עצוביש סיכוי שהרופא לא מייחס לזה חשיבות רבה
    כי אני עוד צעירה?

    עצוביש סיכוי שיש לזה פיתרון ממקום אחר?

    עצובויש סיכוי שבאמת דיקור סיני זה מה שיעזור?

    אשמח לתשובות.
4 תגובות
עמוד 1
  • אני לא יודעת, אבל מנסה לתת לך כח. אני ניסיתי במשך 5 שנים להביא ילד, ניסינו את כל הדרכים עד שהחלטתי שרק הפריות יעזרו לי. התחננתי לרופאים שיעזרו לי ציק צק לקבל אישורים לivf ועד שהסכימו לזה יצאה לי הנשמה, אבל לא ויצרתי. ובסוף הצלחתי בטיפול הראשון ובסבב בשני באמצעות עובר קפוא אחד. מקווה שבסוף אלד אותו גם.
    אני יודעת שזה מייאש לנסות ולנסות וזה לא מצליח גם אני הייתי מתעצבנת אבל בחיים לא התייאשתי! תמיד נלחמתי על זה!! תילחמי ומאמינה שתקבלי בקרוב:)
  • לי דיקור לא עזר. בגלל הבעיה הגענו ישר לרופאת פוריות מבלי לחכות שנה ולא הייתה שום בעיה. אף פעם אל תתייאשי! לנו התהליך לקח כמעט שנתיים שברובן לא עברנו טיפולים אלא רק בדיקות ואיזון של בלוטת התריס.
    בהצלחה :)
  • היי תותי!
    קודם כל אל תתייאשי! זה מאוד נפוץ ויש המון פתרונות.
    אני פוליציסטית מגיל 17 וגם לי אמרו שזה עלול ליצור בעיות פוריות כיוון שהמחזור לא סדיר אבל אין לך מה לדאוג.
    אני מנסה כבר 5 חודשים בלי עזרה רפואית והחלטתי שלפני שאני פונה לרופאת פןריות ולכל הכדורים הללו אני מנסה בדרך טבעית. שמעת על תוסף תזונה שנקרא ״maca root"? ויש גם את vitex תעשי על זה חיפוש בגוגל. עשיתי ממש מחקר על זה ולפני שבוע התחלתי לקחת את שניהם. התפקיד שלהם הוא לאזן הורמונים ולכן הם מאוד מומלצים לפולציסטיות כיוון שיש להם חוסר באיזור הורמונלי. מאוד ממליצה לך לקרוא חוות דעת של נשים על שניהם ואולי כדאי לך גם לנסות. כולן כותבות שתוך חודש קיבלנו מחזור ובניסיון השני כבר נקלטו. זה כמובן מאוד שונה מאחת לאחת אבל אין לך מה להפסיד כיוון שזה לא עושה נזק לגוף- זה טבעי. מצאתי אתר שממש מפרט על שניהם- זה באנגלית ויש שם המון חוות דעת. אני אעדכן אותך אם יש שינוי אצליץ שוב אני לוקחת את שניהם כבר שבוע ואין תופעות לוואי כלל.
    זה האתר :
    http://www.naturalfertilityshop.com
    תעדכני אותי מה את חושבת על התוספים
    עדי

    עדי
  • הי נשאלה שאלה האם דיקור סיני עוזר לנשים עם שחלות פוליציסטיות.
    אני יכולה לענות מתוך נסיון של הרבה מטופלות שעשו עימי תהליך שכלל דיקור סיני בשילוב שתייה של צמחי מרפא ושינוי יסודי בתזונה הכולל בעיקר תזונה בעלת אינדקס גליקמי נמוך (פחות סוכרים ופחממות פשוטות עוד..) וכמובן תזונה בריאה. נמצא קשר ישיר בין עמידות לאינסולין ושחלות פוליציסטיות. (לא לתהבלבל בין עמידות לאינסולין למחלת הסכרת)אך במצבים רבים ניתן לראות גם השמנה בטנית.
    כשהמטרה לעזור לשחלות לבייץ כל חודש או חודש וחצי. אופי הטיפולים בדיקור משתנה ומותאם למקום בו המטופלת נמצאת במחזור החודשי ( לפני ביוץ ולאחרי ביוץ), אני מנחה את הנשים לעשות מעקב ביוץ וזקיקים (US) בדיוק כמו הן עושות עם רופא הנשים שלהן.
    מצרפת מאמר שהכנתי בנושא , אם זה יעזור למישהי זה יהיה נפלא.http://www.peymot.blogspot.co.il/2012/11/polycystic-ovary-syndrome.html

    אניה גלרון המעיין
    מנהלת פורום רפואה משלימה
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה