שאלה לבנות שלקחו איקוקלמין - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • אז ככה.. אני פוליציסטית. קיבלתי כדורים כדי לקבל מחזור. חמישה ימים אחרי שסיימתי קיבלתי מחזור. התחלתי לקחת איקוקלמין ביום ה2 עד ה7 למחזור (בהמלצת הרופא) וזיהיתי ביוץ מהיום ה14 למחזור. כמובן שעשינו מה שהיינו צריכים לעשות כל יום. היום כבר היום ה 18 למחזור וכל הזמן הזה המשכתי לעשות בדיקת ביוץ ועדיין יוצא לי חיובי. לפני היום ה14 היה שלילי ומאז עדיין חיובי (בדיקה של קלירבלו שבודקת את רמת הLH). החלטתי לנסות עם מקלוני הביוץ הרגילים שגם יצאו חיוביים ביום ה14 והיום יצאו שלילי. קרה למישהי שיצא בדיקה חיובית במשך חמישה ימים?? הביוץ לא אמור להיות גג יומיים/שלושה?
    אשמח לשמוע אם גם לכן קרה.

    עדי
5 תגובות
עמוד 1
  • יכול להיות שהיו לך כמה ביציות שהשתחררו אחת אחרי השניה?!
    אני לא מאמינה בבדיקות ביוץ ולא השתמשתי בהן אבל כן הלכתי למעקב זקיקים יחד עם האיקללמין... כדאי לבדוק באלטרסאונד - יותר אמין...
    בהצלחה!
  • למה הרופא לא שלח לבדיקת דם ומעקב זקיקים יחד עם האיקקלומין??

    תמר
    הבלוג שלי

    http://www.tapuz.co.il/blog/userBlog.asp?FolderName=myscraps

  • כשלוקחים איקקלומין לא סומכים על ערכת ביוץ.. סומכים על מעקב זקיקים ובדיקת דם פעם ביומיים..
    חבל שהרופא ממהר לתת איקקלומין בלי טיפול הולם.. בכל מקרה הלוואי שנקלטת!! בהצלחה
  • היי בנות! תודה על המענה!
    אני חיה בארהב ופה זה שונה לגמרי. מהבחינה הזו אין כמו שירותי הרפואה בארץ. בכל מקרה הרופא שלי היה על הפנים כי כשהלכתי למעקב זקיקים מצאו לי ציסטה וזה לא טוב לקחת איקוקלמין כשיש ציסטה כי זה עלול להגדיל אותה. לפני יומיים התחיל לי דימום נוראי וכאבי מחזור. משהו לא בסדר שם והיום אני הולכת לרופא פרטי שיבדוק הכל ונתחיל מהתחלה. זה היה החודש הראשון שלי עם איקוקלמין והחוויה לא הייתה נעימה אבל מקווה להתחיל חודש הבא שוב ושיצליח. שמעתם במקרה שקרה למישהי? דימום ביום ה21? הייתי אמורה לחכות שבועיים ולעשות בדיקת הריון או לקבל מחזור ואז פתאום התחיל הדימום הזה. לא יודעת מה זה.
  • בהצלחה!!

    תמר
    הבלוג שלי

    http://www.tapuz.co.il/blog/userBlog.asp?FolderName=myscraps

מותר ואסור לאכול בהריון והנקה