משתפת לראשונה... - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום לכולן,
    אני דיי חדשה בכל השיתופיות בפורום, אבל לא חדשה בענייני הטיפולים.. אני כבר שנה ו-8 חודשים אחרי 12 הזרעות, ו-2 שאיבות עם 3 החזרות והיום לקראת שאיבה שלישית.
    מה שמדהים בכל התהליך הזה שבכל פעם אני מגלה כמה כוחות יש בי להתחיל את התהליך, כמה חרדות קיימות בי כשאני בתוך התהליך, וכמה אכזבה יש בי כשאני מקבלת תשובה שלילית..
    כשהתחלתי לא חשבתי לרגע שאני אמצא את עצמי יושבת אחרי שנה ו מול מחשב וכותבת על תהליך כלכך קשה, כל כך משנה, ארוך ומייגע. התחלתי כשהייתי בת 29 מלא בתקוות חלומות, והיום החלומות פשוט אינם, את מקומם תפסו החרדות. התקווה והשמחה התחלפו בדיכאון, והכי קשה, לי, זו האמונה שהייתה לי בגוף שלי, באלוהים הפרטי שלי, האמונה הזו התמוגגה וכמעט נעלמה...
    אני מרגישה שאני בכל פעם עוברת סוג של תאונת דרכים, נכנסת לרכב מרימה אמברקס נותנת גז ונוסעת, צוברת מהירות, אני כבר טסה, אני לא רואה כלום, עד שהקיר מגיע ואז ההתנגשות האיומה הכאב בגוף, קול השבירה של הרכב, בום, ואז צלילה מהירה למטה לתוך כאב אין סופי שמשתלט על הגוף והנפש..
    בכל פעם אני מנסה לאסוף את השברים, קמה מחייכת ממשיכה בחיים, בוחרת בחיים, ואז שוב טיפול, נפילה, חרדה, דיכאון. השאלה הגדולה שלי, היא, למה? כל כך הרבה למה? ואין תשובה, היום אני מבינה שכנראה אין תשובות, אני לא יכולה לדעת למה דווקא אני, שום דבר לא תלוי בי, או בחרדות או בדיכאון, שום דבר שאני עושה לא יכול להשפיע בצורה כזו.
    עכשיו אני מבינה שאין לי דבר שאני יכולה לעשות מול החרדה הגדולה ביותר והיא , האם אני לא אוכל להביא ילדים? האם אני זו שהגזרה הגדולה נפלה עלי?
    אין לי דבר שאני יכולה לעשות מול החרדה הזו, שחונקת, צובטת את הבטן, מכאיבה, אין לי דבר שאני יכולה לעשות מול הבושה הגדולה שאני חווה, ששנה ו.. אני לא מצליחה להיכנס להריון אפילו לא פעם אחת! אני לא מצליחה, לא הגוף שלי, לא משהו שלא תלוי בי, אלא אני, אני לא מצליחה!
    אוי לה הבושה הגדולה הזו, כמה בלאגן היא עושה!
    מי ידע, מי ניחש...
    מקווה שאמצא כוחות להמשיך את הטיפול הנוכחי, ושבעזרת ה' אשמע בשורות טובות.
12 תגובות
עמוד 1
  • ואווו יקירה שלי גרמת לי לצמרמורות בכל הגוף נשמע שכתבת את זה בכאב רב מעומק ליבך..
    אני מרגישה שכתבת כרגע את סיפור חיי זה בדיוק התחושות שמלוות אותי..כל התקווה הציפיה והאכזבה.. זה פשוט רוטינה שחוזרת על עצמה והשאלה היא מתי זה יגמר??
    והאם בכלל אזכה להיות אמא? ואז מצד שני אני אומרת לעצמי ברורר שתזכי מה שונה בך מהאחרות שכן יכולות להיקלט ברגע ואת לא?
    לפעמים יש תחושה של איבוד אמונה,.. תחושת תסכול וכאב חד כזה כאילו מישהו דקר אותך. והכי עצוב זה החרדות שלא פוסקות..
    אבל יקירה שלי אנחנו אותם הנשים שכל כך סובלות לא סתם אנחנו עוברות את זה
    אנחנו נשים חזקות עם עוצמה כל כך ענקית שבסופה אנחנו עוד נקצור את הפירות
    אנחנו נזכה להקים משפחה לתפארת את עדין צעירה אל תתייאשי אני יכולה להבטיח לך שיהיו לך ילדים.. לצערי אני מכירה סיפורים כל כך מזעזעים של בעיות אצל האישה או הגבר ,נשים שאמרו להם שלא יכולו ללדת ועוד הרבה.. ובסופו של דבר אותם נשים עם הסיפורים האלו חובקות ילד היום ..
    ואז שוב באה השאלה אז עם הם הצליחו כנגד כל הסיכויים למה אני לא??
    מבטיחה לך שהרגע הזה קרוב.. אני עם כל הדיכאון והחרדות משהו אומר לי שזה אכן קרוב..
    אלוהים מכין לך הפתעה כל כך יפה הוא רוצה שתעזרי בקצת סבלנות אני מבטיחה שהמתנה שלך קרובה.. רק טיפה אמונה ואופטימיות
  • תודה רבה על החיזוק, אכן מחזיקה אצבעות!!
  • בנות יקרות
    להאמין ורק להאמין שיהיה טוב
    מי יתן ובקרוב תשמעו את הבשורה שאתן כל כך מקוות לה
    מחזיקה לכן אצבעות ובשורות טובות;)
  • אל תפסיקי להאמין.את תראי שאת תיהיה אמא.פשוט צריך הרבה סבלנות ובסוף זה מגיע.שיהיו בשורות טובות.אמן
  • זה לא יאומן איך המילים שכתבת כאילו יצאו ממני. מהתחושות שלי, הרגשות שלי. אני חושבת שהכאב הוא כל כך גדול עד שהוא הופך להיות פיזי. השלילי אצלי מתבטאים בסוג של שפעת, הגוף קורס, ואין חשק לכלום.
    אבל אנחנו קמות על הרגליים. ממשיכות. מתמידות. ובע״ה מצליחות! אנחנו הכי ראויות להיות אמהות. נלחמנו על זה עם כל כוחותינו! ואנחנו נקבל פיצוי גדול. יהיה בסדר, גם אם לפעמים הולכת קצת לאיבוד התקווה. חייב להיות בסדר! לך, לי ולכל הלביאות שנלחמות לחבק תינוק. שולחת לך הרבה חיבוקים וחיזוקים. אני יכולה לספר שהחלק הכי קשה בכל המסע הזה, זה הפחד שלי שאנשים ידעו. אני יודעת שאין במה להתבייש אבל עדיין לא מוכנה לשתף אף אחד במסע הזה. הוא פרטי שלי. עוברת הכל לבד, זריקות, בדיקות, שאיבות, העיקר שאף אחד לא ידע. האם זה טוב? לא יודעת לומר, אבל זה בהחלט מה שמתאים לי כרגע. מאחלת לך הרבה הצלחה בטיפול. תשתדלי לחשוב חיובי ואמן שיהיו לך בשורות טובות.

    לילך
  • ואוו את מדהימה
    כל מילה שלך כל כך מתארת את המציאות
    אנחנו יחד באותה סירה
    ולא ... לא נפלה עלייך שום גזרה- זה עוד יקרה אני יודעת כמה זה קשה להתרסק ואחרי שניה לחזור להאמין כי כבר מתחיל טיפול חדש
    אבל חייבות להאמין בעצמינו כמה שניתן
    את תהיי אמא בעז"ה וכולנו נהיה
    בשביל זה אנחנו כאן אחת לשניה

  • וואי את פשוט לא מאמינה כאילו דיברת במקומי.. כל כך אבל ממש מזדהה איתך. בעניין החרדות במיוחד. תקופה כל כך קשה שלא ציפינו לה בכלל.. אני מנסה כבר 3 שנים ולאחר 2 שאיבות.. לקראת שלישי. והפחד גובר עליי. אשמח לדבר איתך בפרטי.. אפשר בטלפון.. יש הרבה על מה..
  • בנות יקרות, אני רוצה למור לכן שזה מדהים כמה שהתגובות שלכן מחזקות. מחזק לדעת שעוד נשים מבינות מהעובר עליי, מחזק לדעת שיש עוד נשים שנמצאות בסרט דומה לשלי.
    תודה לכן על התגובות ועל ההתייחסות.
    ובל אשמח לדבר איתך אבל לא הצלחתי לראות את הפרטים שלך..
  • היי,

    אכן מה שכתבת פה מתאר בדרך זו או אחרת את מה שכל אחת מאיתנו חוות וחשות כרגע... אני כ"כ יכולה להזדהות עם הכאב שלך... אבל! חשוב לשמור על אופטימיות, לזכור את כל הדברים הטובים הקיימים בחיים שלך כרגע, להודות על הדברים הפשוטים שאת חווה ביומיום ולא להתייאש ל-ע-ו-ל-ם!

    ההיריון המיוחל יגיע בקרוב, אנחנו רק צריכות לאזור עוד מעט סבלנות... זה יהיה שווה את זה

    שרון
  • היי שיר תשלחי לי את המס שלך למס הזה 0525535989
  • וואי כל כך נכון כל התחושות האלו
    אני ממש מזדהה איתך אני מרגישה את אותם התחושות של תקווה חרדות ואז מגיע הדיכאון והחרדה והכאב הנורא שהתשובה שלילית.
    האמת שהחודש אני פשוט מכניסה לי לראש שאני לא בהריון והטיפול לא הצליח רק בשביל לא להתאכזב אבל אני יודעת שברגע שאני יראה את המחזור אני אתאכזב כרגיל
    אני שואלת כל הזמן למה למה אני בזמן שחברה שלי מגלה שהיא בהריון ועוד לא מתוכנן ושבנות שאני מכירה שרק התחתנו וכבר בהריון זה ממש מאכזב אותי שאני כבר שנה וחצי ולא מצליחה.
    כל חודש אני פשוט נשברת לרסיסים וצריכה להראות כאילו כלום כי המשפחה של בעלי אבא והאחים שלי לא יודעים על זה בכלל.
    אני מאוד מקווה בשביל כולן כאן שאמן ובקרוב מאוד נקבל תשובות חיוביות
  • התחושות כ"כ מוכרות.
    לי מאוד הפריע שאנשים זרים או מאוד לא קרובים דופקים לי שאלות בסגנון- "נו... מה עם ילדים?"

    מצד שני אותם אנשים, שחיים במדינה הזו מרגישים שזה ממש בסדר להכנס לי לשחלות, הם גם אותם אנשים שחיים במדינה שמאפשרת טיפולים מאוד יקרים במימון כמעט מלא, רק בשביל שיהיו ילדים...

    אם היינו גרות במדינה באירופה הייתן יכולות לשכוח מאפשרות הזו ופשוט להשלים סופית ובאמת שלא יהיו ילדים.

    אז נכון התהליך ארוך גם מבחינת זמן וגם התהליך עצמו מאוד קשה. תחלקו עם קרובים שאתן מרגישות שאפשר ליפול עליהם ונוח לכן שידעו הכל מהכל.

    להמשיך לצעוד קדימה, לשמור על אופטימיות כמה שאפשר, לאכול נכון, לעשות ספורט.
    ב ה צ ל ח ה לכולן!
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה