גבינה מעושנת בהריון - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי
    רציתי לשאול אם מומלץ לאכול גבינה צהובה מעושנת ממעדנייה? אני חושבת שמדובר בסוג של "כפיר".
    אני בשבוע 30 ומאוד התחשק לי כי אני אוהבת מאוד ואכלתי במשך כמה ימים מיום שישי עד עכשיו 1 פרוסה ביום אבל לפעמים גם יותר כמו 3 פרוסות.
    אני שואלת כי לא הייתי בטוחה לגביה ובדקתי וראיתי שגבינות מעושנות בארץ לא עשויות באמת מחלב אלא מחלבון חלב ושומן צמחי להפתעתי הרבה וגם לא עוברות תהליך עישון אמיתי אלא מוסיפים איזשהו טעם וצבע.
    בכל אופן האם כדאי לזרוק את הגבינה ולא לאכול יותר?
    האם ח"ו זה יכול לעשות נזק כלשהו מבחינת החומרים שבגבינה?
    מה לגבי גבינת נועם 9%? אני צרכנית קבועה של הגבינה הזו האם זה באמת מחלב או גם דמוי חלב?
1 תגובות
עמוד 1
  • שלום רב,

    אין בעיה עם גבינה צהובה קנויה בסופר. מומלץ להימנע מגבינות בשלות (גבינות עובש) כמו ברי, קממבר, גורגונזולה ורוקפור. כמו כן כדאי להימנע מגבינות כמו פטה, צפתית ובולגרית בשל ההשריה במים שעלולים להכיל חיידקים. את כל הגבינות הללו אפשר לצרוך לאחר בישול יסודי.

    בהצלחה,

    עינת כהן,

    תזונאית קלינית.

    https://www.facebook.com/einatcohen.vegan.nutrition
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה