אובדן הריון - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי, אני בת 31 התחתנתי ליפני שנה ו3 חודשים, לאחר 3 חודשים ניכנסתי להריון שניגמר בשבוע 9 כי פסק הדופק לעובר, אחרי 7 חודשים ניכנסתי להריון שוב והפעם הפלה כימית , ועכשיו ניכנסתי שוב להריון ומצאו ממצא בצד ימין והבטא נמוכה מסתבר שהעובר השתרש בחצוצרה וזה הריון מחוץ לרחם, בנוסף לזה יש לי שחלות פוליציסטיות למרות שאין לי שום תסמינים לזה, אני כל כך שבורה ולא מרגישה אישה ביכלל, כל החברים והחברות שלנו כבר בהריון ועם ילדים ואני רואה את בעלי וכמה שכואב לו בכל פעם שניגמר עוד הריון וזה שובר אותי יותר, אני מרגישה מקולקלת, אין לי חשק לכלום לא לעבוד ולא לנקות את הבית פשוט יושבת כל היום על הספה ובוכה, בוכה על הילדים שאיבדתי, בוכה על היותי אישה לא אישה, בוכה על הכאב של בעלי בעיניים, , מפחדת להיות בהריון.. בכל הריון ניכנסת לשירותים וכאילו מחכה ליראות את הדם... אני עכשיו עדיין עם העובר תקוע לי בחצוצרה ומתה להכניס יד ופשוט לתת לו דחיפה קטנה לתוך הרחם ללטף אותו ולומר שאני לא מוותרת ואני נילחמת , אבל יודעת שזה ללא הועיל, יודעת שזה עוד ניסיון שצריכה לעמוד בו.. אבל מרגישה שכל המחסומים נישבר ים ובא לי פשוט ליצרוחחח בא לי כבר תינוק מישליי ורק שלי, לא לטפל בכל הילדים של השכנים, ולא לטפל רק באחיינים המדהימים שלי אבל לא שלייי.. זועקת לה׳ בכל לב, הולכת למקווה ובוכה שם וזועקת מהנשמה בכל טבילה וטבילה..
3 תגובות
עמוד 1
  • לילוש היקרה,

    ראשית אני מתנצלת על התגובה המאוחרת.

    אני כואבת את כאבך וכל כך מבינה ללבך.
    כיוון שבכל אחת מהפעמים נראה שההריון הסתיים מסיבות אחרות, עם כמה שזה עצוב ולא באמת מנחם, עושה רושם שפשוט כל פעם נפלת על הצד הפחות נעים של הסטטיסטיקה.

    יחד עם זאת, אני חושבת שאולי יהיה נכון עבורך לבצע בדיקה מקיפה אצל גניקולוג בכדי להבין אם יש או אין לך בעיה כלשהי. תחושת הבטן שלי (הלא מקצועית כמובן) היא שאין לך שום בעיה, אך כל המאורעות האחרונים בוודאי שלא מוספים נחת ורוגע ולחץ ידוע כסיבה מצויינת לחוסר יכולת להרות (אם כי, עושה רושם שאין לך שום בעיה להרות. הרית שלוש פעמים בשנה - זה הרבה :) ). ברגע שתתבהר לך התמונה ותדעי שהכל בסדר, אני בטוחה שזה ירגיע אותך.

    נסי לשקול אולי מעט תמיכה נפשית, את בהחלט ראויה לה. עברת הרבה בחודשים האחרונים ואין שום סיבה שתמשיכי להתמודד עם כל הכאב והצער האלו לבד. חפשי עזרה. את יכולה גם לקרוא פוסט שאני כתבתי - תביני עד כמה את לא לבד.

    ואתה תראי, כשהאפיזודה הנוכחית תסתיים ותתבונני לעתיד, תוכלי לגייס את כל האופטימיות שבעולם ומתוך מקום רגוע ונינוח, בטוחני שתהני מהריון בריא ומשעמם.

    אני שולחת בינתיים שק של חם, אהבה וחיזוקים,
    יעל
  • את לא מבינה כמה אני מודה לך על התגובה , תודה על העידוד, קראתי מלא תגובות שלך לכל מיני בנות ואת עושה עבודת קודש ממש.. בכל מיקרה חשבתי לקחת לי מעט חופש מכל זה בלי מעקב זקיקים ואלפי בדיקות הריון לפני שהמחזור ביכלל אמור לבוא רק מהלחץ להיות בהריון .. החלטתי פשוט לתת לעצמי מנוחה מהכל ומה שיהיה יהיה.. לפחות ל3 חודשים הקרובים. הרגשתי כל השנה הזאת כאילו הדם בגוף השתולל ללא הפסקה גם שאני ישנה , כל הזמן לחץ וחושבת על זה כל היום.. כל שניה זה פשוט לא יאמן.. דייייייי אין לי כח עוד. אז זהווו לבינתיים. מבטיחה לעדכן אם יהיו התפתחויות מעניינות ומקווה שניפגש בקבוצה שונה מזו, מאחלת מלא הצלחה לכל הבנות היקרות שכאן שתיזכו להריון תקין ומשעמם במהרה.. כולנו.. ומילה אחרונה - פשוט שחררו .
  • לילוש היקרה,

    אני כל כך שמחה שיכול לעזור - אפילו במעט.

    הגישה שנך נכונה ומצויינת!
    כפי שאמרת בצורה טובה ומדוייקת, צריך לעיתים לדעת בחיים פשוט לשחרר.
    ובכל עת זכרי, שאנחנו כולנו פה איתך ובשבילך.

    שיהיה יום מצויין,

    יעל
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה