דרכים טבעיות לעודד הצלחה בטיפולים - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי

    אני חושבת הרבה על איך אני יכולה לעזור להצלחת הטיפול חוץ מרק לעשות מה שהרופא אומר.

    רציתי לשאול את דעתכן,
    האם יש כל מיני טיפולים טבעיים או אלטרנטיביים שאתן עושות במקביל?
    האם אתן יודעות על דברים שבאמת עובדים?

    אני אספר על עצמי שאני כבר קצת יותר מחודש נמצאת בטיפול של רפואה סינית לעידוד הפוריות.
    הטיפול הזה כולל פעם בשבוע דיקור סיני, ובמשך כל הזמן הזה אני גם בתהליך של שינוי תזונתי מאוד משמעותי. אם מישהי רוצה לשמוע יותר, אשמח להרחיב.

    חוץ מזה, שמעתי על תחבושות היגייניות שנקראות "מגע הקסם" אבל לא ניסיתי ולא ממש הבנתי איך זה עובד.

    אשמח שנשתף ככה בדברים שעובדים לכן או שאתן מאמינות בהם, ובדברים שהם גם סתם שטויות לקחת מאיתנו כסף...

    תודה
    קרןץ

5 תגובות
עמוד 1
  • קיבלתי המלצות לדיקור אבל לא התנסיתי.. החלטתי להתחיל כמו שאני. את התזונה שיניתי לפני כמה חודשים ואני חושבת שזה מאוד משפיע גם על הגוף ובטח על הנפש.

    אני באופן אישי קוראת הרבה מאמרים מדעיים אז קראתי על השפעת חומרים שונים ומחקר אחד ששיכנע אותי היה על ויטמין D ופוריות. התייעצתי עם רופא המשפחה ונטרופטית ושניהם המליצו בחום. בלי קשר לטיפולי פוריות והריון, זה פשוט גורם לי להיות שמחה יותר אז ממליצה על תוסף תזונה. אני לוקחת ויטמין D וסידן כי זה נספג יותר טוב בגוף (שהייה בשמש לא באמת מספיקה).

    עוד לא יודעת אם זה באמת עוזר להיכנס להריון כי אני 3 ימים לפני בדיקת בטא אבל אעדכן כשיהיו תשובות..
  • היי קרן 86,

    אני חושבת שזאת יוזמה נפלאה, בדיוק רציתי לפרסם בעצמי פוסט בנושא.
    אני בסיבוב הזרקות שני עם גונל, בפעם הראשונה רירית רחם לפני ביוץ הייתה רק 3.5 סנטימטר. הייתה לי הרגשה שזאת הבעיה שלי כי כבר שנה וחצי מאז שהפסקתי גלולות לא היה לי דימום וסת נורמלי, רק הפרשות חומות (כשכל הזמן אמרתי זאת לשני רופאים הם המשיכו להגיד לי לא נורא אבל הרגשתי שמשהו לא תקין). אז התחלתי לקרא וראיתי שהוספת ויטמין E מאוד עוזרת לפוריות ולזרימת דם כך שזה יכול לעזור. אני גם התחלתי לעשות קומפרסים של שמן קיק שגם קראתי על סגולות של שיפור זרימת דם לרחם.( לשמן קיק יש עוד סגולות של עזרה נגד כאבי מחזור ונגד ציסטות בשחלות...)
    עדיין אין לי תוצאות, מחר יש אולטראסאונד ומעניין אם יהיה שיפור יחסית לחודש הקודם. אני אשתדל לעדכן. אני רוצה להוסיף שמה שאני עושה יחסית זול וזמין וממה שקראתי גם בטוח רפואית. אם למישהי יש מה להוסיף בקשר לזה בבקשה הגיבו. אם יש שיטות נוספות בבקשה שטפו.
  • שלום בנות, אשתף מניסיוני..
    התחלתי בטיפולי הפריה בגיל 43, לאחר 3 סדרות של טיפולים- הזרקות הורמונים ושאיבה, ללא הצלחה, פניתי בהמלצת חברה, לטיפול בדיקור סיני אצל מולי קליניק. מלבד גילי המופלג שהקשה על הצלחת הטיפולים, טיפולי הפוריות גרמו לי הרבה מתח, לחץ ותסכול. הרגשתי שהטיפול אצל מולי תרם לאיזון הנפשי והפיזי שלי. אחרי כל טיפול הרגשתי רגועה ושלווה יותר. אני מאמינה שבזכות תמיכה זו אכן הצלחתי בסופו של דבר להיכנס להריון..אתן יכולות לקרוא על דיקור סיני כתמיכה לטיפולי פוריות באתר שלה - מולי קליניק. שיהיה בהצלחה לכולן!!
  • היי...
    אני בת 30 ואנחנו מנסים כבר יותר משנתיים להיכנס להיריון.
    אני עם שחלות פוליציסטיות במצב חמור, אין לי מחזור ואני לא מבייצת בצורה טבעית בכלל.
    בעלי הוא בחור גדול ומישהו בעבודה שאל אותו אם בא לו להצטרף לדיאטה שהוא עושה. ( אם מישהו ראה את הסרט : fat sick and nearly dead ) הדיאטה מבוססת על שתית מיצי פירות וירקות למשך 60 יום והוא מנקה את הגוף ונותן אנרגיה לתאים של הגוף להתחיל לעבוד.
    כשבעלי חזר הביתה הוא שאל אותי אם בא לי להצטרף אליו לפרויקט. אני כמובן רוצה מאוד שבעלי יבריא ויחזור למשקל תקין ולכן ישר הצטרפתי למאבק.
    בהתחלה ראינו את הסרט ( אני ראיתי אותו לפחות 3 פעמים ) ואז התחלנו בצום מיצים במשך 60 יום.
    אני מודה היינו עושים את צום המיצים במהלך השבוע ובסוף שבוע היינו אוכלים ארוחת שישי עם המשפחה, אבל רוב הזמן היינו שותים מיץ.
    אחרי 30 יום ירדנו מאוד יפה (ירדתי 7 ק"ג) ואני קיבלתי מחזור, כל חיי לא קיבלתי מחזור הייתי בשמיים.
    אחרי המחזור התחלנו טיפול נוסף שהצליח והיום אנחנו בהריון שבוע 8.
    אני מאוד ממליצה לראות את הסרט הוא אומנם ממוקד בדיאטה אבל הוא גם מדבר על מחלות שאנו יוצרים לעצמנו בעקבות אכילת ג'אנק.
    ממליצה לנסות לעשות צום מיצים למשך 10 יום כי אז מרגישים בשינוי. ( בימים בראשונים מרגישים חלשים אבל אחרי 3-4 ימים הכול עובר ואתה פורח.
    ניתן לראות את הסרט:fat sick and nearly dead ביוטיוב.
    בהצלחה ואמשח לשמוע אם זה עזר לעוד מישהי :)



    :)
  • שלום בנות, הייתי רוצה לשתף מניסיוני..אנחנו ניסינו במשך כמעט 4 שנים..בהתחלה טבעי, אח"כ הזרעות ולאחריהן טיפולי פוריות..במהלך השנתיים הראשונות עברתי 5 הפלות בסביבות שבוע 6 ובשנתיים האחרונות לא נקלטתי כלל על אף כל המאמצים של טיפולי הפוריות..ואז..לפני ההחזרה האחרונה החלטתי לעשות הפסקה מכל ההורמונים ולנסות טיפול טבעי, אני סקפטית מטבעי, אבל גיסתי התעקשה שאלך אל מטפלת ברפואה סינית, שעזרה לה להיקלט בהחזרה של תרומת ביצית שנכשלה פעמיים קודם..היא מתמחה בתמיכה בטיפולי פוריות ובבעיות פוריות ככלל. אני טופלתי אצלה בסה"כ כחודשיים ונקלטתי בהריון!!..פשוט נס!..
    רק אח"כ שמעתי מכל מיני חברות שגם הן נכנסו להריון בזכות דיקור סיני שאלתי, איפה הייתן כל השנים?!..למה לא המלצתן?!..אז אני כאן כדיי להמליץ בחום. יכולות לקרוא עליה באתר- מולי קליניק..ושיהיה בהצלחה לכולן!!

מותר ואסור לאכול בהריון והנקה