שליית פתח חלקית - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום, אני בשבוע 13 והתחיל לי דימום, פניתי למיון של הקופה ונמצא שיש לי שליית פתח חלקית. נמסר שרוב הסיכויים שהיא תנדוד למעלה וזה לא יהווה בעיה בהמשך. קיבלתי מספר ימי מנוחה.. השאלה היא כזאת: הדימום ממשיך, כמה זמן זה בסדר? האם במידה וממשיך כמה ימים אני צריכה שוב לפנות לבדיקה? והאם המנוחה היא ממש לא לקום מהמיטה או שאני יכולה לתפקד כרגיל פשוט לא להתאמץ יותר מידי..
    תודה לעונים..
1 תגובות
עמוד 1
  • שלום רב

    אי אפשר לדעת כמה זמן הדימום יימשך וגם קשה לתת הנחיות כמותיות, כי זה תלוי בכמות הדימום. ככלל, אם זה יותר מכמות או משך של מחזור - אז צריך ללכת להבדק

    המנוחה היא בבית, אין צורך להיות מרותקת למיטה ואפשר לקום/לשבת/להסתובב אך להמנע מפעילות מאומצת.

    ד"ר הדר

מותר ואסור לאכול בהריון והנקה