הפלה טבעית - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום רב

    אני אמא לילד וכרגע נמצאת בהריון שני בשבוע 8 ( בשבוע 7 לא היה דופק לעובר) נבדקתי אצל שלוש רופאים ולצערי הרב (מאוד) כולם המליצו לבצע גרידה ( עדיין מחכה לתור) , לפני יומיים התחילו דימומים השאלה שלי היא, האם זה תחילת הפלה טבעית ללא שום התערבות ( כירורגית או כדורים) , איך יודעים שזה זה והאם יש סיכונים בהפלה בבית ?

    תודה רבה.
3 תגובות
עמוד 1
  • שלום יקירה,

    ראשית צר לי שזה המצב, אני מקווה שבקרוב הכל יהיה מאחוריך.

    חשוב לי להדגיש שאינני רופאה או אשת מקצוע, אך מנסיוני, גם אם מתחילה הפלה ספונטנית, חשוב לבדוק שאין צורך לבצע ניקוי של הרחם, כי לעיתים הגוף לא מנקה את עצמו לחלוטין ונדרשת התערבות של גרידה למרות ההפלה.
    אין שום סכנה בהפלה ביתית, זה בהחלט לא משול ללידה ביתית, אך כמובן שאם את מתחילה לסבול מדימומים חריגים, גשי מיד להבדק.

    שולחת חיבוק,
    יעל
  • תודה רבה לך על תגובתך

    אכן קרתה הפלה טבעית בבית, מתאוששת.
  • חיבוקים!!
    תרגישי טוב!!
    שתתאוששי מהר!!
    ותקלטי בקרוב להריון תקין!
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה