שיניים, שיניים, שיניים ושינה - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • לבקיעת שיניים יש שם נוסף: ״ תרצת נפוצה״ . המון הורים מתרצים את בקיעת השיניים כגורם לבעיות השינה של ילדיהם. בקיעת שיניים מתחילה בממוצע בגיל חצי שנה ומסתיימת בסביבות גיל שנתיים פלוס. כל הזמן הזה התינוק שלכם לא ישן טוב בגלל השיניים? לא ולא.
    דווקא תינוקות שיש להם הרגלי שינה טובים ישנים די טוב גם בזמן בקיעת השיניים ... נכון שזה עלול לגרום ליקיצות שנובעות מהכאב, אך במידה ומטפלים נקודתית בכאב אז התינוק חוזר מהר לישון. אם ההורים מתחילים להילחץ ומתחילים לנסות להקל על התינוק ולהעביר אותו פתאום למיטה שלהם ונותנים פתאום עוד ועוד בקבוקים העיקר שיחזרו לישון, זה עלול לגרום לתינוק להתעורר עוד ועוד כי פתאום נהיה לו מעניין בלילה או לחילופין היקיצות הופכות ליקיצות ארוכות, הנקראות ״ חלונות ערות״ , שהם בעצם יקיצות מעל לחצי שעה בהן התינוק ער וזקוק לעזרה של הוריו לחזור לישון. חלונות ערות נגרמים מכל מיני ״הפתעות״ שהתינוק מקבל באמצע הלילה, זה מבלבל אותו וגורם לו לציפייה מסוימת בכל פעם שהוא מתעורר...
    ניתן להקנות הרגלי שינה בריאים לתינוקות מגיל 5 חודשים. דווקא ההרגלים הבריאים והידע שהתינוק רוכש מקלים על התינוקות בעת תקופת בקיעת השיניים.
    דנה קרסיס
    יועצת שינה לתינוקות וילדים
    054-4270222www.goodnightbaby.co.il
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה