מחפשת קצת תמיכה - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי לכולם, חדשה פה.. את ההודעה הזאת אני כותבת עם עיניים מלאות בדמעות, דמעות על עוד אשליה שנגמרה..
    לפני כתשעה חודשים נכנסתי להיריון שנגמר בגרידה בשבוע ה9.. כחודש אחרי שוב נקלטתי ושוב נגמר בגלל שק היריון ריק.. מאז מנסה כל חודש להכנס להיריון עם האשליה שיבוא היום וגם אני אחזיק בידיים תינוק קטנטן.. כל חודש שנגמר בדימום מרחיק אותי מהתקווה הזאת..
    וכך החודש, בו חוויתי סימנים להיריון כמו עייפות, התעורריות במהלך הלילה, חזה כואב, שתן תכוף ועוד.. אבל הגיע דימום חלש שלבנתיים נעלם ואיתו נעלמו גם התקוות.. מחפשת קצת סיפורים אישיים שיתנו לי כוח להמשיך.. תודה לכולן
7 תגובות
עמוד 1
  • היי מותק ,
    אין לי סיפור אישי ,

    אבל אני יכולה לחזק אותך .. שכל דבר זה לטובה .
    וכל דבר זה בעיתו ובזמנו , הרגע הזה יגיע .. את תחבקי תינוק קטן .
    צריך המון סבלנות , זה הכל ניסיון רק ..
    מאחלת לך במהרה להקלט , הריון בריא קל ותקין .. עם ידיים מלאות בעיתו ובזמנו

    ובנוגע לדימום שנעלם ,
    הוא היה רק יום אחד ??
  • תודה על התגובה.. בנתיים דימום חלש אבל עשיתי בדיקה ויצא שלילי..
    מקווה שבפעם הבאה יצא לנו ;)
  • בעז"ה ..

    שיההיו בשורות טובות אמן !!

  • גם לי אין שום סיפור, רק רוצה לאחל בהצלחה ובשורות טובות. ותנסי לראות אם הדימום ממשיך ומתחזק כי שמעתי שיש כזה דבר דימום השתרשות שהוא חלש ומפסיק... בכל מקרה מה שלא יהיה הכל לטובהההה גם אני בסרט של הניסיונות כבר כמה חודשים ומבינה לליבך.
  • היי, לגמרי מבינה את התסכול שלך.
    מצד שני את כבר פעמים נקלטת טבעי מה שאומר שאת יודעת שאת י"כולה "להיות בהיריון. זה בפני עצמו צריך מאוד להרגיע אותך כי הפריה, השתרשות וכו' זה לא מובן מאליו.
    תבקשי בירור אם עוד חודש-חודשיים לא ילך. תעשי צילום רחם/היסטרוסקופיה/שניהם כדי לראות שהכל בסדר במבנה הרחם ותתיעצי עם רופא פריון. תבקשי לדעתי גם בדיקת קרישיות
    כל מחזור שנגמר מתחיל מחדש והסיכוי להיקלט לא משתנה ותמיד קיים.
    אני נכנסתי להיריון אחרי כמעט 3 שנים של ניסיונות טבעיים ( שנה וחצי ) + 4 הזרעות ו5 הפריות.
  • את צריכה תרופות סבתא, לניקוי, איזון וחידוש הרחם, אחר כך תערובת צמחים שתכניס אותך להריון. עדכני אותנו. דרך אגב, זה לא כזה פשוט למצוא תרופת הסבתא, רק אישה אחת במדינת ישראל,מפתח תקווה, היחידה שיש לה את המבוקש שלך אצלה, אם את רוצה להרות בקלות בלי לבזבז זמן, תחפשי אותה, היא לא מפורסמת כי היא מבקשת סודיות, אני לא ארחיב מדי, זה עובד ובדוק.
  • היי מקווה שסיפורי יעודד במקצת..
    לפני כ- 4 חודש כתבתי כאן שאלה אם יש טיפול טבעי בשחלות פוליציסטיות, אחת הבנות המליצה לי על דיקור סיני ועל מטפלת שמתמחה בבעיות פוריות..אז הלכתי אליה..והיום אני בהריון כבר חודשיים פלוס..אחרי שנסנו במשך שנה.. לפי מה שהבנתי מהמדקרת הדיקור עוזר גם להפרעות בביוץ וגם בבעיה של השתרשות הביצית ברחם..שזו אחת הסיבות העיקריות להפלה מוקדמת..אני הגעתי אליה בזכות המלצה כאן..לכן ממליצה לך גם בחום!.. היא נקראת - מולי קליניק - מומחית לפוריות ברפואה הסינית שיהיה לך המון בהצלחה!! אמן!
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה