פס בהיר בבדיקת הריון ביתית - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי לכן,
    כתבתי כאן כבר מספר פעמים בשביל לדעת אם קיימים אצלי סימנים להריון..
    היום זהו יום המחזור והוא לא הגיע, כמובן שרצתי לסופר פארם לקנות בדיקה ומרוב חוסר הסבלנות ביצעתי אותה בשירותים בקניון.. ב4 דקות הראשונות הופיע פס אחד כהה וברור. אז הספדתי את החודש דחפתי את הבדיקה לתוך האריזה ואת האריזה לתיק. אחרי 40 דקות הצצתי במקלון שוב במחשבה שאולי מהתאורה הנוראית שם לא ראיתי או לא יודעת מה, וגליתי שלפס העבה התווסף פס חלש אך ברור.. האם יכול להיות שאני בהריון ? או שאם ב4 דקות הראשונה לא ראיתי שני פסים אז התוצאה היא שלילית?
2 תגובות
עמוד 1
  • היי גם לך:)
    בשלב ככ מוקדם (יום אחד איחור)הבדיקה לא תמיד מהימנה. לכן מומלץ להמתין עוד מספר ימים ולבצעה שוב או בדיקת דם שהיא המדוייקת ביותר:)
    ליהי סופרין, N.D
    מדריכת הכנה ללידה והנקה
  • אני ביצעתי את אותה הבדיקה שבוע לפני המחזור,גם לי היה מקרה כמו שלך,פס כהה שאליו התווסף קו בהיר,אבל אחרי 7 דקות ( אני לא חושבת שהזמן משנה) ואז אמרו לי וגם קרתי על דף ההוראות שאם הפס הנוסף הוא חלש,זה בהחלט מעיד על הריון,אבל מאוד התחלתי,אז אני בטוחה יקירתי שאפשר להגיד לך מזל טוב! אבל בכל זאת,תעשי בדיקת דם לגילוי הריון
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה