למי שצריכה חיזוק - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • הי בנות,

    מעולם לא כתבתי בפורום הזה, אפשר לומר שמדיי פעם שאבתי ממנו מעט נחמה.
    אז ככה, אני בת 29 אני בריאה בדרך כלל ולא נמצא שום סיבה שבגללה לא הצלחנו.

    במשך שנתיים ניסנו להרות. בשנה הראשונה בעיקר לבד
    ובשנה השנייה בעיקר בהזרעות, עם הורמונים או בלי. מאוד התעקשתי לדחות את נושא ההורמונים.
    בשביל שלא להכניס חומרים מיותרים לגוף.

    היום אני יודעת שזה שטויות וחבל שלא עשיתי את זה קודם!

    לאחר שנתיים נגשנו לפרטי, ספציפית לדוקטור זיידמן. אבל בנינו זה לא משנה למי פונים, העיקר שמרגישים נוח עם הרופא, שהוא חביב, אנושי ושהוא משקיע זמן.

    המפגש עם זיידמן היה מעולה. הרופא הזה סופר נחמד.
    התחלתי לקחת הורמונים והרבה! היו לי תופעות לוואי סבירות בעיקר חולשה ואח"כ הגענו לשאיבת ביציות (בפעם הראשונה שלי) עשינו את זה באסותא רמת החייל (שגם עליהם אני יכולה להגיד רק דברים טובים) היה מפחיד בטירוף אבל עברנו את זה, בעיקר בזכות זיידמן. הרופא האלוף הזה אשכרה ליטף לי את הראש והחזיק לי את היד עד שההרדמה נכנסה לפעולה!
    אחר כך הרגשתי כמה ימים כאבי בטן חזקים והגשתי להחזרת עובר.
    שוב זיידמן וצוות בית החולים היו אלופים ונעימים.

    וזהו הסיפור נגמר בסוף טוב, אנחנו בהריון.

    בנות, לא להתייאש, לשמור על אופטימיות לעשות לעצמכן טקסים מטופשים של החבאת התחבושות של המחזור, לקיחת כדור של חומצה פולית כל יום (כן כן אפילו אם לא עובד לך שנתיים) ללכת לדיקור סיני אם אתן מרגישות לחוצות. לאכול כאילו אתן בהריון ולעשות ספורט כאילו אתן בהריון (בסגנון גריאטרי כזה )

    ויאללה שיהיה בהצלחה!
3 תגובות
עמוד 1
  • בשעה טובה ומזל טוב!
    הלוואי שהנשים פו ישאבו ממך כח
  • מזל טוב !! אשמח לשאול שאלה אני בתחילתו של טיפולי הפוריות גם אמורה לבצע הפרייה באסותא מתחילה מחר זריקה ראשונה הנקראת גונל 900 ידוע לך כמה זמן מרגע הזריקה מתחילים את ההפריה? תודה על התגובה חוששת מאוד....
  • תודה רבה :)
    לשאלתך טל,
    זה מאוד תלוי בגוף שלך ובהוראות של הרופא אבל זה אמור להיות דיי דומה למחזור רגיל 11-14 עד השאיבה (שזה הניתוחון הקטן שמוצאים את הביציות שלך) אחכ מחכים כמה ימים בדרך כלל סביב השלושה ימים. ואז מחזירים עובר(ים) בתהליך שדומה מאוד להזרעה.

    הניתוחון מעט מלחיץ אני מודה (הרדמה מלאה וזה כולל כמובן הכנסת אימפוזיה, התאוששות ושחרור אחרי בערך 4 שעות אחרי שנכנסת לבית חולים). אבל הזריקות אם הם במינונים המתאימים לגוף שלך את אמורה להרגיש בסך הכל בסדר. קצת חולשה אולי תופעות לוואי אחרות (שוב כל אחת והגוף שלה).
    אחרי השאיבה תרגישי כאבי בטן שאפשר לחיות איתם למשך 3-4 ימים. נותנים לך ימי מחלה שאת יכולה לנצל או לא...
    המון המון בהצלחה :)
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה