נר בטוסיק - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • זה סיפור שלי מילדותי...
    כשהייתי בת 13 היה לי חום ואימי האמינה במדידת חום הטוסיק עד גיל 20 למאות שהתנגדתי ואז היא השכיבה אותי בכוח על הבטן בספה הורידה לי מכנס ותחתונים ודחפה לי את המדחום לפי הטבעת צרחתי כי זה כאב מכיוון שהיא דחפה לי את כל המדחום לתוך פי הטבעת עד הסוף במשך חמש דקות שלמות וכשהוציאה את המדחום צרחתי עליה והיא אמרה לי לחזור לשכב אז חזרתי כדי לא לריב איתה ואז היא באה ודחפה לי בכוח שתיי נרות ברוחב של שש סנטים ובאורך של שבע סנטים וזה היה כואב האצבע שלה היתה תקועה עמוק בפי הטבעת שלי במשך שתיי דקות ולאחר שהוציאה את האצבעות שלה דפקה לי זריקה במחט שאורכה הוא 8 סנטים אז כבר התחלתי לבכות לאחר 10 דקות הוציאה את המחט ודחפה לי עוד נר בתחת האם זה מותר לאמא לישות דבר כזה לילדה בת 13 ומאז אני מפחדת לשים לילדי נרות בטוסיק גם כשהם חולים והמצב חריג האם זה בסדר????
11 תגובות
עמוד 1
  • אני בת 17 ומכירה את המקרה עד היום אמא שלי מודדת לי חום בטוסיק ודוחפת לי נר בטוסיק
  • הנר הוא להורדת חום בלבד? אפשר לפרט תודה
  • יש לי טראומה
  • נראה לי טראומה של כל הילדים מגיל קטן
    גם אמא שלי אהבה למדוד חום בטוסיק עד גיל מאוחר 15 אפילו ולתת לי נר האמת שתמיד העדפתי בטוסיק מאשר למדוד בפה כי יש לי רפלקס הקאה וגם לגבי אנטיביוטיקה אז העדפתי נר נכון זה לא הכי נעים אבל אם את לא מכווצת את פי הטבעת אז זה לא כואב גם אפשר למרוח וזלין על הנר וזה נכנס בקלות

    גם עכשיו כאמא אני משתמשת בנרות ומד חום לישבן הכי טוב ומדויק שיש
  • אסור לה מפחיד.....
  • יש לי טראומה מהמון חוקנים שעשו לי בילדות ובגיל יותר מבוגר. גם זה לא היה אינטימי ממש, כל המשפחה ידעה שמכינים אותי לחוקן, נכנסו לחדר בזמן ששכבתי עם צינור בטוסיק. וזה יותר גרוע מנרות תאמינו לי. לפחות נר שמים וזהו, חוקן נמשך ונמשך, מוצאים ומכניסים וככה הרבה פעמים. עכשיו אני בהריון ובעלי דורש שיעשו לי חוקן בבית חולים לפני לידה;(((( ממש לא בא לי. אבל אי אפשר להתווכח איתו...
  • הכנסת המדחום עד הסוף? זריקה? (היה מותר לה להזריק לך חומרים?) להשאיר אצבע בטוסיק? נשמע לי נוראי. ממש עינוי. אני לא מכירה סיפורים כאלה וזה נשמע לי כמו טיפול מאוד קיצוני ולא מתחשב בך. מציעה שתשתפי בזה רופאת משפחה.

    צר לי שחווית את זה.

    לגבי ילדך, אין שום סיבה שלא תנסי למדוד לו חום בטוסיק או לשם נר. הכל בזהירות, רק את קצה המדחום, את הנר אולי לסכך לפני. אם הוא מגעב רע- להפסיק.
  • אני מודדת חום רק בטוסיק וגם נרות
    יש לי ילדה בת 12 שלא לוקחת האנטיביוטיקה בפה פשוט מקיאה
    אז אני שמה אותה על הרגליים שלי על הבטן ומודדת לה חום בטוסיק
    במידה ויש חום גבוה אני שמה לה נרות קצת מיבבת אבל בסוף עובר לה
  • הנר הוא להורדת חום בלבד? אפשר לפרט תודה
    האמת היא שזה מאוד כואב כי השעווה נוטפת
  • אני גם מודדת חום בטוסיק לילדים ולי,בעלי שיש לי חום שם לי גם מד חום ונרות
  • למה בטוסיק?
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה