תוצאות סקירה מאוחרת עזרה בנות - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • הי אני בשבוע 23 עם בן זכר, כל הבדיקות עד היום היו תקינות וביצעתי אתן כולן, רק שהפעם הכל היה תקין חוץ מזה שהרופא שעשה לי את הסקירה אמר לי שאגן כיליה אחד של העובר בקוטר 4 והשני בקוטר 6 וצריך להיות במעקב, זה לא היה רופא פרטי אז כמובן שהוא לא היה נחמד או מסביר מידי, למישהי היה את זה?

    3> linoy
5 תגובות
עמוד 1
  • 534 קראו ואף אחת לא ענתה?

    3> linoy
  • היי מתוקה,
    אין לי מושג...
    מתי את הולכת לרופא שלך? כדאי להתיעץ איתו ועם ד"ר הדר בפורום מומחים..
    בהצלחה! תשתדלי לשמור על אופטימיות. אם זה היה משהו קריטי הוא היה אומר לך לפנות בהקדם לרופא שלך, גם אם הוא לא פרטי..
    בהצלחה! תעדכני

    שיר (:
  • לינוי שלום, מבינה את הלחץ שאת נמצאת בו כרגע,אשמח להרגיע אותך ולומר שבהריון הקודם שלי היה לנסיכה בין 9-12 מ״מ בכל אגן כלייה שזה חריג לחלוטין.כתוב על זה בכל אתר אינטרנט וכל רופא דאג לומר שזה סמן קל לתסמונת דאון.אני חרדית ולכן לא עושה שום בדיקה במהלך ההריונות לא סקירות לא כלום.ההרחבה הלכה וגדלה שכבר הכינו לי רופא ילדים בלידה וכו׳..נולדה לי נסיכה מושלמת בלי שום בעיה בכלל ולו הקטנה ביותר.זה ממצא נפוץ במלא הריונות לעוד 2 חברות שלי מצאו את זה ונולדו להם ילדים בריאים לגמריי מה גם שההרחבה כל כך קטנה שבכלל לא נראה לי שיש לך ממה להילחץ.תהני מכל רגע :)
  • לצערי אני לא יכולה לעזור... הריון ראשון ורק בשבוע 16 אז אין לי הרבה ניסיון. אבל ממש ממש ממליצה לך לכתוב את השאלה בפורום סקירת מערכות של אינפומד:
    http://www.infomed.co.il/forum-310/
    עונים שם שני פרופסורים מצויינים ובדרך כלל ממש מהר.

    בהצלחה !!!
  • תודה רבה לכן בננות, אכן אני מנסה להשאר אופטימית ולומר לעצמי שזה שום דבר, עוד שבוע וחצי יש לי ביקורת שיגרתית אצל הרופא מקווה לשמוע בשורות טובות!.


    3> linoy
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה