דימום קל שבוע אחרי הזרעה - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • עברתי הזרעה ביום רביעי שבוע שעבר ואוביטרל יומיים לפני ז"א ביום שני. מאתמול שזה 8 ימים אחרי אוביטרל ו 6 ימים אחרי הזרעה התחיל אצלי דימום ממש חלש שנמשך עד היום, מה שידוע לי שמחזור מקבלים שבועיים אחרי אוביטרל ובדרך כלל אני מקבלת אחרי 11-12 יום מהזריקה.אני משתגעת לא יודעת מה לעשות האם זה סימן להריון לא תקין ? למחזור ? מישהי חוותה סיטואציה דומה ?
1 תגובות
עמוד 1
  • מעולם לא חוויתי משהו דומה.
    תעשי בדיקה בייתית ביום ה14 להזרעה (אם בא לך לפני אז לא יותר מ12 יום מההזרעה ואם כבר אז שתן של בוקר) או שתקבלי מחזור לפני... (מסתבר שהבדיקות הבייתיות האלה באמת נכונות, אני הרבה זמן פשוט לא האמנתי להם, פעם היה לי איחור של שבועיים במחזור הבדיקה הודיעה שזה שלילי ואחרי בערך שבועיים איחור קבלתי כרגיל, הבדיקות הבייתיות מדויקות)
    אם ייצא בסדר תעשי בדיקת בטא.
    אין לך הרבה מה לעשות... עזבי סרטים תחשבי על דברים אחרים ותהיי עסוקה (כמה שאפשר)
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה