חלבון עוברי hcg גבוה - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי ד״ר,
    בבדיקת הסקר הביוכימי שליש ראשון יצא לי hcg מאוד גבוהה 11.48 MOM התוצאות של תסמונת דאון יצאה 1:1100 הלכתי לגנטיקאי הוא אמר שכנראה זה משהו שקשור לתפקוד השלייה ולחכות לתוצאות של החלבון העוברי, היום קיבלתי תוצאות של החלבון עוברי : 3.28 HCG ( טווח נורמה 3.0 - 0.2 )
    כל השאר יצא תקין והשכלול של גיל ובדיקה לתסמונת דאון יצא 1:10000, האם ישנה סיבה לדאגה? ומה זה בדיוק אומר שה hcg גבוה הוא אמנם עדיין גבוה יותר אבל ירד משמעותית. הרופא שלי אמר שבכל מקרה אני. נחשבת להריון בסיכון גבוה מה הם ההשלכות?
    תודה מראש על תשובתך,
    יעל
1 תגובות
עמוד 1
  • שלום רב

    HCG גבוה הוא גורם סיכון לבעיות שלייתיות כגון עיכוב גדילה תוך רחמי ורעלת הריון. לאור זאת, את צריכה להיות במעקב הריון בסיכון גבוה כדי לעקוב אחרי גדילת העובר וסימנים של רעלת הריון.

    ד"ר הדר

מותר ואסור לאכול בהריון והנקה