האם הריון מ-IVF ואיקסי נחשב אוטומטית בסיכון? - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום,

    אני בת 36 ולפי הבדיקות אמורה להיות בסדר. בעלי עם בעיית זרע די רצינית (כמעט כל הפרמטרים משמעותית מתחת לנורמה), ואחרי נסיונות טבעיים של כמה חודשים ושלוש הזרעות עשינו IVF. נשאבו 6 ביציות וכולן הופרו בהצלחה בעזרת מיקרומניפולציה והעוברים היו יפים. הוחזרו לי שניים והשאר הוקפאו.

    אתמול (10 ימים אחרי ההחזרה) עשיתי בדיקת דם ויצא בטא 173, פרוגסטרון מעל 190 (בעזרתו הנדיבה של אנדומטרין פעמיים ביום), אסטרדיול 6247. הבוקר חזרתי על הבטא (בעיקרון רציתי מחר אבל אין בדיקות דם עד יום ראשון) ויצא 303. מרגישה טוב, אין כאבים/דימומים/תופעות לוואי פרט לרגישות בחזה שהבנתי שנורמלית בשלב זה.

    האם לאור הנ"ל ההריון שלי נחשב בסיכון גבוה? ואם כן אז מה זה אומר ברמה הפרקטית, אני צריכה לעשות משהו מיוחד? ובלי קשר, האם אפשר לדעת או לקבל איזשהו כיוון כללי לפי התוצאות אם נקלט עובר אחד או שניים?

    תודה רבה!
1 תגובות
עמוד 1
  • שלום רב

    יש המחשיבים זאת הריון בסיכון (על פי נהלי משרד הבריאות) אם כי פרקטית אין להגדרה הזו יותר מדי משמעות פרקטית. מדובר בסיכון מעט מוגבר למומים וללידה מוקדמת - אם כי תוספת הסיכון הינה נמוכה.
    אי אפשר לדעת לפי התוצאות האם נקלט עובר אחד או שניים.

    ד"ר הדר

מותר ואסור לאכול בהריון והנקה