לקראת הפרייה ראשונה עם מנוגון - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • הייתי היעוץ באסף הרופא. בגדול התרשמתי מהם מאוד לטובה. הרופא שקבע לי את הפרוטוקול( ד״ר יונתן ברקת) רשם לי 225 מנוגון. זה נראה לי המון, בהזרעות הייתי לרוב עם 75 וקצת עם 87.5.
    מה תופעות הלוואי הצפויות שלו? לגונל הגבתי טוב הסה״ כ חוץ מתחושת נפיחות בבטן.
    ומשהו שחדש לי זה האורגלוטרן. איך הגבתן אליו?
2 תגובות
עמוד 1
  • היי בוקר טוב.
    אני גם התחלתי שמה עכשיו טיפול.
    צוות מקצועי , ממש מקסימים תמיד זמינים לשאלות ומלאי סבלנות שיהיה לך בהצלחה.
    ויש הרבה רופאים במחלקה.. כל פעם שתהיי שמה יקבל אותך מישהו אחר..
    הייתי גם אמורה להשתמש באורגלטרן אבל היה מחסור בכמה בתי מרקחת החליפו לצטרוטייד.
    המון הצלחה
  • היי, אני הגבתי למונוגון בשילוב גונאל הרבה יותר טוב מאשר כשלקחתי גונאל לבד. בדרך כלל המינונים גבוהים יותר בהפריות מאשר בהזרעות, כי רוצים לשאוב כמה שיותר ביציות טובות.
    האורגלוטרן והצטטרוטייד כמעט אותו דבר, פשוט אחד מהן מוכן לשימוש והשני צריך לערבב את התמיסה, הוא טיפה יותר שמנוני ואולי קצת שורף אבל בקטנה, עובר מיד....
    בהצלחה!!
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה