שליית פתח והמטומה - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום, קצת רקע... אני נמצאת בשבוע 9פלוס 3, הריון שהגיע אחרי טיפולים ואחרי הפלה שהחשד לה הוא אי ספיקה צווארית. בעקבות דימום (כמו ווסת) בשבוע שעבר פניתי לרופא שלי והתברר כי יש לי שליית פתח והמטומה שנוצרה בעקבות הדימום אם הבנתי נכון... הרופא בדק אותי ונצפה דופק תקין, גודל עובר תקין, הרופא ציין שההריון תקין אבל שבעקבות השלייה יהיו לי דימומים ושככל הנראה השלייה תעלה עם הזמן. השאלה שלי, באיזה מצב של דימום אני צריכה שוב לפנות לרופא (יש לי שקיפות בעוד שבועיים), האם אני צריכה לנוח כשיש דימום או ניתן ללכת לעבודה? אני לא יודע איך להתנהל. הרופא שלי לא ממליץ בכל דימום לפנות לבית חולים כי אין מה לעשות כל כך בשבוע כזה. אתמול שוב היה יום שלם של דימומים בעיקר בזמן מתן שתן וניגוב (סליחה על התיאור) קצת פחות מפעם קודמת. הלכתי לעבודה, חזרתי הביתה ומאז אני נחה בעיקר. האם זה נורמלי לשבוע הזה? מה לעשות? מאוד סומכת על הרופא שלי מטופלת פרטי אבל חוששת מאוד להריון הזה ולכן רוצה עוד חוות דעת. תודה רבה רבה!!
1 תגובות
עמוד 1
  • שלום רב

    כדאי לפנות לבדיקה כל פעם שיש שינוי במהות הדימום
    כלומר כאשר כמותו מתגברת או ממושכת מן הרגיל
    ו/או כאשר מצטרפים סימנים נוספים - חום, כאבים וכדומה

    ד"ר הדר

מותר ואסור לאכול בהריון והנקה