שבוע 5 - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי בנות, קצת רקע..... אני בת 38 ויש לי 2 ילדים שיהיו בריאים. בחודש נובמבר עברתי גרידה לאחר שהפסיק דופק העובר בשבוע 8(הריון שלקח שנה וחצי עד שנקלטתי).החודש גיליתי שאני שוב בהריון ורוצה לשמוח אבל כל כך מפחדת שאפילו לא קבעתי תור לרופא ולא עשיתי בדיקת דם(עשיתי בדיקת הריון ביתית ועוד אחת כמה ימים אחכ שהראתה כבר פס כהה). אני יודעת שזה טבעי לחשוש אחרי שעוברים הפלה אבל מה שגם לא עוזר פה זה שאין לי עדיין שום תופעות חוץ מעייפות וקצת כאבים בחזה. בשתי ההריונות הראשונים שלי היו לי בחילות ממש מההתחלה. מתי התחילו לכן בחילות?
    אשמח לעצות.......
4 תגובות
עמוד 1
  • אני מאוד מאוד מבינה אותך , אבל כל הריון הוא שונה ממשנהו, לא מחייב שיהיו לך בחילות, איחור במחזור, רגישות בחזה ובדיקת הריון חיובית זו אינדיקציה מספיק טובה??. אני גם עברתי הפלה טבעית ובשלב יותר מאוחר של ההריון(סקירה ראשונה לא היה דופק..)ואז הייתי צריכה לעשות הפלה, כמובן שנקלטתי שוב (אחרי שנה וחצי!!!)פחדתי נורא במיוחד בסקירה הראשונה והיום ברוך ה' הבת שלי בת 4 היום והיא מדהימה!! אל תתני למה שקרה לדכא ולהפחיד אותך , תעשי את הבדיקות וכן מותר לך לדאוג ולפחד אבל אל תתני לפחד לנהל אותך .כמו שכתבתי כל הריון הוא שונה והכל בידי בורא עולם , את עברת בעבר הריונות תקינים , אז אין שום סיבה שגם ההריון הזה יהיה תקין????, מזל טוב מותק ובהצלחה ??
  • אין לי מושג למה הוקלדו סימני שאלה כשהקלדתי סימני קריאה ..
  • תודה מיטל! רק מי שבאמת לצערי עברה משהו דומה יכולה באמת להבין את הפחד הזה שהוא לא נשלט...לפני כן לא חשבתי שמשהו יכול לקרות. פתאום יש פחדים שמשתלטים עליי ואני לא רוצה להיות פסימית כי זה לא אני. בהריונות הקודמים שלי הייתי צעירה יותר ותמיד יש פחד שזה אולי קשור גם לגיל למרות שזה קורה בכל גיל. אני מקווה שאצליח קצת לשמוח סוף סוף.
    באיזה שבוע התחילו לך בחילות אם בכלל? קבעתי סוף סוף תור לאמצע שבוע שביעי (עוד שבועיים). זה לא מוזר שעד אז אני בכלל לא יידע אם זה הריון בתוך הרחם וכו'?
  • את יכולה לעשות בדיקת בטא ולראות הכפלה וזה יבטל הריון חוץ רחמי
    מבינה אותך מהצד האחר- ילדתי תינוקת פגה אחרי שמירה בעקבות ירידת מים והיפרדות שילייה וכרגע אני בתחילת הריון (שבוע 4, גיליתי רק לפני יומיים.. ), וכל תחושה מוזרה שיש לי אני רצה לשירותים לבדוק שזה לא דם.. הלוואי שיעבור בנעימים, שיהיה קל ושיהיה 40 שבועות מלאים
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה