שאלה לגבי שחלות פוליציסטיות ומחזור סדיר. - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי לכולן. הייתי אצל רופא נשים והוא אמר לי שיש לי שחלות פוליציסטיות. מה שמוזר לי שאף אחד מרופאי הנשים שהייתי לא אמר לי את זה מעולם. (הייתי אצל רופא אחר לפני 3 חודשים) . בכל מקרה.... רציתי לדעת, האם בחורה שיש לה שחלות פוליציסטיות אבל מקבלת כל 28 יום כל חודש ומזהה ביוץ, האם זה הגיוני? כי הבנתי ששחלות פולציסטיות לא תמיד מבייצות ולי יש כל חודש מחזור סדיר ואני מזהה ביוץ ע"פ כאב בבטן ובדיקות ביוץ, האם יכול להיות שאולי הביוצים לא תקינים בגלל הפוליציסטיות? אוף תעזרו לי אני כבר משתגעת. (מנסה כבר 5 חודשים להיקלט)
1 תגובות
עמוד 1
  • שלום לך, מניסיוני האישי- שחלות פוליציסטיות ניתן לראות ולאבחן באולטרה-סאונד, האם על סמך זאת קבע הרופא?.. מעבר לכך גם עם יש שחלות פוליציסטיות, ניתן לבייץ חודש בחודשו..עם זאת על מנת להיכנס להריון ישנם עוד גורמים משפיעים כגון בשלות/איכות הביצית, עובי הרירית ועוד..אני לא מומחית גדולה, הלכתי לרופאה סינית שמתמחה בדיקור סיני לפוריות אחרי שטופלתי אצלה כחודשיים נכנסתי להריון..ממליצה עליה בחום! אפשר לקרוא פרטים באתר שלה: מולי-קליניק בהצלחה!!
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה