ציטוטק- עזרה פליז!!!! - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היום נאלצתי לעבור הפסקת הריון בשבוע 8עם ציטוטק. לא הרבה אחרי נטילת הנרות התחילו כאבייםםם עזיייםםםםם ודימום. הכאב בלתי נסבל (ויש לי כח סבל), לקחתי 2 נרוסים, עושה מקלחות עם זרם חם על הבטן, בעלי קנה לי שקית חימום גדולה על חשמל שאני שמה על הבטן ושום דבר לא עוזר!!!! עכשיו לקחתי עוד 2 אדוויל ועשיתי שוב מקלחת עם זרם חם.
    מישהי שעברה יכולה להמליץ על דרכים להקלת הכאב?????
1 תגובות
עמוד 1
  • לקחתי בזמן ציטוטק משכך כאבים חזק שניתן רק במרשם ואפילו זה אני לא בטוחה שעזר או שהכאב פשוט הפסיק. בכל אופן תהיי חזקה זה עוד מעט יעבור. אכלתי שוקלד פה ושם כי הרגשתי שאני מתעלפת עוד שנייה. ומה שהכי עזר זה לשבת מול איזה סידרה אהובה ומצחיקה במחשב ופשוט להסתכל פרק אחרי פרק. גם אם קצת זה יסיח את דעתך מהכאב הפיזי והנפשי.
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה