תפרים לאחר לידה-רשלנות - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי, אני כ6 שבועות לאחר הלידה. הייתה לידת ואקום עם חתך חיץ. בבדיקה אצל הרופא נשים לאחר הלידה נאמר לי שחתיכת עור התקפלה פנימה בתפירה וזה מה שעדיין מכאיב. הרופא שלי אמר שבין 4-6 חודשים יכול לגדול העור מעל זה, לא כלכך הבנתי איך. או שבמקרה הגרוע יש לחתוך שוב להוציא את החתיכה ולתפור מחדש. שאלתי היא כזו, האם ישנה עילה לתביעה? זה כואב, ומפריע לאורך החיים שלי ולתפקודיי המיניים. אשמח לעזרה!!

1 תגובות
עמוד 1
  • עדי שלום,

    ראשית אבקש לאחל לך מזל טוב.

    שני ולגופו של עניין, לא כל נזק שאירע כתוצאה מפרוצדורה רפואית בהכרח מצביע על רשלנות רפואית אלא רק אם נגרם כתוצאה מפעולה רפואית בלתי סבירה.

    בעניינך, התקפלות או תפירת עור כתוצאה מתפירה שלאחר לידה הינו סיכון ו/או סיבוך ידוע ומוכר אשר ברוב המקרים ניתן לתקנו בפרוצדורה פשוטה או שהוא חולף מעצמו.

    לאור זאת, גם בהנחה שהתפירה הייתה בניגוד לסטנדרט סביר והיא הובילה להתקפלות הרי שמדובר על נזק מינורי בלבד שספק אם יהיה בו כדי להצדיק הגשת תביעה בגין רשלנות רפואית שנושאת עמה עלות בלתי מבוטלת.

    יחד עם זאת, ככל שבחלוף הזמן הנזק לא יחלוף ונראה כי יישאר לצמיתות אני ממליץ לך לבדוק את הנושא יחד עם עורך דין העוסק בתחום על מנת לבחון עילת תביעה.

    איחולי רפואה שלמה,

    עמית שטרייכמן, עו"ד
    עמית שטרייכמן | עורך דין

    קק"ל 82/31, באר שבע / הרכב 1, תל אביב
    טל: 08-6788174 | פקס: 077-3179696
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה