רצועות פאבליק - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום לכולם,
    חדשה פה
    אמא טרייה (3+ חודשים) לילד מדהים.
    השבוע הולכים לשים לו רצועות פאבליק. נראה לי הגיוני שכאמא אני אהיה קצת לחוצה מהמצב. אך אני מקבלת אותו באהבה מתוך ידיעה שזה בא כדי לעשות רק טוב לילד שלי.

    הייתי שמחה לשמוע מהורים עם ניסיון קצת על החוויה.
    אני הולכת להכניס את הילד לגן בגיל 5 חודשים. איך הוא יסתדר עם הרצועות שם?
    איך מכניסים ילד המחובר לרצועות לאמבטיה של העגלה ולעגלה בכלל או למנשא?????
    איך מסתדרים עם בגדים?

    כפי שכתבתי, אשמח לשמוע מניסיונכם.

    תודה
1 תגובות
עמוד 1
  • היי איילת, מבינה אותך ואת כול החששות לגמרי. הבת שלי מגיל חודשים ועד 4.5 הייתה עם רצועות פאבליק. מאתמול היא עם מכשיר ג'ורדן. תאמת לא יודעת מה יותר טוב. נקווה שזה יסתיים בתוך חודשיים. רצועות הפאבליק הן לא הדבר הכי גרוע שיש. זה מעצבן, זה לא נוח לכם ההורים בעיקר. לילדים זה לא ממש משנה, הם לא זזים עדיין הרבה ומבחינתם זה המצב הקיים. זה לא כואב להם. הם פשוט מוגבלים בתנועה. הילד/ הילדה נכנסים לאמבטיה של העגלה, אין אם זה שום בעיה, גם לטרמפולינה הם נכנסים... במידה ויש לך עגלת סטוקי, יהיה לך קצת בעעיתי כי העגלה עצמה מאוד לא נוחה וצרה. אם כול עגלה אחרת תסתדרי. קחי בחשבון שבעת הלבשת הרצועות, בעת מתיחת הרצועות הילד יבכה, זה יעבור לו מיד עם השלמת הסגירה. זה פשוט לא נעים להם המתיחה. אחררי 2 דקות הם כבר שוכחים.
    אשמח לענות לך על שאלות נוספות בדוא"ל [email protected]. בהצלחה, אנה .
    נ.ב
    הכל יהיה בסדר... הכול עובר. גם זה יעבור...
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה