טיפ: מעבר לשעון קיץ והשפעתו על השינה של ילדכם - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • ב 25/3/16 עוברים לשעון קיץ. בשעה 2:00 לפנות בוקר מחוגי השעון יזוזו שעה אחת קדימה לשעה 3:00. זה אומר שכולנו נפסיד שעת שינה.
    המעבר לשעון קיץ פחות קריטי מבחינת ההשפעות שלו על השינה של ילדינו לעומת המעבר לשעון החורף. אך בכל זאת יש ילדים שכן יושפעו מהמעבר ויהיו עייפים יותר מהרגיל, בגלל המחסור בשעת השינה. אז מה בכל זאת ניתן לעשות?
    1. השאירו שעון אחד בבית שיהיה מכוון עדיין על שעון חורף.
    2. ביום חמישי ה 24/3/16, היום שבו מזיזים את מחוגי השעון, השכיבו את הילדים כרבע שעה לפני השעה בה הם רגילים בדר"כ ללכת לישון.
    3.ביום שישי, אפשרו לילדים לנוח בצהריים. שימו לב שרוב הילדים בחופשת פורים, כך שניתן יהיה לאפשר מנוחה יותר מוקדמת באותו סופ"ש. המנוחה תעזור להם להשלים את שעת השינה שהפסידו בלילה.
    4. בימים שלאחר המעבר, הקפידו להשכיב את הילדים בכל פעם רבע שעה לפני השעה בה הם רגילים לישון. אם לדוגמה הם רגילים בשעה 20:00 לישון, אז השעה תהיה בשעון הקיץ כבר 21:00 לכן, התחילו בהשכבה בשעה 20:45.
    אז: יום שישי השכיבו בשעה 20:45. יום שבת 20:30. יום ראשון 20:15 ויום שני 20:00....
    5. שימו לב שהשמש שוקעת מאוחר יותר ויש יותר שעות אור , אך עדיין זה לא אומר שהילדים שלנו לא יהיו עייפים. הקפידו להשכיב אותם בהתאם לסימני העייפות שהם מראים.
    בהצלחה,
    דנה
    054-4270222
    www.goodnightbaby.co.il
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה